TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- En liten undersökning
Pages (2): « 1 [2]

Posted by St_Andrew on Dec-09-2003 21:39:

quote:
Originally posted by mindshooter
Givetvis är mitt mål inte att ta reda på hur många av ER som skulle komma, utan att generelt se hur många som kommer på en Jon o bir spelning! därav kvittar det vart ni bor och vart han spelar, för jag kommer iallafall tänka generelt sett. hur mycket folk lockar Jon o bir? Vet folk vem han är? Nu har jag fått bevisat att majoriteten o lite till vill ha honom....sen får vi se vad det kan leda till, kommer nog flera liknande polls i framtiden

fast tror inte du kan dra oss på TA som generella, om alla här vet vem det är så kanske 1/30000 i "vanliga" sverige vet vem det är. har ingen aning om om det är så eller inte, men kan tänka mig att det e jävligt stor skillnad iaf.

Posted by Sand Leaper on Dec-09-2003 21:43:

Skal ikke se bort ifra at jeg hadde tatt turen også nå som fly til Stockholm er så billig.

Posted by JayBee on Dec-09-2003 21:44:

quote:
Originally posted by St_Andrew
fast tror inte du kan dra oss på TA som generella, om alla här vet vem det är så kanske 1/30000 i "vanliga" sverige vet vem det är. har ingen aning om om det är så eller inte, men kan tänka mig att det e jävligt stor skillnad iaf.
hehe jo det är sant fast han menar väl utav trance publiken. altså alla som går på sånna här events, för alla som lyssnar på trance är ju ändå inte medlemmar på TA (Även fast de borde vara det! )

Posted by mjz on Dec-09-2003 22:13:

quote:
Originally posted by Glorie
haha, varför just sundsvall? jaja..

haha, tja, det ligger ju liksom inte inom gångavstånd (om man inte promenerar ett halvår då)... men det gör ju iofs inte pajala eller haparanda heller, så jag vet inte varför jag sa sundsvall faktiskt...

kenny, vi är väl inte direkt representativa för befolkningen, "medelsvensson" idag verkar lyssna på hiphop eller kladdpop och bedömmer kvaliten på musiken efter hur lite kläder tjejerna har på sig i videon...

Pages (2): « 1 [2]