TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden - Balance
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Tim81 on Dec-04-2003 16:47:

James Holden rulesssss!


Posted by basvh on Dec-04-2003 17:37:

ik zal eens op de hub kijken. James Holden op IC 2 jaar terug was zker wel vet jah


Posted by basvh on Dec-04-2003 19:46:

heb cd 1 zo goed als geluister. klink wel lekker hoor. Lekkere luistermuziek. Opeen feest is ook 1 set goed te doen. Heel de avond deze muziek is niet voor mij weggelegd


Posted by SnuggLe on Dec-04-2003 20:40:

Zeta Reticula - Tool 3 met erachteraan Avus - Real ROCKS man! Tering, wegspace muziek! En OUTHOUSE is ook helemaal de BOMMMMMMMMMMMM!

Ik vind die met die vocals met die Claire juist het minste van het stel. Ik ben niet zo'n vocal lover.....


Posted by Fkwebeman on Dec-04-2003 23:15:

Natuurlij bied de HUB weer een fijne uitkomst..

Heb net de eerste 25 minuten van cd 2 achter de rug..

LEKKUUUUUUR, wat een heerlijke cd zeg!

biertje derbij..


Posted by Fkwebeman on Dec-05-2003 13:37:

Het nummer dat rond minuut 34 erin komt.. geweldig


Posted by AlFerox on Dec-05-2003 14:20:

misschien dat iemand ipv al die lekkermakerij gewoon een link zou kunnen plaatsen?!?!

(ben nu ook wel benieuwd namelijk)


Posted by AlFerox on Dec-05-2003 14:21:

ter kennisgeving: zeta reticula is een (electro)pseudoniem van umek


Posted by Blik on Dec-05-2003 16:19:

sorry, geen linkjes naar albums op het forum


Posted by AlFerox on Dec-05-2003 17:51:

wat een homo die swamper!


Posted by Blik on Dec-07-2003 19:27:

quote:
Originally posted by AlFerox
wat een homo die swamper!


gewoon ff dc++ downloaden, als je dan op de goede hub zit heb je hem zo


Posted by Teknikol on Dec-07-2003 22:07:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Het nummer dat rond minuut 34 erin komt.. geweldig


van cd2? Gill Norris - Forme! Heerlijk gespeeld met melodieen, woet!

allein wil ik eigenlijk een releasedate weten!!


Posted by Magic83 on Dec-08-2003 13:10:

hhmm zo te zien moet ik um eens heeeel gauw gaan luisteren...
Als iemand nou eens zou vertellen hoe die hub werkt


Posted by AlFerox on Dec-08-2003 14:51:

quote:
Originally posted by Blik
gewoon ff dc++ downloaden, als je dan op de goede hub zit heb je hem zo


heb hem via soulseek al grotendeels te pakken kunnen krijgen, maar senks anyway!


Posted by Jimmy on Dec-26-2003 20:35:

Hmm..eerste cd ging wel, tweede cd vond ik erg chill

misschien moet ik er nog eens naar gaan luisteren


Posted by Asperge on Dec-27-2003 15:19:

Ik heb deze vandeweek ff geluisterd nadat een maat van mij ernaar vroeg, ik vind het echt een relaxte cd! Heerlijke zweefmuziek


Posted by Valhalla on Dec-27-2003 15:27:

lekker cdtje, een van de betere dit jaar zoniet de beste


Posted by basd on Jan-12-2004 10:37:

Heb em eindelijk ook eens geluisterd (nou ja, CD1 dan in ieder geval)

En hij is inderdaad ERG lekker, mooi gevarieerd..

Had al een tijdje geen progressive meer geluisterd maar dit is inderdaad wel een aanrader.. Zal em zeker nog eens aanslingeren, als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is.


Posted by Chicane on Jan-12-2004 10:41:

quote:
Originally posted by basd
... als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is.


Gaat dat ooit plaatsvinden? Hoop het wel iig


Posted by Ding Chavez on Jan-12-2004 10:44:

uit de Je Nieuwe CD's thread met dank aan Optimus:

http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=204912


Posted by basd on Jan-12-2004 10:47:

Hee da's wel handig..

En die prijs van 20.02 euro is inclusief verzendkosten zie ik.. Alleen jammer dat die levertijd zo f**king lang is.


Posted by iLLicit on Jan-12-2004 11:32:

Alleen jammer dat ze maar 1 cd verkopen?
Is vast en zeker een type-fout, want ik ben er toch vrij zeker van dat het 2 cd's zijn.


Posted by Chicane on Jan-12-2004 14:13:

1CD box bestaande uit 2CD's dan waarschijnlijk ofzo?

Heb net me bestelling geplaatst iig


Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 14:17:

He Paultje, hij was al wel wat langer te koop hoor. Je had um ook in Australie kunnen bestellen, had je um sneller gehad

Lang leven de mp3scene, anders had ik dit mooie cdtje nooit gehad
En mensen neit zeiken van 'downloaden mag niet', want veel mensen hebben um gekocht omdat ze um eerst op mp3 hoorde


Posted by Chicane on Jan-12-2004 14:24:

Beter laat dan nooit

Binnenkort Secret Cinema cd w00t! ebbe ebbe ebbe!!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.