TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Remix naar keuze?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ik denk dat het voor een progressive DJ (en of dat nou Sander Kleinenberg, John Digweed, Sasha of iemand anders is) een hele mooie uitdaging zou zijn om iets te gaan doen met de muziek van Ennio Morricone. Deze legendarische producer (o.a. bekend van filmmuziek Once upon a time in the west) staat bekend om zijn dromerige en melancholieke muziek. Wanneer dit door een top-DJ (met respect) wordt geremixed dan zou dit de perfecte muziek voor de donkere en koude winterdagen kunnen opleveren.....
| quote: |
| Originally posted by Remy D Dat is U2 - With or Without you (Sultan & Miche's remix) Dies is zeker vet!! Alleen kan het never nooit niet aan het orgineel tippen!! |
| Originally posted by Donna True,true... En er is r nog 1 ergens ,weet ff de naam nie maar ik als diehard U2 fan heb ze geloof ik allemaal wel gehoord. En sjah,een nummer van U2 remixen is ook geen catpies ofcuz,anders wasset er wel vaker een poging gedaan. Het is al snel "heilschennis" en eigenlijk alleen de ferry corsten remix van newyearsday rocked the pan uit. En dan doel ik op degene die zo rare is dat ie zelfs op mp3 hard to find is. Mastertrack!! |
whehe ja! Wouter (Total Woot) heeft aan hem gevraagd of zij Nenneh Cherry ft. Youssou N'Dour - Seven Seconds zouden willen remixen! whehe 
jaja
, zie impulz thread voor t "volledige verslag"
| Originally posted by total woot jaja , zie impulz thread voor t "volledige verslag" |
JA DUH!! (tuurlijk
)
wat dachten jullie trouwens van "Tracy Chapman - Fast Car (DJ Tiesto Remix)"?
Wham - Last christmas (DJ Tiesto remix)
LOL..
in dat geval moeten natuurlijk ook alle Modern Talking nummers geremixed worden..
Jean remix ofzo.. (kijken of het nog verder verkut kan worden..
)
zie net als basd de toegevoegde waarde van al die remixen eigenlijk niet.. heel soms komt zo'n remake in de buurt van het origineel, meestal blijft hij er echter ver van verwijderd. kan zo uit mijn hoofd geen ��n remake/remix noemen die ik beter vind dan het origineel.
wat mij betreft kunnen die producers hun tijd en energie beter in iets nieuws steken.
| Originally posted by arj1o1 juist hier had ik iets van meegekregen wel vet lol het was toch wel josh gabriel ? |

of trap ik hier nou iemand op zijn/haar teentjes

ik zie trouwens wel graag meer remixen van dido na de mooi remix door deep dish ![]()
tjah das ook zo Remy,die staring at the sun wassik ff vergeten.
Hoorde die voor t eerst in de set van oaky@bloomingdale vorig jaar en werd daar idd positief van gestemd
Ik denk dat van de inhoud en vooral melodie van Simple minds - Bellfast Child ook echt een mooi prog/trance remix te fixen is
| Originally posted by Donna Ik denk dat van de inhoud en vooral melodie van Simple minds - Bellfast Child ook echt een mooi prog/trance remix te fixen is |

| Originally posted by raoel Dit kan wel een leuke topic worden ![]() U2 - with Or Without You (Ti�sto remix) |
| Originally posted by Cosmic JOHAN GIELEN - TWISTED (FLUTLICHT OWNAGE REMIX) |

ik wil een Paul van Dyk en een Push Remix van Hedison & Clind - Amnesic Dream
| Originally posted by Partyhardy! whehe ja! Wouter (Total Woot) heeft aan hem gevraagd of zij Nenneh Cherry ft. Youssou N'Dour - Seven Seconds zouden willen remixen! whehe |
| Originally posted by moogwai Dit zou wel heel erg vet zijn, als Dave ff gaat experimenteren |
| Originally posted by Original Zoek deze is op zou ik zeggen ![]() John 00 Fleming Vs Simple Minds - Belfast Trance (New Vocal mix) |
| Originally posted by Original Zoek deze is op zou ik zeggen ![]() John 00 Fleming Vs Simple Minds - Belfast Trance (New Vocal mix) |
G&D Update:
Ze gaan kijken wat ze ermee kunnen, als t iets concreets wordt, laten ze t me weten...
| Originally posted by total woot G&D Update: Ze gaan kijken wat ze ermee kunnen, als t iets concreets wordt, laten ze t me weten... |
Zou wel mooi zijn als dit echt wat wordt 
klubheads remix van atrc likjt me wel kickuh!