TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2004
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
| quote: |
| Originally posted by djcresto hebben ze da wel in aalst? overlaatst eens in tcentrum nr gezocht en enkel pitta shoarma gevonden |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- dogf*cker! |
Ahja nog van mijn voornemens:
- meer naar techno luisteren, leren van genieten, en draaien (meer platen kopen dus $$$) :P
- kwestie van mee te lopen met den hoop: een goei trance/techno loving lief vinden ^^
| Originally posted by [BE]FusioN`-- - kwestie van mee te lopen met den hoop: een goei trance/techno loving lief vinden ^^ |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- een goei trance/techno loving lief vinden ^^ |
| Originally posted by tor8024 ik heb die hoop allang opgegeven.. ik zou zeker willen stoppen met roken, want op 1 januari wordt de prijs �5 per pakje, geloof ik. |
Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een clich� ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een clich� ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl |
11 maand gestopt na 7 jaar roker te zijn geweest!
Met nieuwjaar (clich� clich�) was mijn laatste rook ding een dikke vette sigaar (zo'n goeie van 200fr/stuk
)
Sigaretten niet mer aangeraakt maar met nieuwjaar zal het we lweer een patser sigaar worden 
af en toe een joint wel, maar das niet ongezond 
Mijn voornemenes voor 2004:
- Cygnusx gelukkig maken
- slagen op school
- meer trance luisteren en dan ook nog de namen proberen te onthouden 
- meer fijne beta mensen ontmoeten 
- gezondheid is ook belangrijk
- proberen mijn budget wat stabiel te houden, pappie moest maar eens ophouden met mij centjes toe te steken

ps. Die koe mag je altijd naar mij brengen moest je er niet meer voor kunnen zorgen. De gazon is wel niet groot maar het moet maar groot genoeg zijn voor een koe 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een clich� ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl |
Nieuw voornemen:
-pooier worden 
Outfit ni vergeten !

btw fus,heb nog een leuk aantal eagle screw-ups met chicks, zal ze is neertypen als je ze wilt horen, best lachen na 5 minuten, 5 minuten later denk je dan weer, what have I done

| Originally posted by [BE]FusioN`-- Ahja nog van mijn voornemens: - meer naar techno luisteren, leren van genieten, en draaien (meer platen kopen dus $$$) |

| Originally posted by teknasia idd ma ze zijn zeldzaam |
| Originally posted by Pumaz Sebiet springt al da volk ier op Zehra en haar vriendin... |
haha nog ene, ze zijn hier allemaal obsessed 
screw-ups episode I
Fus:flikker op 
Boring les van informatica theorie dus laat ik ma wat screw-up samples bovenhalen.
Deze zomer was ik paar dagen op vakantie aan zee, je kent het wel zon, zee en olie.
gevalstudie 1: Stond op de kusttram te wachten, sta er pak weg vijf minuten, staat groepje meiden iets verder. Ineens komt er meisje naar me toe, beginnen wat te praten. Ze vroeg men GSM nummer om eens af te spreken erges en vraagt of ik niet meekom naar een fuif opt klein strand in oostende.
Nu wat doe je normaal in dat geval als een knappe, leuke meid je zoiets vraagt dan ga je of course mee.
Nu the eagle-way: Ik dacht al bij mezelf woei, met een leuke meid naar een fuif, plots komt die tram af en spring ik er toch wel niet op
Leuk detail was ook dat ik men oud nummer gegeven had, zodat ze me niet meer heeft kunnen weerbellen.
knulligheidsscore: 10/10
gevalstudie 2: dag later, was nog steeds niet bekomen van die blunder, zit ik wat rond te hossen in een of ander luna-park, komt er ineens een gozer naar me toe, die moest vragen van ��n van zen vriendinnen wat ik van haar vond. Ze zag er bij ramp nog leuker uit als die van de dag ervoor.
Wat doe je normaal: Je zegt hell, wat een imens knap ding ben jij, zulle we effe een wandelingetje maken op het strand.
Mijn manier: Je staat daar voor aap dat meisje aan te staren en loopt verlegen weg.
rundscore: 255/10
Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. Daarom dacht ik ook aan een psychologisch bezoekje ofzo in 2004 ![]()
Re: screw-ups episode I
| Originally posted by Eagle` Fus:flikker op ![]() Boring les van informatica theorie dus laat ik ma wat screw-up samples bovenhalen. Deze zomer was ik paar dagen op vakantie aan zee, je kent het wel zon, zee en olie. gevalstudie 1: Stond op de kusttram te wachten, sta er pak weg vijf minuten, staat groepje meiden iets verder. Ineens komt er meisje naar me toe, beginnen wat te praten. Ze vroeg men GSM nummer om eens af te spreken erges en vraagt of ik niet meekom naar een fuif opt klein strand in oostende. Nu wat doe je normaal in dat geval als een knappe, leuke meid je zoiets vraagt dan ga je of course mee. Nu the eagle-way: Ik dacht al bij mezelf woei, met een leuke meid naar een fuif, plots komt die tram af en spring ik er toch wel niet op Leuk detail was ook dat ik men oud nummer gegeven had, zodat ze me niet meer heeft kunnen weerbellen.knulligheidsscore: 10/10 gevalstudie 2: dag later, was nog steeds niet bekomen van die blunder, zit ik wat rond te hossen in een of ander luna-park, komt er ineens een gozer naar me toe, die moest vragen van ��n van zen vriendinnen wat ik van haar vond. Ze zag er bij ramp nog leuker uit als die van de dag ervoor. Wat doe je normaal: Je zegt hell, wat een imens knap ding ben jij, zulle we effe een wandelingetje maken op het strand. Mijn manier: Je staat daar voor aap dat meisje aan te staren en loopt verlegen weg. rundscore: 255/10 Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. Daarom dacht ik ook aan een psychologisch bezoekje ofzo in 2004 |
Hilarisch gewoon, doet me denken aan mijn lelijke vriend
Moehaha grof!
maar om eerlijk te zijn, kheb zelf ook al enorme flaters begaan. En nee die komen niet op het forum te staan 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- maar om eerlijk te zijn, kheb zelf ook al enorme flaters begaan. En nee die komen niet op het forum te staan |
tja zo een dinge gebeuren nu eenmaal... mah de moed nie opgeven zou ik zeggen... en ja van dat psychologisch bezoek eagle... das nie nodig
ge zijt gewoon een beetje verlegen das alles
volgende keer gewoon niet nadenken, gewoon doen
off-topic: voor al de mensen die anja zo ene toffe vonden
goed nieuws: ze gaat ook een beta worden
mah ze zit een beetje zonder inspiratie nu voor een nick... dus als jullie voorstellen hebben... post maar in de off-topic thread 
Cygnus said it all !
1. Afschaffen van 'voornemens'
2. ... - shit ik heb goede voornemens afgeschaft
-