TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer
Pages (2): « 1 [2]
Dit is ook wel leuk:
http://forum.remixinc.nl/viewtopic.php?t=456
Weet niet of het een grap is , of waar, maar ik vond het wel lachen 
Werd daar ook een dik harde grap gemaakt op dat (best leuke!)-forum!
Ze hebben daar ook een thread met "Gelukkig hebben we de foto's nog!"
Daar stond een foto van een autongeluk, met eronder iets van:
"Na Miles ook Duncan aan de racerij!" of zoiets. Ziek 
Hij moet juist blij zijn met negatieve reacties! Weet hij wat er fout is, en wat en waar hij dingen moet gaan veranderen/verbeteren!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Werd daar ook een dik harde grap gemaakt op dat (best leuke!)-forum! Ze hebben daar ook een thread met "Gelukkig hebben we de foto's nog!" Daar stond een foto van een autongeluk, met eronder iets van: "Na Miles ook Duncan aan de racerij!" of zoiets. Ziek |
| Originally posted by basd Da's inderdaad niet zo netjes.. btw. het is Dylan Drazen in je sig |
ach ik mag het wel hoe duncan zich uit.
geeft zijn min punten zelf aan en zijn gedachtes pleurt ie der uit zonder een mooie intertoys verpakking er om. gewoon straight voor je bek,doe er mee wat je wilt en zoek het uit.
en sja,niet echt netjes om een forum zo dicht te knallen,maar zal hem een rotzorg wezen. tis zijn toko en het bracht blijkbaar veel irritaties bij hem. wat doe je met irritaties? juist ja,heel hard krabben en dan wegpleuren. daarna kijken we wel verder wat we met die troep doen die nu niet in me hoofd past omdat ik met van alles bezig ben.
die attitude mag ik echt wel 
| Originally posted by DjRV ach ik mag het wel hoe duncan zich uit. geeft zijn min punten zelf aan en zijn gedachtes pleurt ie der uit zonder een mooie intertoys verpakking er om. gewoon straight voor je bek,doe er mee wat je wilt en zoek het uit. en sja,niet echt netjes om een forum zo dicht te knallen,maar zal hem een rotzorg wezen. tis zijn toko en het bracht blijkbaar veel irritaties bij hem. wat doe je met irritaties? juist ja,heel hard krabben en dan wegpleuren. daarna kijken we wel verder wat we met die troep doen die nu niet in me hoofd past omdat ik met van alles bezig ben. die attitude mag ik echt wel |
;P
tranceaddict is ook niet jou toko
| Originally posted by DjRV tranceaddict is ook niet jou toko |

Originally posted by sndh |

Originally posted by Optimus |
| Originally posted by New Wave Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!! |
| Originally posted by magrec persona non grata lijst |

one-smilie posts are gay

doen we er twee
azijnpissers ...
Originally posted by sndh doen we er twee azijnpissers ... |
| Originally posted by arj1o1 one-smilie posts are gay |

| Originally posted by Subsonik een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer |
Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.
Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat
Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.
Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah
NERDS!
brul
denk dat als iedereen een jaar in een land zonder feesten zou gaan wonen het een stuk uitbundiger en gezelliger zou zijn op de feesten. Partyhardy en de gang hoeven niet naar t buitenland, die zijn al enthousiast genoeg 
maar ja...hoe vaak ik dat niet al gezegd heb. en kortzichtige mensen hou je gewoon altijd!
leve houseparties
oh, tenzij t van UDC is
sorry bas (K)
| Originally posted by Donna Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt? Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft. Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo... Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne. Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat ![]() Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen. Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden. Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah ![]() NERDS! |
| Originally posted by Miss Proximus leve houseparties oh, tenzij t van UDC is sorry bas (K) |
Dan maar naar Ibiza toe deze zomer. Poe he wat zal ik het rot krijgen daar.
| Originally posted by Subsonik een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer |

Klopt Arjo,jij post zoveel onzin en inhoudelijke ruk dat mensen niet eens meer de moeite nemen om te begrijpen hoe en wat jij iets bedoeld.
Das namelijk energie steken in iets wat geen waarde toevoegt aan je dag,je inteligentie,je emotionele ontwikkeling,kortom,t leven zonder t begrijpen van jouw posts ziet er niet zoveel beroerder uit,hoop dat je dat een beetje kunt begrijpen
[EDIT]
dikke pakkerd 4 u 2 Bram

| Originally posted by Donna Klopt Arjo,jij post zoveel onzin en inhoudelijke ruk dat mensen niet eens meer de moeite nemen om te begrijpen hoe en wat jij iets bedoeld. Das namelijk energie steken in iets wat geen waarde toevoegt aan je dag,je inteligentie,je emotionele ontwikkeling,kortom,t leven zonder t begrijpen van jouw posts ziet er niet zoveel beroerder uit,hoop dat je dat een beetje kunt begrijpen ![]() |