TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2004
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by Jakhira on Dec-07-2003 17:25:

quote:
Originally posted by djcresto
hebben ze da wel in aalst?
overlaatst eens in tcentrum nr gezocht en enkel pitta shoarma gevonden

Om de hoek van mijn huis staat er een, aan het osz ook een, in de pontstraatook, nog een ni ver van den eendracht...

Posted by teknasia on Dec-07-2003 17:43:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
dogf*cker!

Posted by Wildfir3 on Dec-07-2003 19:22:

Ahja nog van mijn voornemens:
- meer naar techno luisteren, leren van genieten, en draaien (meer platen kopen dus $$$) :P
- kwestie van mee te lopen met den hoop: een goei trance/techno loving lief vinden ^^

Posted by TOR on Dec-07-2003 19:24:

quote:
- kwestie van mee te lopen met den hoop: een goei trance/techno loving lief vinden ^^

ik heb die hoop allang opgegeven..

ik zou zeker willen stoppen met roken, want op 1 januari wordt de prijs �5 per pakje, geloof ik.

Posted by teknasia on Dec-07-2003 19:33:

quote:
een goei trance/techno loving lief vinden ^^

idd ma ze zijn zeldzaam

Posted by eieregooie on Dec-07-2003 19:38:

quote:
Originally posted by tor8024
ik heb die hoop allang opgegeven..

ik zou zeker willen stoppen met roken, want op 1 januari wordt de prijs �5 per pakje, geloof ik.

Het viel me op dat sigaretten in Be duurder zijn dan in NL... Dat was nieuw voor me...

Posted by Wildfir3 on Dec-07-2003 19:46:

Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een clich� ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl

Posted by FredNova on Dec-07-2003 19:49:

quote:
Mja roken is eigenlijk ziekelijk als ge dieje prijs ziet... zeker als ge kettingroker zijt... tis ongetwijfeld een clich� ma met da geld kunt ge toch ongelofelijk veel schone dingen kopen zenne... ik denk bvb maar aan vinyl

IDD!

Posted by pooley on Dec-07-2003 21:08:

11 maand gestopt na 7 jaar roker te zijn geweest!

Met nieuwjaar (clich� clich�) was mijn laatste rook ding een dikke vette sigaar (zo'n goeie van 200fr/stuk )

Sigaretten niet mer aangeraakt maar met nieuwjaar zal het we lweer een patser sigaar worden

af en toe een joint wel, maar das niet ongezond

Posted by TatanaGirl on Dec-07-2003 22:03:

Mijn voornemenes voor 2004:
- Cygnusx gelukkig maken
- slagen op school
- meer trance luisteren en dan ook nog de namen proberen te onthouden
- meer fijne beta mensen ontmoeten
- gezondheid is ook belangrijk
- proberen mijn budget wat stabiel te houden, pappie moest maar eens ophouden met mij centjes toe te steken

ps. Die koe mag je altijd naar mij brengen moest je er niet meer voor kunnen zorgen. De gazon is wel niet groot maar het moet maar groot genoeg zijn voor een koe

Posted by Eagle` on Dec-07-2003 22:59:

quote:

Ge zei hierboven iets van vriendin da kost ook geld, ik weet waarover ik spreek. Dus bedenkt alvast een (nog) bijkomende job

Posted by Wildfir3 on Dec-07-2003 23:10:

Nieuw voornemen:
-pooier worden

Posted by pooley on Dec-07-2003 23:17:

Outfit ni vergeten !

Posted by Eagle` on Dec-08-2003 07:50:

btw fus,heb nog een leuk aantal eagle screw-ups met chicks, zal ze is neertypen als je ze wilt horen, best lachen na 5 minuten, 5 minuten later denk je dan weer, what have I done

Posted by basd on Dec-08-2003 08:20:

quote:
Ahja nog van mijn voornemens:
- meer naar techno luisteren, leren van genieten, en draaien (meer platen kopen dus $$$)

Goed bezig, hoe meer mensen van hier naar techno gaan luisteren hoe beter

Verder voor mezelf ook wel een aantal dingen, in willekeurige volgorde:

- Het nog maar eens een jaartje met mijn vriendin uithouden (en zij met mij)
- Stage hier afmaken (moet nog tot eind januari, en dan dus weer terug naar Nederland)
- Studie afmaken voor het einde van het jaar (moet ook wel lukken)
- Nog iets gezonder gaan leven (is wel okee op het moment maar kan nog wel beter)
- Meer gaan draaien (al is dat nu even moeilijk omdat mijn draaitafels in NL staan)

Geen dingen die niet haalbaar zijn eigenlijk

Posted by Jakhira on Dec-08-2003 08:26:

quote:
Originally posted by teknasia
idd ma ze zijn zeldzaam

Sebiet springt al da volk ier op Zehra en haar vriendin...

Posted by djcresto on Dec-08-2003 09:36:

quote:
Originally posted by Pumaz
Sebiet springt al da volk ier op Zehra en haar vriendin...

hmmmm anjaaaa..........

