TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Als je vader Bill Gates was?
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Blik on Dec-10-2003 16:31:

die man heeft 24 miljard dollar weggegeven aan het goede doel in de afgelopen 5 jaar, dus een beetje respect voor die man mag best

en als ik zijn zoon was zou ik nooit meer werken in ieder geval


Posted by Biohazard on Dec-10-2003 21:27:

mn post was sarcastisch ----> die de smiley

MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen.


Posted by arj1o1 on Dec-11-2003 07:28:

quote:
Originally posted by Biohazard
mn post was sarcastisch ----> die de smiley

MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen.


of slim misbruik gemaakt van de wet ?


Posted by ROFL on Dec-12-2003 22:07:

quote:
Originally posted by Biohazard
mn post was sarcastisch ----> die de smiley

MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen.


Vet sarcastisch ja. Echt goede grap dan ook.
Maarja, lees wat Blik schrijft. Ik heb niet veel mensen dat zien doen en ik heb ook big respect voor zijn wijze van handelen ivm met Microsoft. Gewoon slim handelen. En als je dat verdiende geld dan zo besteedt ben je alleen maar een held.


Posted by arj1o1 on Dec-13-2003 08:37:

quote:
Originally posted by FunkySimon
die heeft ie ook maar alleen op werkdagen tussen 9 en 10 en op zon- en feestdagen tussen 22:00 tot 23:00



ik wil ook


Posted by Hitman on Dec-14-2003 14:19:

Als Bill Gates mijn vader zou zijn, zou ik waarschijnlijk Chip Gates heten ofzo..
maarja boeiend, ik zou wel tering rijk zijn


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.