TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Behalve Trance
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Zehra on Dec-13-2003 16:21:

quote:
Originally posted by Eagle`
of zon liedjes als Bryan adams - heaven en die resem covers ervan, vind ik wel touchy


doet me denken aan een vriendin S van mij... we zaten dus samen op de kamer van een andere vriendin. kzat get te surfen op haar pc en S vraagt mij of ik dit liedje ff wil opzetten. ik natuurlijk (mss met een beetje tegenzin) mn muziek afgezet en gezegd: ja ok dan! tliedje begint en opeens begint ze (S) te wenen mah echt niet normaal he... we zaten daar met die andere vriendin naar elkaar te kijken van: WTF naar het schijnt was dit hun liedje met haar ex... pffff wa stress-situatie...

wat ik eigenlijk wil zeggen... tis best wel touchy ja

quote:
Originally posted by Eagle`
Me waits op een leuke flame van Fus


dan zal je nog ffkes moeten wachten... fuske moet werken in de gb!


Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 18:11:

quote:
Originally posted by Eagle` Me waits op een leuke flame van Fus


Moeha, nah, too easy


Posted by eieregooie on Dec-14-2003 04:40:

quote:
Originally posted by Miss Z
naar het schijnt was dit hun liedje met haar ex...

Was ook et break-up liedje van Nina (goede vriendin van mij voor de leken en der ex :/ Nou is Nina niet het sentimentele typ, maar van deze ging ze toch direct huilen...

Maar 't blijft wel een beetje cheesy hoor


Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 10:29:

heb je even voor mij


Posted by djcresto on Dec-14-2003 12:22:

hooligan - here you now (grandchillas remix)

zaaaaaalig


Posted by Zehra on Dec-14-2003 21:10:

elke week zes uur hollandse radio opt werk... man man die van die radio kan zagen jong...

eigenlijk past dat hier niet echt; tis nie zo dat ik er met eigen wil naar luister


Posted by Nyah on Dec-14-2003 22:53:

Ik luister eigenlijk naar heel wat:

evanescence
2many dj's
lagwagon
limp bizkit
...

en als ik wil relaxen (lees: tijdens examens )
natural relaxation
natural stress relief
forest piano enz...
(gewoon heerlijk als ik in bad zit )


Posted by Zehra on Dec-14-2003 23:23:

quote:
Originally posted by Nyah
en als ik wil relaxen (lees: tijdens examens )
natural relaxation
natural stress relief
forest piano enz...
(gewoon heerlijk als ik in bad zit )


awel die cd's van mij liggen nog altijd bij iemand die ik liever zie gaan dan komen... gvd kmoet ze eens terugvragen eigenlijk...

btw echt zalige muziek... raad ik iedereen aan; de 'music for your health'-serie van Solitudes; en vergeet natural massage therapy niet he


Posted by eieregooie on Dec-15-2003 01:02:

quote:
Originally posted by Miss Z
elke week zes uur hollandse radio opt werk... man man die van die radio kan zagen jong...

eigenlijk past dat hier niet echt; tis nie zo dat ik er met eigen wil naar luister


TIP: ID&T Radio


Posted by Eagle` on Dec-15-2003 09:44:

die laatste dido cd valt ook best nog mee


Posted by Wildfir3 on Dec-15-2003 11:47:

dido is mooie muziek.

btw i just love K3
all� toch Kathleen


Posted by basd on Dec-15-2003 12:07:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
dido is mooie muziek.

btw i just love K3
all� toch Kathleen

K3 is top !


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.