TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- James Holden - Balance
Pages (2): « 1 [2]
James Holden rulesssss!
ik zal eens op de hub kijken. James Holden op IC 2 jaar terug was zker wel vet jah
heb cd 1 zo goed als geluister. klink wel lekker hoor. Lekkere luistermuziek. Opeen feest is ook 1 set goed te doen. Heel de avond deze muziek is niet voor mij weggelegd
Zeta Reticula - Tool 3 met erachteraan Avus - Real ROCKS man! Tering, wegspace muziek! En OUTHOUSE is ook helemaal de BOMMMMMMMMMMMM!
Ik vind die met die vocals met die Claire juist het minste van het stel. Ik ben niet zo'n vocal lover.....
Natuurlij bied de HUB weer een fijne uitkomst.. 
Heb net de eerste 25 minuten van cd 2 achter de rug..
LEKKUUUUUUR, wat een heerlijke cd zeg!
biertje derbij.. 
Het nummer dat rond minuut 34 erin komt.. geweldig 
misschien dat iemand ipv al die lekkermakerij gewoon een link zou kunnen plaatsen?!?!
(ben nu ook wel benieuwd namelijk)
ter kennisgeving: zeta reticula is een (electro)pseudoniem van umek
sorry, geen linkjes naar albums op het forum
wat een homo die swamper!
| quote: |
| Originally posted by AlFerox wat een homo die swamper! |
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Het nummer dat rond minuut 34 erin komt.. geweldig |
hhmm zo te zien moet ik um eens heeeel gauw gaan luisteren...
Als iemand nou eens zou vertellen hoe die hub werkt 
| quote: |
| Originally posted by Blik gewoon ff dc++ downloaden, als je dan op de goede hub zit heb je hem zo |
Hmm..eerste cd ging wel, tweede cd vond ik erg chill
misschien moet ik er nog eens naar gaan luisteren
Ik heb deze vandeweek ff geluisterd nadat een maat van mij ernaar vroeg, ik vind het echt een relaxte cd! Heerlijke zweefmuziek
lekker cdtje, een van de betere dit jaar zoniet de beste 
Heb em eindelijk ook eens geluisterd (nou ja, CD1 dan in ieder geval)
En hij is inderdaad ERG lekker, mooi gevarieerd..
Had al een tijdje geen progressive meer geluisterd maar dit is inderdaad wel een aanrader.. Zal em zeker nog eens aanslingeren, als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is.
| quote: |
| Originally posted by basd ... als CD2 me ook bevalt koop ik em ook nog wel eens wanneer ie hier uit is. |
uit de Je Nieuwe CD's thread met dank aan Optimus:
http://www.nlstore.nl/shop3/shopexd.asp?id=204912
Hee da's wel handig..
En die prijs van 20.02 euro is inclusief verzendkosten zie ik.. Alleen jammer dat die levertijd zo f**king lang is.
Alleen jammer dat ze maar 1 cd verkopen?
Is vast en zeker een type-fout, want ik ben er toch vrij zeker van dat het 2 cd's zijn.
1CD box bestaande uit 2CD's dan waarschijnlijk ofzo?
Heb net me bestelling geplaatst iig 
He Paultje, hij was al wel wat langer te koop hoor. Je had um ook in Australie kunnen bestellen, had je um sneller gehad 
Lang leven de mp3scene, anders had ik dit mooie cdtje nooit gehad 
En mensen neit zeiken van 'downloaden mag niet', want veel mensen hebben um gekocht omdat ze um eerst op mp3 hoorde 
Beter laat dan nooit 
Binnenkort Secret Cinema cd w00t! ebbe ebbe ebbe!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.