TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by CygnusX on Dec-06-2003 23:57:

quote:
Originally posted by MichaelBoogerd!
24 Firewall - Sincere


This one was played much earlier in the set.


Posted by MichaelBoogerd! on Dec-07-2003 00:11:

what u reckon... #8 as Firewall... it fits into BT just fine...

and then something recognisable as 24 also - to fit as an ID that "someone on the tiesto boards!" recognised wrong


Posted by CygnusX on Dec-07-2003 00:21:

quote:
Originally posted by MichaelBoogerd!
what u reckon... #8 as Firewall... it fits into BT just fine...


Agreed

Dunno about 24, maybe later


Posted by eieregooie on Dec-07-2003 03:42:

He played Loops & Tings after tribal shock, but I think he played it twice...

I don't remember him playing Overdrive though... But I'm not sure... I just hate the track hehe And I don't remember Music Is Life either...

But if he played all the tunes at the bottom I think they should be no 9 10 and 12... In random order hehe... And except for Loops & Tings ofcourse...


Posted by FredNova on Dec-07-2003 11:02:

ik denk dat marco v 16 of 18 was...


aan de admins:
zijn er al klachten binnengekomen? men triestige kop staat hier weer!

ps: bax (ei)... ik zei mailen die foto's, niet posten

anyway, it was fun

ik heb tiesto nu toch al een keer of 15 gezien... and it was very good vrijdag


Posted by CygnusX on Dec-07-2003 11:45:

quote:
Originally posted by eieregooie
He played Loops & Tings after tribal shock, but I think he played it twice...


Yeah, now I remember it too, so 23 = Loops & Tings

quote:
Originally posted by eieregooie
And I don't remember Music Is Life either...


I do, somewhere in the beginning of the set.


Posted by pooley on Dec-07-2003 12:08:

Sorry ze, heb jullie gezocht maar gewoon niet gevonden.
Wij stonden tegen 23.30 in de file buiten, Z vorm helemaal vanachter maar ik zag na 15 minuutjes dat de 'leden' geen file hadden feitelijk

hop hop skippen die handel
Nog beetje samen met een onbekende zitten lachen met die immens grote fille en sommigen vonden dat niet grappig (die in de file stonden )

40 minuten om van de ingang (binnen) tot aan de wc's te geraken. Maar na beetje rondporren toch plaats gevonden, boven op het eerste verdiep.
Paar keer naar beneden gaan zoeken naar de beta maar niks :/


Mooi feestje met een 3uur durende set (!!!)
Hoop dat ie snel terugkomt want hij amuseerde zich klaarblijkelijk


Posted by Meltoz on Dec-07-2003 12:48:

He he ,ik vond het echt e SUPERavond, just wa spijtig van al da volk , ma ja moete da der ma bij neme zekers

Eerst en vooral, alle aanwezige (die da'k k'ik gezien heb) BETA'rs bedanken die der ware: Zehra, Anja, Eagle (propere review trouwens), Frednova, Cygnus X, Tatanagirl, Buoyant & Ei (natuurlijk , chique foto's trouwens)... Fred ha'k al gezien, dus da wist'k da't ne fijne was, ma van de rest nog nie natuurlijk, ma moe zegge, jullie ware en zijn helemaal TOP mensen, echt fijn
Spijtig da'k e paar mense nie gezien heb , volgende keer beter dan maar...

"Firewall - Sincere (Lange Remix)" was dus ergens vooraan in de set gespeeld, "Dirt Devils - Music is Life (Jono Grant vs Pos Remix)" was volgens nog gespeeld door Dave Lambert (mooie set afgeleverd), "Marco V vs Jens - Loops and Things (Relooped)" is ene keer gespeeld, ma heeft'em zo ergens tussen gespeeld om toch aan te geve dat ie er aankwam...

Mooi geopend met "Peter Martin - Perfect wave", één van fijn favorieten op't ogenblik ,same me "Portishead - Roads (Sultan and Tonedepth Remix)" , was echt geniete... Had graag zene remix van "Barbers Adagio for strings" nog gehoord ma zal vo de volgende keer zijn (of zal zijn DVD'ke nog ma is opzette)...

So people, thank you very much... !!!!

Ps @ FredNova:
't was "Ron van den Beuken - Timeless" & nie "Adam Sheridan - Lektrik" Plaatje van Portishead gevonde bij SoundStation


Posted by FredNova on Dec-07-2003 13:40:

quote:
Originally posted by Meltos
@ FredNova:
't was "Ron van den Beuken - Timeless" & nie "Adam Sheridan - Lektrik" Plaatje van Portishead gevonde bij SoundStation


idd

Toevallig langs ss gepasseerd zaterdag en toen kwam Gery af met de plaat omdat je net mailtje gestuurd had! THANX M8!


Posted by Steve-Austin on Dec-07-2003 14:35:

quote:
Steve-Austin (sorry bro) is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ...


Idd, te veel volk ...

Ik was daar rond 23u, en terug naar Luik 25min later ;-)

Er waren ook veel TA vanuit Frankrijk.


Posted by FredNova on Dec-07-2003 14:45:

er stonden zelfs 2 bussen uit de UK aan de zijkant


Posted by Jakhira on Dec-07-2003 15:13:

Hmm, met al dat volk misschien toch niet zoveel gemist als ik eerst dacht...

