TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Griepepidemie
Pages (2): « 1 [2]
Ik heb niet echt de griep, maar moet toch flink hoesten. Maar toch wil ik tiesto en mike niet missen in de versuz vrijdag
Groetjes
TatanaGirl
| quote: |
| Originally posted by Zehra ben zelf ondertussen helemaal genezen |
Griepvirus
kill the virus!!! kill it...
die miss z is toch maar een gewelddadige alsget mij vraagt zenne 
| quote: |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- die miss z is toch maar een gewelddadige alsget mij vraagt zenne |
wie? ikke?
nee check my avatar 
kill the virus... kill it...
pffff zitter iets in da griepvirus waardoor ge enorm gaat zagen ofzo? Alle respect voor zieke mensen zenne, ma mijn ma heeft het serieus te pakken en zoooooooooo zagen en zielig doen 
kheb weeral ee nvalling
Peis dak de hele afgeling "zakdoekskes" uit de gb van de fus al opgesnut heb
Ja jongens, ik ben nooit ziek (en nu dus ook ni
) Ma ik ken iemand da de laatste 2 maand ziek was door da griepvirus (pille pakken a volont�, siroopke slikke, te vroeg stoppen, hervallen blablabla) Nu ist gedaan, nu zijn haar knie-pezen ontstoken (vrouwen...). Mijn ma en nog iemand die ik ken hebben spastisch colon (constant zeer aan de darmen) (vrouwen...) Mijn meter die hoest constant sinds da ik mij herinner (vrouwen...) Toch leuk als ge nooit ziek wordt h� 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.