TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols 2004
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
overigens stond in de veronica gidfs een heel stuk ove rd enieuwe idols met alvast de nieuwe kandidaten
| quote: |
| Originally posted by arj1o1 overigens stond in de veronica gidfs een heel stuk ove rd enieuwe idols met alvast de nieuwe kandidaten |
| Originally posted by jp hum, di emoet ikdan maar evens nel gaank open! |
de broer van %()*&( doet ook mee deze keer, wil ook ff wat aandacht 
Voor mij de winnaar (als hij mee zou doen), dat dansje maakt hem de winaar
http://hail.zvdk.nl/~mark/muziek/OMFG.wmv
| Originally posted by Flippe Voor mij de winnaar (als hij mee zou doen), dat dansje maakt hem de winaar ![]() http://hail.zvdk.nl/~mark/muziek/OMFG.wmv |
Wow die gast is echt superlelijk!
Nou, er zaten weer wat oorverscheurende zangtalenten bij 
Ja maar waar was het afzeiken nou?? Echt grof was het niet hoor!
*zucht* nou 'moet' ik volgende week w��r kijken!
Ik vind er geen zak aan, maar goed het wordt zaterdagavond uitgezonden en dan wordt je weleens "gedwongen" om mee te kijken 
Die jongen heeft ons gelukkig alles verteld over hoe je puisten moet uitknijpen 
| Originally posted by jp Die jongen heeft ons gelukkig alles verteld over hoe je puisten moet uitknijpen |

Die sexueel wat meer op zijn eigen geslacht gerichte jongen met 10 jaar zangles had best wel door mogen gaan...
Alhoewel, het was een dikke aansteller 
mwhehehe, ik zat al bij voorbaat te lachen, ze lieten hem expres veel aan het woord omdat hij toch niet door zou gaan

ik heb het dus gemist dankzij impulz,, grrrrr klote impulz
nee uh komt er een herhaling?
kevin heet die gozer met zn kreukshirt
ik ben fan buwhahahah
k stel voor een kevin-fan-alliance op te richten 

Hehe wat zei ie nu ook alweer over puistjes?
Zo van als je geen puistjes hebt gehad ben je geen puber geweest
(mijn moeder meteen met de opmerikng, zie je wel harmen je bent nog steeds een puber
)
Ik vond het wel weer humor alleen sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.....
| Originally posted by magrec Hehe wat zei ie nu ook alweer over puistjes? Zo van als je geen puistjes hebt gehad ben je geen puber geweest (mijn moeder meteen met de opmerikng, zie je wel harmen je bent nog steeds een puber )Ik vond het wel weer humor alleen sommige mensen moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen..... |
Harmen, die gast in dat kreukelblousje lijkt wel beetje op jouw 
| Originally posted by New Wave Harmen, die gast in dat kreukelblousje lijkt wel beetje op jouw |
aargh ik heb de uitzending gemist gister... wanneer is de herhaling?

ik ben klusjesman en doe frans bau�h na!
| Originally posted by New Wave Harmen, die gast in dat kreukelblousje lijkt wel beetje op jouw |

Heb een klein stukje gezien, daara vertrokken nar Impulz!
Vond het wel weer grappig!