TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- forum description: del två
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Antiloop är verkligen ett ansikte utåt! Antiloop körde sin grej och blev asstora!!! Antiloop är kult!
VA fan alla på TA är inte under 18 år!!!
Airbase och Antiloop! Adam i all ära men va fan inte han kör väl inge trance?
| quote: |
| Originally posted by Gaby Airbase och Antiloop! Adam i all ära men va fan inte han kör väl inge trance? |

Airbase gör tråkig musik medan Antiloop vågar sticka ut mer och göra ganska nyskapande musik. Det är tex helt olika stilar på deras album vilket är ballt. Där Airbase är en tunn Ferry-kopia så har Antiloop alltid placerat sig i täten av dansproducenter.
Och att de kanske inte längre gör trance gör väl inget. Ta en titt på de andra ländernas beskrivning med Sven väth tex. Dessutom är väl TranceAddict knappast klassat som en renodlad trancesida utan snarare en sida där all elektronisk dansmusik samlas
men jag förstår inte era argument...ni säger att antiloop inte ska vara med för att dom inte producerar trance....då undrar jag om någon kan berätta vilka trance-hits som Adam beyer har släppt?
Ikea oxå för den delen..vad har dom med trance att göra?
Ni får bestämma er för om ni vill ha saker som representerar sverige, eller som representerar trance scenen i sverige.
Men alla är med på att använda både airbase och antiloop eller?
| Originally posted by mindshooter men jag förstår inte era argument...ni säger att antiloop inte ska vara med för att dom inte producerar trance....då undrar jag om någon kan berätta vilka trance-hits som Adam beyer har släppt? Ikea oxå för den delen..vad har dom med trance att göra? Ni får bestämma er för om ni vill ha saker som representerar sverige, eller som representerar trance scenen i sverige. Men alla är med på att använda både airbase och antiloop eller? |
| Originally posted by mindshooter men jag förstår inte era argument...ni säger att antiloop inte ska vara med för att dom inte producerar trance....då undrar jag om någon kan berätta vilka trance-hits som Adam beyer har släppt? Ikea oxå för den delen..vad har dom med trance att göra? Ni får bestämma er för om ni vill ha saker som representerar sverige, eller som representerar trance scenen i sverige. Men alla är med på att använda både airbase och antiloop eller? |
jag har en ännu bättre idé, skicka ALLA förslagen till swamper så får han bestämma va fan som ska stå där... 
| Originally posted by St_Andrew jag har en ännu bättre idé, skicka ALLA förslagen till swamper så får han bestämma va fan som ska stå där... |
| Originally posted by ScuL nej vi har sagt tidigare att han har inte så mycket tid.. han bör inte bryr sig om nåt swe-ta's skulle bestämma. |
fast o andra sidan kan det inte ta så lång tid o bestämma om man e ensam.... har ju en tendens att bli lite svårare när man e många o ska enas 
| Originally posted by mindshooter men jag förstår inte era argument...ni säger att antiloop inte ska vara med för att dom inte producerar trance....då undrar jag om någon kan berätta vilka trance-hits som Adam beyer har släppt? Ikea oxå för den delen..vad har dom med trance att göra? |

| Originally posted by Glorie jag förstår inte ditt argument där....(haha) tssss "vad ikea har med trance att göra?" har du läst att tyskland har skrivit "autobahns" i sin beskrivning? eller att frankrike har "good cheese" i sin? Det är ju om artisterna alla tjafsar. Att ha med en "produkt" eller ett "varumärke" har INGET med trance att göra, utan mer för att det är kul. |
| Originally posted by mindshooter jamen det är juh DET som är min poäng, om vi kan ha med Adam, IKEA, och köttbullar...varför kan vi då inte ha med antiloop, på grunden att dom faktiskt inte gör Trance utan typ dansmusik? |
det blir iaf inte för långt (tyskland's beskrivning är längre)
aha
nu e jag med på noterna...det du skrev tolkade jag felaktigt och i stället som ett påhopp.
---
det e grymt jämt mellan alla tre alternativ. alltså är en kompromiss en utmärkt lösning. 
iaf, om vi lägger alla kort på bordet och inte väger in alla argument om vad som är trance och vad som inte är trance, så tar jag mig friheten att säga att alla håller med om att redan uppräknade producenter är elektronisk musik alltså kan vi slå till med:
Europe - Sweden
Home of Adam Beyer, Airbase, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs
haha, känns som jag ligger på hårt nu 
Köps det av alla? (varför har jag på känn att vissa e emot airbase? fattar verkligen inte det... nåja
Re: aha
| Originally posted by Glorie nu e jag med på noterna...det du skrev tolkade jag felaktigt och i stället som ett påhopp. --- det e grymt jämt mellan alla tre alternativ. alltså är en kompromiss en utmärkt lösning. ![]() iaf, om vi lägger alla kort på bordet och inte väger in alla argument om vad som är trance och vad som inte är trance, så tar jag mig friheten att säga att alla håller med om att redan uppräknade producenter är elektronisk musik alltså kan vi slå till med: Europe - Sweden Home of Adam Beyer, Airbase, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs haha, känns som jag ligger på hårt nu ![]() Köps det av alla? (varför har jag på känn att vissa e emot airbase? fattar verkligen inte det... nåja |
Re: Re: aha
| Originally posted by RebeL9 jag köper det inte. ska vi vara demokratiska så ska den vinnande kandidaten vinna. och då behöver vi inte ta till kompromisser |

nene... skit i kompromisser då.. tyckte bara det inte gjorde någon skada när 50 % av de som tagit ställning ville ha med Airbase... ett namn mer eller mindre skadar ju inte.. men men... gillar man inte airbase så gör man inte... hoho
Re: Re: aha
| Originally posted by RebeL9 jag köper det inte. ska vi vara demokratiska så ska den vinnande kandidaten vinna. och då behöver vi inte ta till kompromisser |
Re: Re: Re: aha
| Originally posted by ScuL det är så jämt mellan både alternativer att det känns odemokratiskt att utsluta en av de alternativer. så är kompromisset bäst.. och jag tror också att vi borde inte snacka om det längre och bara genomföra det |
jag ska fixa en deadline.
inatt kl 01:00 är det fyra dagar efter jag började med trådet.
så vad resultatet blir ska vi genomföra 
| Originally posted by ScuL jag ska fixa en deadline. inatt kl 01:00 är det fyra dagar efter jag började med trådet. |
Nu är det fixat, den som klagar nu får smisk på
och karate i ögat
yay!
äntligen 
tack kenny
| Originally posted by mindshooter Nu är det fixat, den som klagar nu får smisk på |
Trots att jag inte bryr mig speciellt mycket, så är jag nöjd 
Måste ändå klaga lite 
Nationaliteter stavas ALLTID med inledande versal i engelska, således ska det stå "...and Swedish meatballs", annars är det inte korrekt engelska 
| Originally posted by reveal Trots att jag inte bryr mig speciellt mycket, så är jag nöjd ![]() Måste ändå klaga lite ![]() |

Nationaliteter stavas ALLTID med inledande versal i engelska, således ska det stå "...and Swedish meatballs", annars är det inte korrekt engelska |
| Originally posted by ScuL hmja det stämmer.. men det står också french fries @ frankrike |