Misschien eerst de uitleg : 20.00u, ik krijg een sms met dit :
"Philip, kan je een paar platen meebrengen zodat ik mijn set kan afwerken? Genoeg voor een uur of 2?"

Ik dacht dat hij sarc bezig was maar blijkbaar niet... dan moest ik helpen met de sound-en lightchecks, en een uur achter toog staan, kort samengevat : The Factory in Aalst weten ni wa da ze doen!

Anyway, ligt het aan mij of zag Tiesto er nog gay-er alsanders uit metzijn roze hemd?

Leuke pics btw Bax, en ik weet wat er in Gert (djcresto) zijn kop omgaat voor het moment...


Posted by eieregooie on Dec-07-2003 17:10:

Meltos, had ik jou nou nog op de foto? Ik je me niet meer voor de geest halen :/

En wie was nou die gast in dat rooie Tiësto vest? Verder weet ik iedereen wel geloof ik... Behalve dan die lange jongen met een zwart shirt geloof ik die heeeeeeeeeeeeeel stil was... Wie was dat?


Posted by pooley on Dec-07-2003 17:19:

revieuwtje geschreven en staat op me nsite


Posted by Zehra on Dec-07-2003 17:20:

die met de rooie tiesto vest was Meltos

en die stille da was een vriend van meltos... hij ging zich nog registreren hier


Posted by eieregooie on Dec-07-2003 17:21:

Ow ok, tnx


Posted by Meltoz on Dec-07-2003 17:47:

LOOOOoooooOOOOL
Die met zen rooie vest was'k inderdaad en mene copain zal één van dees dagen wel opduiken, ma zijne nick , noemt Jochen
Euhm ei, zo diep gegaan jonge ?

Zijn nog ff gebleve na Tiësto, ma daarna doorgegaan, rug had goed afgezien !
Hoe was MIKE eigenlijk nog => Ei, Zehra & Anja??
Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding


Posted by eieregooie on Dec-07-2003 17:50:

quote:
Originally posted by Meltos
Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding

LOL Je staat er toch een keer op hoor

En MIKE was lekker... o.a. ook Scarab - Vagabond \o/


Posted by TOR on Dec-07-2003 18:07:



Dit lijkt me iets voor The Search For Freedom..

M.I.K.E. zei dat hij meer dan 10 nummers van zichzelf heeft gedraaid, waaronder ook Electric Eclipse (Push remix)..

Waarom praat iedereen dan over D-Gay Tiësto?


Posted by eieregooie on Dec-07-2003 19:33:

quote:
Originally posted by tor8024
Waarom praat iedereen dan over D-Gay Tiësto?


Als je nou volgende keer gewoon zelf erbij bent dan snap je het misschien Niet oordelen over iets waar je zelf niet geweest bent he...

En die foto was vast tijdens Traffic


Posted by TOR on Dec-07-2003 19:35:

quote:
Originally posted by eieregooie
En die foto was vast tijdens Traffic



Posted by eieregooie on Dec-07-2003 19:49:

Dat wij nou alle liedjes al kennen voordat ze uberhaupt uit komen wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is... Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik ga naar een feest om te feesten... En als de hele zaal uit z'n dak gaat op Traffic, laat em dan asjeblieft Traffic draaien... Zo goed voor de sfeer

Maar gelukkig waren er een aantal mensen van TA die wel de moeite genomen hebben om te komen, en ik heb nog niemand horen klagen over Traffic, dus dat bevestigd wel wat ik probeer te zeggen denk ik En het voordeel van die TA's is dat als Tiesto een wat onbekendere plaat draait ik niet de enige ben die staat te springen...

Ik begrijp je punt wel hoor... Bij Flesch stond de hele zaal stil, behalve Eagle en ik, en da's wel jammer... Maar daar heb je dus TA's voor \o/ En als daarna met Traffic dus de hele zaal plat gaat is dat alleen maar mooi


Posted by Wildfir3 on Dec-07-2003 19:52:

can hardly wait totdat mensen hierover gaan zwijgen


daaaaaamn nogaltijd stikjaloers


Posted by pooley on Dec-07-2003 21:05:

Ik kraak traffic graag af omdat het TE wordt
Maarja ei heeft gelijk, als iedereen op traffic loskomt moet je het draaien zowieso !

rukplaat is het maar kopen zal ik ze wel doen...

en die wordt dus nu al een kleine 4-5 maand gedraait he ... en NU is ze comemrcieel.
Dit voorbeeld gebruik ik nu als ik moet uitleggen wat het verschil is tussen commercieel boenk/gezeik en trance


Posted by Eagle` on Dec-07-2003 22:35:

quote:
Originally posted by Meltos
Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding


Ja tegen wie zeg je het, zitten weer een aantal foto's bij voor in te kaderen


quote:
Originally posted by eieregooie
En die foto was vast tijdens Traffic


dacht da het bij die ruk benni benassi plaat was, not sure though


quote:
Originally posted by eieregooie
Ik begrijp je punt wel hoor... Bij Flesch stond de hele zaal stil, behalve Eagle en ik, en da's wel jammer... Maar daar heb je dus TA's voor \o/ En als daarna met Traffic dus de hele zaal plat gaat is dat alleen maar mooi


Ja en dan zo brak proberen mee te zingen met die vocals, weer hoop persoonlijk dieptepunten op een avondje


Bommer zoveel platen, die ik hier zie staan in die tracklist, die ik vergeten was zoals die antillas remix van go


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.