TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Goede voornemens 2004?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ja ik heb er best wel veel..
1- Rijbewijs halen
2- Baantje zoeken(!!)
3- Meer naar feesten, alleen 2 days of kaos dit jaar
4- Mn relatie eens wat houdbaarder maken
5- Een keertje een opleiding langer als 2 maanden volgen, oftewel
over gaan!
Flippe, waar is je "zware jongen" avatar nou

Zit al vanaf vanmiddag te bedenken wat ik voor voornemens ik heb en kan gewoon nix bedenken :S
Maakt ook niet uit want houdt me er toch nooit aan
Wat mijn goede voornemen ook is, ik maak het waar of niet 
Re: Goede voornemens 2004?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Oke, nu we toch over lijstjes enzo gaan beginnen, dan kunnen we het nu OOK wel gaan hebben over goede voornemens. Mijn voornemens voor 2003 waren: - niet meer roken (...was al gestopt..) - aardiger zijn voor mijn vriendin - geen tequilla meer drinken - meer feesten in het buitenland bezoeken Na 20 minuten in het nieuwe jaar waren de eerste 3 voornemens al verneukt, door de tequilla dus. Was al zo dronken dat ik perongeluk ook tequilla dronk. Toen moest ik dus roken en had ik dikke rellen met Anke |
Dat weet ik nog wel ja
Moet trouwens zeggen dat ik zelf ook niet helemaal meer bij de les was.| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Plannen om voor iets van 2 jaar in Kaapstad te gaan wonen.. |
darkroom?
| quote: |
| Originally posted by Optimus darkroom? |
Sinds RTL5 dat programma uit heeft gezonden over wegpiraten waarbij vorige keer een motorrijder aangehouden werd die ergens 180 reed waar je 50 mocht ofzo heb ik mezelf maar voorgenomen dat record niet te verbeteren alhoewel die fireblade van me ontembaar is 
Dus na enig nadenken:
- Meer KM's maken: dit jaar was een topjaar met me werk. Lekker veel km's gemaakt, veel gezien, veel geleerd, volgend jaar nog meer
- Meer aan de snelheid houden met zowel auto als motor, 130 is meer dan genoeg, 180 wordt beetje duur 
- Zouteloze opleiding maar eens proberen af te maken
Plus nog een aantal prive dingen
| quote: |
| Originally posted by basd En aangezien ik toen geen zin had om dat uit te zoeken, stuur ik graag Tosti op pad. Lijkt me de goede persoon daarvoor. |

Ik doe niet aan voornemens omdat het toch niet lukt bij mij. 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe LoL...Tosti ![]() Hhehehehehe! |

Doe ik wel een veeartsenhandschoen aan
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ennu..ja is goed. ik ga er wel ff polshoogte nemen Doe ik wel een veeartsenhandschoen aan |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus hij's al eens bedacht..maarre..ALLES beter dan dat eeuwige Josti ![]() ennu..ja is goed. ik ga er wel ff polshoogte nemen Doe ik wel een veeartsenhandschoen aan |
mja, 96 degrees was dicht op de zaterdagavond dat ik ernaartoe zou. daarna ben ik boos met de taxi terug naar het hostel gegaan, omdat de rest een jaren 80 tent in ging, en ik naar een underground techno tent wilde, maar zij niet.
verder niet op stap geweest daar, ivm vele uitstapjes en vroeg op enzo.
anyway...terug naar de korte termijnplannen die iedereen denkt te kunnen gaan waarmaken 
mijn goede voornemens::::
school afronden.
een goede start maken op mijn nieuwe opleiding.
dit jaar mijn auto niet in de prak rijden maar gewoon heel houden.
niet stoppen met roken
en meer kan ik dr nie bedenken...
Mijn goede voornemens;
Nog meer goede feesten bezoeken!
Leuke stageplaats vinden
Rijbewijs eindelijk eens halen
En tot slot; beginnen met produceren! 
veeeeeeeeel feesten bezoeken
Nog meer van het leven gaan genieten, want het kan elke dag over zijn.
Heeft iedereen zich aan z'n voornemens gehouden?
-M'n liefdesleven/relatie nog verder verbeteren Failed
-Geld sparen voor extravagante uitstapjes/aankopen Failed
-Droombaan vinden Dat gaat lukken
-Nog gezonder eten en nog minder slechte substanties in mijn lichaam pompen Helemaal gelukt
-Minder spammen en onzin uitkramen op het internet Totaal mislukt
2/5 
Eens ff kijken wat ervan is gelukt:
| quote: |
| Originally posted by Freezel - HBO diploma halen Nee - Ingeloot worden bij Universiteit Nee - Appartement krijgen Nee - Tripje naar de USA en EK in Portugal Nee - Nog meer feesten bezoeken Ja |
| quote: |
| Originally posted by raoel Ik ben niet zo'n type dat ik echt voornemens ga nemen echter heb ik toch wel enkele DO's voor komend die ik 2 pers� wil bereiken: - mijn P halen van werktuigbouwkunde, ben ik pas geleden aan begonnen na 2 jaar bouwkunde te hebben gestudeerd. - afvallen: onder de 70kg komen, is nu iets van 77 ofzow ![]() Dan nog 2 voornemens omdat we toch bezig zijn: - mijn vrienden zo ver krijgen om eens meer te gaan feesten. - Veel oefenen met het DJ-en en op kleine feestjes gaan draaien oid. |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Mja doorgaan op de huidige manier gaat goed heb niet zo'n heel verrot leven alles bij elkaar nog steeds niet |

Ik kan mijn lijstje zo weer gebruiken voor 2005
wat een kut jaar 
| quote: |
ben niet echt van de goede voornemens, maar toch: - mijn P halen - beginnen met rijbewijs - kamer zoeken - meer van het studentenleven genieten - evt werk zoeken |
- afstuderen voor de zomervakantie: FAILED heel hard
(- goede baan vinden als ik afgestudeerd ben) Failed dus ook, maar wel goed bezig!
- Een extrema-feest bezoeken GOT THAT ONE!
- wederom in het buitenland feesten Jep! Passed!
- Draaitafels kopen!!! FAILED!..maar dat heeft te maken met 1 en 2
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe - Draaitafels kopen!!! FAILED!..maar dat heeft te maken met 1 en 2 |
Heb geen goede voornemens..
Neem ze altijd van achtere 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.