TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Speciaal voor alle ID&T bashers, nog meer flamevoer
Pages (2): « 1 [2]

Posted by SnuggLe on Dec-15-2003 18:22:

Dit is ook wel leuk:

http://forum.remixinc.nl/viewtopic.php?t=456

Weet niet of het een grap is , of waar, maar ik vond het wel lachen

Werd daar ook een dik harde grap gemaakt op dat (best leuke!)-forum!
Ze hebben daar ook een thread met "Gelukkig hebben we de foto's nog!"
Daar stond een foto van een autongeluk, met eronder iets van:

"Na Miles ook Duncan aan de racerij!" of zoiets. Ziek

Posted by Flippe on Dec-15-2003 21:37:

Hij moet juist blij zijn met negatieve reacties! Weet hij wat er fout is, en wat en waar hij dingen moet gaan veranderen/verbeteren!

Posted by basd on Dec-16-2003 07:24:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Werd daar ook een dik harde grap gemaakt op dat (best leuke!)-forum!
Ze hebben daar ook een thread met "Gelukkig hebben we de foto's nog!"
Daar stond een foto van een autongeluk, met eronder iets van:

"Na Miles ook Duncan aan de racerij!" of zoiets. Ziek

Da's inderdaad niet zo netjes..

btw. het is Dylan Drazen in je sig

Posted by Flippe on Dec-16-2003 07:45:

quote:
Originally posted by basd
Da's inderdaad niet zo netjes..

btw. het is Dylan Drazen in je sig

Staat zo slordig he, een fout in je sig

Posted by DjRV on Dec-16-2003 12:12:

ach ik mag het wel hoe duncan zich uit.
geeft zijn min punten zelf aan en zijn gedachtes pleurt ie der uit zonder een mooie intertoys verpakking er om. gewoon straight voor je bek,doe er mee wat je wilt en zoek het uit.

en sja,niet echt netjes om een forum zo dicht te knallen,maar zal hem een rotzorg wezen. tis zijn toko en het bracht blijkbaar veel irritaties bij hem. wat doe je met irritaties? juist ja,heel hard krabben en dan wegpleuren. daarna kijken we wel verder wat we met die troep doen die nu niet in me hoofd past omdat ik met van alles bezig ben.

die attitude mag ik echt wel

Posted by SnuggLe on Dec-16-2003 13:58:

quote:
Originally posted by DjRV
ach ik mag het wel hoe duncan zich uit.
geeft zijn min punten zelf aan en zijn gedachtes pleurt ie der uit zonder een mooie intertoys verpakking er om. gewoon straight voor je bek,doe er mee wat je wilt en zoek het uit.

en sja,niet echt netjes om een forum zo dicht te knallen,maar zal hem een rotzorg wezen. tis zijn toko en het bracht blijkbaar veel irritaties bij hem. wat doe je met irritaties? juist ja,heel hard krabben en dan wegpleuren. daarna kijken we wel verder wat we met die troep doen die nu niet in me hoofd past omdat ik met van alles bezig ben.

die attitude mag ik echt wel

He mafkees, toen ik dat deed met Siesta (gewoon krabben en wegpleuren) kreeg ik de wind van voren van je! ;P

Posted by DjRV on Dec-16-2003 14:19:

tranceaddict is ook niet jou toko

Posted by SnuggLe on Dec-16-2003 15:45:

quote:
Originally posted by DjRV
tranceaddict is ook niet jou toko

Echt wel, ik ben het homofiele broertje van Swamper!

Posted by sndh on Dec-16-2003 16:41:

Posted by New Wave on Dec-16-2003 16:49:

quote:
Originally posted by sndh

Gutogutogut.....wat een interresante post zien we hier van jouw zeg.
Kan me voorstellen dat jij je ergert aan een leuk onderonsje van RV en Snuggle...ik erger me er ook mateloos aan aan die laatste post whoeehoee.
Jezes wat een prutser zeg.....post dan niets......

Posted by Opti on Dec-16-2003 16:52:

Posted by New Wave on Dec-16-2003 16:54:

quote:
Originally posted by Optimus

Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!!

Posted by magrec on Dec-16-2003 16:58:

quote:
Originally posted by New Wave
Kijk, dit vind ik nou wel een goeie post....sndh, neem hier nou eens een voorbeeld aan!!

Laten we morgen ook maar alvast beginnen met het aanmaken met een persona non grata lijst

Posted by New Wave on Dec-16-2003 17:09:

quote:
Originally posted by magrec
persona non grata lijst

Enige lijst die ik ken is een draaiboek van tv programma.
verklaar u nader.

Posted by arj1o1 on Dec-16-2003 17:11:

one-smilie posts are gay

Posted by sndh on Dec-16-2003 17:24:

doen we er twee azijnpissers ...

Posted by Subsonik on Dec-16-2003 17:27:

quote:
Originally posted by sndh

doen we er twee azijnpissers ...

een postadvies van arj1o1 opvolgen is nog een stuk kanslozer

Posted by SnuggLe on Dec-16-2003 18:16:

quote:
Originally posted by arj1o1
one-smilie posts are gay

quote:
Originally posted by Subsonik

TRUE!

Posted by Donna on Dec-16-2003 20:53:

Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.

Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat

Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.

Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah

NERDS!

Posted by Miss Proximus on Dec-16-2003 20:54:

brul

denk dat als iedereen een jaar in een land zonder feesten zou gaan wonen het een stuk uitbundiger en gezelliger zou zijn op de feesten. Partyhardy en de gang hoeven niet naar t buitenland, die zijn al enthousiast genoeg

maar ja...hoe vaak ik dat niet al gezegd heb. en kortzichtige mensen hou je gewoon altijd!

leve houseparties oh, tenzij t van UDC is sorry bas (K)

Posted by SnuggLe on Dec-16-2003 21:02:

quote:
Originally posted by Donna
Iedereen doet toch gewoon wat ie zelf wil en wat m t beste uitkomt?
Dunciedude is dan toevallig weer eens iemand die zich in de schijnwerpers bevindt,en doet desondanks TOCH gewoon waar ie zin in heeft.

Naja,k ga mn eigen levensmotto ofcuz niet tegenspreken en snap de hele kritiek niet zo...
Hijs een man met betekenis geworden omdat het publiek van hem nam waar ze zin in hadden,dat ze er lekker voor betalen is hun prob,niet de zijne.
Hoeveel van de kritiekleveraars zullen als eerste "Innercityplaza" binnen komen vallen? Ik durf te wedden aardig wat

Dus word er geklaagd op het net en gebruik gemaakt van iets wat ze WEL graag van m willen.
Dat ik met enige regelmaat de meest grote azijnzeikster van dit forum en ver daarbuiten word genoemd gaat dan ook eigenlijk weer helemaal nergens over,want er wordt door iedereen lekkah in dikke stralen gepist maar vind menigeen dat hij/zij de aangewezen persoon is te bepalen waarover wel en waarover niet gezeken mag worden.

Ik zeik niet over Duncie,niet omdat ik in zn ban ben maar omdat ie lekkah schijt heeft en doet zoals ie de dingen voelt,boeiah

NERDS!

Whahahahahaha!
Ik lees de eerste zin, en het laatste woord, dan weet ik al genoeg.

(k) voor Anja

Posted by basvh on Dec-16-2003 21:14:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

leve houseparties oh, tenzij t van UDC is sorry bas (K)

sjonge sjonge zeg. wilde net mijn reisje naar mexico morgen bevestigen om jouw gezellig op te zoeken. Maar dat hoeft nu ook niet meer, als het zo moet dan ga ik echt niet hoor. Dan maar naar Ibiza toe deze zomer. Poe he wat zal ik het rot krijgen daar.

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 07:37:

quote:
Originally posted by Subsonik

mijn eerste post was sarcastisch maar dat zullen jullie wel niet snappen

Posted by Donna on Dec-17-2003 09:08:

Klopt Arjo,jij post zoveel onzin en inhoudelijke ruk dat mensen niet eens meer de moeite nemen om te begrijpen hoe en wat jij iets bedoeld.

Das namelijk energie steken in iets wat geen waarde toevoegt aan je dag,je inteligentie,je emotionele ontwikkeling,kortom,t leven zonder t begrijpen van jouw posts ziet er niet zoveel beroerder uit,hoop dat je dat een beetje kunt begrijpen

[EDIT]

dikke pakkerd 4 u 2 Bram

Posted by arj1o1 on Dec-17-2003 15:57:

quote:
Originally posted by Donna
Klopt Arjo,jij post zoveel onzin en inhoudelijke ruk dat mensen niet eens meer de moeite nemen om te begrijpen hoe en wat jij iets bedoeld.

Das namelijk energie steken in iets wat geen waarde toevoegt aan je dag,je inteligentie,je emotionele ontwikkeling,kortom,t leven zonder t begrijpen van jouw posts ziet er niet zoveel beroerder uit,hoop dat je dat een beetje kunt begrijpen

ach zoveel waarde voegt een forum toch ook niet toe aan je leven is het wel?
dus om nou waarde te gaan hecten aan een bepaalde post van een bepaalde user maakt ook niks uit

Pages (2): « 1 [2]