TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by MichaelBoogerd! 24 Firewall - Sincere |
what u reckon... #8 as Firewall... it fits into BT just fine...
and then something recognisable as 24 also - to fit as an ID that "someone on the tiesto boards!" recognised wrong 
| quote: |
| Originally posted by MichaelBoogerd! what u reckon... #8 as Firewall... it fits into BT just fine... |
He played Loops & Tings after tribal shock, but I think he played it twice...
I don't remember him playing Overdrive though... But I'm not sure... I just hate the track hehe
And I don't remember Music Is Life either...
But if he played all the tunes at the bottom I think they should be no 9 10 and 12... In random order hehe... And except for Loops & Tings ofcourse...
ik denk dat marco v 16 of 18 was...
aan de admins:
zijn er al klachten binnengekomen? men triestige kop staat hier weer!
ps: bax (ei)... ik zei mailen die foto's, niet posten
anyway, it was fun
ik heb tiesto nu toch al een keer of 15 gezien... and it was very good vrijdag
| quote: |
| Originally posted by eieregooie He played Loops & Tings after tribal shock, but I think he played it twice... |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie And I don't remember Music Is Life either... |
Sorry ze, heb jullie gezocht maar gewoon niet gevonden.
Wij stonden tegen 23.30 in de file buiten, Z vorm helemaal vanachter maar ik zag na 15 minuutjes dat de 'leden' geen file hadden feitelijk 
hop hop skippen die handel 
Nog beetje samen met een onbekende zitten lachen met die immens grote fille en sommigen vonden dat niet grappig (die in de file stonden
)
40 minuten om van de ingang (binnen) tot aan de wc's te geraken. Maar na beetje rondporren toch plaats gevonden, boven op het eerste verdiep.
Paar keer naar beneden gaan zoeken naar de beta maar niks :/
Mooi feestje met een 3uur durende set (!!!)
Hoop dat ie snel terugkomt want hij amuseerde zich klaarblijkelijk 
He he
,ik vond het echt e SUPERavond, just wa spijtig van al da volk
, ma ja moete da der ma bij neme zekers 
Eerst en vooral, alle aanwezige (die da'k k'ik gezien heb) BETA'rs bedanken die der ware: Zehra, Anja, Eagle (propere review trouwens), Frednova, Cygnus X, Tatanagirl, Buoyant & Ei (natuurlijk
, chique foto's trouwens)... Fred ha'k al gezien, dus da wist'k da't ne fijne was, ma van de rest nog nie natuurlijk, ma moe zegge, jullie ware en zijn helemaal TOP mensen, echt fijn
Spijtig da'k e paar mense nie gezien heb
, volgende keer beter dan maar...
"Firewall - Sincere (Lange Remix)" was dus ergens vooraan in de set gespeeld, "Dirt Devils - Music is Life (Jono Grant vs Pos Remix)" was volgens nog gespeeld door Dave Lambert (mooie set afgeleverd), "Marco V vs Jens - Loops and Things (Relooped)" is ene keer gespeeld, ma heeft'em zo ergens tussen gespeeld om toch aan te geve dat ie er aankwam...
Mooi geopend met "Peter Martin - Perfect wave", één van fijn favorieten op't ogenblik
,same me "Portishead - Roads (Sultan and Tonedepth Remix)"
, was echt geniete... Had graag zene remix van "Barbers Adagio for strings" nog gehoord ma zal vo de volgende keer zijn (of zal zijn DVD'ke nog ma is opzette)...
So people, thank you very much...
!!!!
Ps @ FredNova:
't was "Ron van den Beuken - Timeless" & nie "Adam Sheridan - Lektrik"
Plaatje van Portishead gevonde bij SoundStation 
| quote: |
| Originally posted by Meltos @ FredNova: 't was "Ron van den Beuken - Timeless" & nie "Adam Sheridan - Lektrik" Plaatje van Portishead gevonde bij SoundStation |

| quote: |
| Steve-Austin (sorry bro) is helemaal weer naar luik mogen terugkeren tesamen met many more, wat een zonde van de kilometers ... |
er stonden zelfs 2 bussen uit de UK aan de zijkant 
Hmm, met al dat volk misschien toch niet zoveel gemist als ik eerst dacht...
