TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als je vader Bill Gates was?
Pages (2): « 1 [2]
die man heeft 24 miljard dollar weggegeven aan het goede doel in de afgelopen 5 jaar, dus een beetje respect voor die man mag best
en als ik zijn zoon was zou ik nooit meer werken in ieder geval 
mn post was sarcastisch ----> die de
smiley 
MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen.
| quote: |
| Originally posted by Biohazard mn post was sarcastisch ----> die de smiley ![]() MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen. |
| quote: |
| Originally posted by Biohazard mn post was sarcastisch ----> die de smiley ![]() MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen. |
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon die heeft ie ook maar alleen op werkdagen tussen 9 en 10 en op zon- en feestdagen tussen 22:00 tot 23:00 |
Als Bill Gates mijn vader zou zijn, zou ik waarschijnlijk Chip Gates heten ofzo..
maarja boeiend, ik zou wel tering rijk zijn
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.