TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Länkar till viktiga trådar på svenska delen
Pages (3): « 1 [2] 3 »
hjälptråden, tinitus och sweta.mine.nu
vill inte ha dom där eller? ÄNDRA NU FFS 
| quote: |
| Originally posted by St_Andrew hjälptråden, tinitus och sweta.mine.nu vill inte ha dom där eller? ÄNDRA NU FFS |
| Originally posted by Glorie saker som jag säger, förbises gärna. |
| Originally posted by Glorie jag funderar just över om det är slöhet, arrogans eller att en viss person inte tycker de länkarna ska ligga i länktråden? |

| Originally posted by mindshooter Jag tror aldrig att jag hört så mycket skitsnack från dig i en och samma tråd ![]() |
| det berodde iaf på att jag inte tänkte på att den här tråden fanns kvar..o såg inte det här förrän nu... |
Lite sen reflektion: du har fortfarande inte lagt in photosidan, så att du inte vill ha den eller?
uppe på tapeten igen
| Originally posted by St_Andrew photosidan |
HALLÅ KENNY!
haha

| Originally posted by St_Andrew HALLÅ KENNY! |
| mindshooter: Skulle var förjlävligt coolt med ett TranceAddict swedish meetup skaka hand med dom få svenskar som har musiksmak! |
| Originally posted by reveal op me |
| Originally posted by St_Andrew allvarligt, det där verkar ju vara jobbigt för mind, kanske måste ha en till mod? |
Om folk vill det dvs. Har ju ändå hängt här i snart 3 år
| Originally posted by reveal Jag kan ta på mig den rollen Om folk vill det dvs. Har ju ändå hängt här i snart 3 år |

| Originally posted by St_Andrew japp du e en bra kandidat ![]() en mod e egentligen för lite för lite tycker jag... |
varför tror ni att det behövs en till mod?
för att det tog mig ett par dagar att lägga till en länk?
Vi har inte så många spammers o så här.... bara en på två år vad jag kan minnas....
kom ihåg, desto fler kockar desto sämre soppa...finns inget värre än forum med rastlösa modds som stänger o editerar hit o dit.
Jag är inte den som är den, är ni inte nöjda med mitt arbete så tycker jag absolut att ni ska göra en poll...men i så fall får ni byta ut mig 
kram
rensar lite luft
| Originally posted by mindshooter > Glorie Jag tror aldrig att jag hört så mycket skitsnack från dig i en och samma tråd ![]() |

| det berodde iaf på att jag inte tänkte på att den här tråden fanns kvar..o såg inte det här förrän nu... ska ordna det så fort jag har tagit itu med min slöhet och min arrogans. |

Jag det är klart att jag skämtade.... och jag förstår att ni ville ha in den där...därför ligger den där nu.
Vad jag tyckte va roligt (som jag så fint utryckte i mIRC) var att era liv gick under (notera, ironi) för att det inte kom upp på stört.
Därför så skojade jag till det lite, men det var väl inte så roligt då. Ber om ursäkt för det.
O ja, du kanske aldrig har hört så mycket skitsnack från mig förut... men då har du inte hört mycket
Cause i talk alotof shit.
Kom iof på tal redan den 7e dec 
Men de e bra det är löst nu... så nu kramas vi 
KRAAAAAM
hehe
| Originally posted by mindshooter KRAAAAAM |

don't get me wrong mind, jag tycker du e en jättebra mod
men grejen e den att sweta är ändå ett ganska stort forum, och kanske behöver mer än en mod även fast vi e ganska snälla av oss... och jag tror knappst att det skulle bli att alla trådar o så stängdes bara för det...
my 2 cents...
| Originally posted by St_Andrew don't get me wrong mind, jag tycker du e en jättebra mod men grejen e den att sweta är ändå ett ganska stort forum, och kanske behöver mer än en mod även fast vi e ganska snälla av oss... och jag tror knappst att det skulle bli att alla trådar o så stängdes bara för det...my 2 cents... |
Är lite mer än så men inte ens hälften är aktiva.
Hur många, ungefär, hänger på alla de andra forumen?
| Originally posted by reveal Hur många, ungefär, hänger på alla de andra forumen? |
| Originally posted by mindshooter Ett forum på 100 medlemmar är inte stort Är lite mer än så men inte ens hälften är aktiva.Om det ska komma in en till mod så ska det beslutas på högre nivå. Alltså, jag måste lägga fram ett förslag till Swamper och visa klart och tydligt varför jag tycker att det ska finnas en till mod här. Lite svårt med tanke på att jag själv inte kan hitta någon bra anledning. |