Misschien eerst de uitleg : 20.00u, ik krijg een sms met dit :
"Philip, kan je een paar platen meebrengen zodat ik mijn set kan afwerken? Genoeg voor een uur of 2?"
Ik dacht dat hij sarc bezig was maar blijkbaar niet... dan moest ik helpen met de sound-en lightchecks, en een uur achter toog staan, kort samengevat : The Factory in Aalst weten ni wa da ze doen!
Anyway, ligt het aan mij of zag Tiesto er nog gay-er alsanders uit metzijn roze hemd?
Leuke pics btw Bax, en ik weet wat er in Gert (djcresto) zijn kop omgaat voor het moment... 
Meltos, had ik jou nou nog op de foto? Ik je me niet meer voor de geest halen :/
En wie was nou die gast in dat rooie Tiësto vest? Verder weet ik iedereen wel geloof ik... Behalve dan die lange jongen met een zwart shirt geloof ik die heeeeeeeeeeeeeel stil was... Wie was dat?
revieuwtje geschreven en staat op me nsite
die met de rooie tiesto vest was Meltos 
en die stille
da was een vriend van meltos... hij ging zich nog registreren hier 
Ow ok, tnx 
LOOOOoooooOOOOL
Die met zen rooie vest was'k inderdaad
en mene copain zal één van dees dagen wel opduiken, ma zijne nick
, noemt Jochen
Euhm ei, zo diep gegaan jonge
?
Zijn nog ff gebleve na Tiësto, ma daarna doorgegaan, rug had goed afgezien
!
Hoe was MIKE eigenlijk nog => Ei, Zehra & Anja??
Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding 
| quote: |
| Originally posted by Meltos Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding |

Dit lijkt me iets voor The Search For Freedom..
M.I.K.E. zei dat hij meer dan 10 nummers van zichzelf heeft gedraaid, waaronder ook Electric Eclipse (Push remix)..
Waarom praat iedereen dan over D-Gay Tiësto? 
| quote: |
| Originally posted by tor8024 Waarom praat iedereen dan over D-Gay Tiësto? |
Niet oordelen over iets waar je zelf niet geweest bent he...
| quote: |
| Originally posted by eieregooie En die foto was vast tijdens Traffic |
Dat wij nou alle liedjes al kennen voordat ze uberhaupt uit komen wil niet zeggen dat dat voor iedereen zo is... Ik weet niet hoe het met jou zit hoor, maar ik ga naar een feest om te feesten... En als de hele zaal uit z'n dak gaat op Traffic, laat em dan asjeblieft Traffic draaien... Zo goed voor de sfeer 
Maar gelukkig waren er een aantal mensen van TA die wel de moeite genomen hebben om te komen, en ik heb nog niemand horen klagen over Traffic, dus dat bevestigd wel wat ik probeer te zeggen denk ik
En het voordeel van die TA's is dat als Tiesto een wat onbekendere plaat draait ik niet de enige ben die staat te springen...
Ik begrijp je punt wel hoor... Bij Flesch stond de hele zaal stil, behalve Eagle en ik, en da's wel jammer... Maar daar heb je dus TA's voor \o/ En als daarna met Traffic dus de hele zaal plat gaat is dat alleen maar mooi 
can hardly wait totdat mensen hierover gaan zwijgen
daaaaaamn nogaltijd stikjaloers 
Ik kraak traffic graag af omdat het TE wordt 
Maarja ei heeft gelijk, als iedereen op traffic loskomt moet je het draaien zowieso !
rukplaat is het
maar kopen zal ik ze wel doen...
en die wordt dus nu al een kleine 4-5 maand gedraait he ... en NU is ze comemrcieel.
Dit voorbeeld gebruik ik nu als ik moet uitleggen wat het verschil is tussen commercieel boenk/gezeik en trance
| quote: |
| Originally posted by Meltos Op foto's (deftig) staan is nie echt m'n ding |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie En die foto was vast tijdens Traffic |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Ik begrijp je punt wel hoor... Bij Flesch stond de hele zaal stil, behalve Eagle en ik, en da's wel jammer... Maar daar heb je dus TA's voor \o/ En als daarna met Traffic dus de hele zaal plat gaat is dat alleen maar mooi |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.