TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Griepepidemie
Pages (2): « 1 [2]


Posted by TatanaGirl on Dec-04-2003 14:48:

Ik heb niet echt de griep, maar moet toch flink hoesten. Maar toch wil ik tiesto en mike niet missen in de versuz vrijdag

Groetjes

TatanaGirl


Posted by Zehra on Dec-12-2003 20:34:

quote:
Originally posted by Zehra
ben zelf ondertussen helemaal genezen


niet dus...


Posted by Wildfir3 on Dec-12-2003 21:34:

Griepvirus


Posted by Zehra on Dec-13-2003 00:27:

kill the virus!!! kill it...


Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 00:30:

die miss z is toch maar een gewelddadige alsget mij vraagt zenne


Posted by Zehra on Dec-13-2003 00:32:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
die miss z is toch maar een gewelddadige alsget mij vraagt zenne


uh... wie? ikke? nee check my avatar













mah toch: kill the virus... kill it...


Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 07:40:

pffff zitter iets in da griepvirus waardoor ge enorm gaat zagen ofzo? Alle respect voor zieke mensen zenne, ma mijn ma heeft het serieus te pakken en zoooooooooo zagen en zielig doen


Posted by pooley on Dec-13-2003 12:10:

kheb weeral ee nvalling

Peis dak de hele afgeling "zakdoekskes" uit de gb van de fus al opgesnut heb


Posted by Mister_Michel on Dec-13-2003 12:28:

Ja jongens, ik ben nooit ziek (en nu dus ook ni ) Ma ik ken iemand da de laatste 2 maand ziek was door da griepvirus (pille pakken a volont�, siroopke slikke, te vroeg stoppen, hervallen blablabla) Nu ist gedaan, nu zijn haar knie-pezen ontstoken (vrouwen...). Mijn ma en nog iemand die ik ken hebben spastisch colon (constant zeer aan de darmen) (vrouwen...) Mijn meter die hoest constant sinds da ik mij herinner (vrouwen...) Toch leuk als ge nooit ziek wordt h�


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.