TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Behalve Trance
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Eagle` of zon liedjes als Bryan adams - heaven en die resem covers ervan, vind ik wel touchy |
doet me denken aan een vriendin S van mij... we zaten dus samen op de kamer van een andere vriendin. kzat get te surfen op haar pc en S vraagt mij of ik dit liedje ff wil opzetten. ik natuurlijk (mss met een beetje tegenzin) mn muziek afgezet en gezegd: ja ok dan! tliedje begint en opeens begint ze (S) te wenen mah echt niet normaal he... we zaten daar met die andere vriendin naar elkaar te kijken van: WTF
naar het schijnt was dit hun liedje met haar ex... pffff wa stress-situatie...
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Me waits op een leuke flame van Fus |
| quote: |
Originally posted by Eagle` Me waits op een leuke flame van Fus |
| quote: |
| Originally posted by Miss Z naar het schijnt was dit hun liedje met haar ex... |
en der ex :/ Nou is Nina niet het sentimentele typ, maar van deze ging ze toch direct huilen...
heb je even voor mij 
hooligan - here you now (grandchillas remix)
zaaaaaalig

elke week zes uur hollandse radio opt werk... man man die van die radio kan zagen jong...
eigenlijk past dat hier niet echt; tis nie zo dat ik er met eigen wil naar luister 
Ik luister eigenlijk naar heel wat:
evanescence
2many dj's
lagwagon
limp bizkit
...
en als ik wil relaxen (lees: tijdens examens
)
natural relaxation
natural stress relief
forest piano enz...
(gewoon heerlijk als ik in bad zit
)
| quote: |
| Originally posted by Nyah en als ik wil relaxen (lees: tijdens examens )natural relaxation natural stress relief forest piano enz... (gewoon heerlijk als ik in bad zit ) |
| quote: |
| Originally posted by Miss Z elke week zes uur hollandse radio opt werk... man man die van die radio kan zagen jong... eigenlijk past dat hier niet echt; tis nie zo dat ik er met eigen wil naar luister |
die laatste dido cd valt ook best nog mee 
dido is mooie muziek.
btw i just love K3
all� toch Kathleen 
| quote: |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- dido is mooie muziek. btw i just love K3 all� toch Kathleen |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.