Posted by Wildfir3 on Dec-08-2003 09:38:

haha nog ene, ze zijn hier allemaal obsessed

Posted by Eagle` on Dec-08-2003 11:32:

King screw-ups episode I

Fus:flikker op

Boring les van informatica theorie dus laat ik ma wat screw-up samples bovenhalen.

Deze zomer was ik paar dagen op vakantie aan zee, je kent het wel zon, zee en olie.

gevalstudie 1: Stond op de kusttram te wachten, sta er pak weg vijf minuten, staat groepje meiden iets verder. Ineens komt er meisje naar me toe, beginnen wat te praten. Ze vroeg men GSM nummer om eens af te spreken erges en vraagt of ik niet meekom naar een fuif opt klein strand in oostende.

Nu wat doe je normaal in dat geval als een knappe, leuke meid je zoiets vraagt dan ga je of course mee.

Nu the eagle-way: Ik dacht al bij mezelf woei, met een leuke meid naar een fuif, plots komt die tram af en spring ik er toch wel niet op Leuk detail was ook dat ik men oud nummer gegeven had, zodat ze me niet meer heeft kunnen weerbellen.

knulligheidsscore: 10/10

gevalstudie 2: dag later, was nog steeds niet bekomen van die blunder, zit ik wat rond te hossen in een of ander luna-park, komt er ineens een gozer naar me toe, die moest vragen van ��n van zen vriendinnen wat ik van haar vond. Ze zag er bij ramp nog leuker uit als die van de dag ervoor.

Wat doe je normaal: Je zegt hell, wat een imens knap ding ben jij, zulle we effe een wandelingetje maken op het strand.

Mijn manier: Je staat daar voor aap dat meisje aan te staren en loopt verlegen weg.

rundscore: 255/10

Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. Daarom dacht ik ook aan een psychologisch bezoekje ofzo in 2004

Posted by Mister_Michel on Dec-08-2003 11:50:

Re: screw-ups episode I

quote:
Originally posted by Eagle`
Fus:flikker op

Boring les van informatica theorie dus laat ik ma wat screw-up samples bovenhalen.

Deze zomer was ik paar dagen op vakantie aan zee, je kent het wel zon, zee en olie.

gevalstudie 1: Stond op de kusttram te wachten, sta er pak weg vijf minuten, staat groepje meiden iets verder. Ineens komt er meisje naar me toe, beginnen wat te praten. Ze vroeg men GSM nummer om eens af te spreken erges en vraagt of ik niet meekom naar een fuif opt klein strand in oostende.

Nu wat doe je normaal in dat geval als een knappe, leuke meid je zoiets vraagt dan ga je of course mee.

Nu the eagle-way: Ik dacht al bij mezelf woei, met een leuke meid naar een fuif, plots komt die tram af en spring ik er toch wel niet op Leuk detail was ook dat ik men oud nummer gegeven had, zodat ze me niet meer heeft kunnen weerbellen.

knulligheidsscore: 10/10

gevalstudie 2: dag later, was nog steeds niet bekomen van die blunder, zit ik wat rond te hossen in een of ander luna-park, komt er ineens een gozer naar me toe, die moest vragen van ��n van zen vriendinnen wat ik van haar vond. Ze zag er bij ramp nog leuker uit als die van de dag ervoor.

Wat doe je normaal: Je zegt hell, wat een imens knap ding ben jij, zulle we effe een wandelingetje maken op het strand.

Mijn manier: Je staat daar voor aap dat meisje aan te staren en loopt verlegen weg.

rundscore: 255/10

Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. Daarom dacht ik ook aan een psychologisch bezoekje ofzo in 2004

Hilarisch gewoon, doet me denken aan mijn lelijke vriend

Posted by Wildfir3 on Dec-08-2003 12:05:

Moehaha grof!

maar om eerlijk te zijn, kheb zelf ook al enorme flaters begaan. En nee die komen niet op het forum te staan

Posted by CygnusX on Dec-08-2003 12:15:

quote:
maar om eerlijk te zijn, kheb zelf ook al enorme flaters begaan. En nee die komen niet op het forum te staan

Wie A zegt moet ook B zeggen, komaan Fus, we zullen u niet uitlachen

Posted by Zehra on Dec-08-2003 12:43:

tja zo een dinge gebeuren nu eenmaal... mah de moed nie opgeven zou ik zeggen... en ja van dat psychologisch bezoek eagle... das nie nodig ge zijt gewoon een beetje verlegen das alles volgende keer gewoon niet nadenken, gewoon doen

off-topic: voor al de mensen die anja zo ene toffe vonden goed nieuws: ze gaat ook een beta worden mah ze zit een beetje zonder inspiratie nu voor een nick... dus als jullie voorstellen hebben... post maar in de off-topic thread

Posted by pooley on Dec-08-2003 15:54:

Cygnus said it all !

Posted by Dark Apostle on Dec-08-2003 19:52:

1. Afschaffen van 'voornemens'
2. ... - shit ik heb goede voornemens afgeschaft -

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »