TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by raoel on Dec-11-2003 20:10:

Net als basvh ligt het eraan waar ik ben.

als ik naar stratum (Eindhoven)ga, qweet je dat je in zowat elke kroeg alle muziek kunt verwachten die er ooit gemaakt is.
Ik kan dan zeker wel een hele gezellige avond hebben, en kan ik met sommige nummers zelfs vermaken maar ik ga dan ook met een andere instelling op stap. Wel is het zo dat ik dan het liefst wat alcohol naar binnen kan gieten, als dat niet het geval is vermaak ik me al snel een stuk minder.

In een discotheek, tja dan kan ik me wel is ergeren aan sommige nummers al is mijn smaak erg breed. Maar als een discotheek/club zichzelf ook echt als discotheek/club ziet dan moeten ze ook die muziek draaien en dan niet van die popi jopi trance als Special D, boozywoozy, scooter ed. In de time-out in Gemert gebeurt dat. De eerste keer vond ik dat verschrikkelijk, nu weet ik niet beter, maar zonde dat ze in zo'n mooie tent zulke scheitmuziek draaien.
Commercieel getinte trance, techno mag van mij best, maar hte moet nog wel kwaliteit hebben.

Ook mag er nog een keer een goed R'B nummer in gemixed worden. In de elsombrero in Reusel doen ze dat ook en dat kan ik best waarderen, maar dan moeten ze dat ook niet lang doen, hooguit 3 a 4 nummers.
Verder kan ik me voorstellen dat de techno liefhebbers een hekel hebben aan Murder Was The Bass en The End, maar ik zou ze toch graag een kee in de Elsom willen horen.
Echter ben ik dan wel met jullie eens dat het fout is op een technofeest, net als Traffic op een Trancefeest.

Op de grote feesten moeten de hitjes achterwege blijven.
Nieuwe en het liefst onbekende nummers en af en toe een knaller van dit moment.

Posted by Freezel on Dec-11-2003 20:21:

- MC's
- Gielen
- Twisted, What The Fuck Sample, Airport
- Hardstyle
- Heee-Hooo en Oe-oe

Posted by Asperge on Dec-11-2003 20:32:

quote:
Originally posted by Freezel
- MC's
- Gielen
- Hardstyle
- Heee-Hooo en Oe-oe

je vergeet die fatboy slim sample

Posted by Freezel on Dec-11-2003 20:36:

quote:
Originally posted by Asperge
je vergeet die fatboy slim sample

dat is die wtf-sample juist

Posted by moogwai on Dec-11-2003 20:39:

quote:
Originally posted by raoel
popi jopi trance als Special D, boozywoozy, scooter ed. In de time-out in Gemert gebeurt dat. De eerste keer vond ik dat verschrikkelijk, nu weet ik niet beter, maar zonde dat ze in zo'n mooie tent zulke scheitmuziek draaien.

Idd.. en het ergste hiervan nog is de omschakeling (of beter gezegd het afkappen) van een hardstyle nummer naar een R&B plaat...

Maar goed, in de TO ben ik ook al maanden niet meer geweest gelukkig.
Ook al is het echt een vette tent qua 'uiterlijk' dan.

Posted by Asperge on Dec-11-2003 20:48:

quote:
dat is die wtf-sample juist

k ben echt ziekjes en duf

Posted by Biohazard on Dec-11-2003 21:09:

quote:
- Gielen

Of de born slippy sample!

Ik kan we trouwens gruwelijk irriteren aan die Accapela's van Armin

Posted by dj_spare on Dec-11-2003 22:31:

quote:
Originally posted by Biohazard
Of de born slippy sample!

Ik kan we trouwens gruwelijk irriteren aan die Accapela's van Armin

die acapella van Beautiful Things @ ASTA gebruikte hij te vaak ja... dat was wel beetje jammer... maar wat dat betreft vind ik johan-gielen-kijk-ik-heb-de-repeat-knop-van-de-sampler-op-de-cdj-uitgevonden'ish acapella's/scratches wat dan ook nog irritanter!

Posted by Phat B on Dec-12-2003 08:29:

Ik pas me redelijk aan, aan de tent of feest waar ik kom of draai
probeer gewoon te voorkomen dat ik op feestjes kom waar ze vooral hardstyle of R&B/hiphop/bubbling/dancehall (hoe die zooi ook heet tegenwoordig ) draaien

Ik heb aan een paar dingen echt een hekel (vooral als ik zelf draai)
- muziek die totaal niet past in de avond (dus R&B tijdens houseavond of hardstyle tijdens apr�s-ski/carnavalsavond (ja sorry, kben en blijf Brabander maar wees gerust deze afwijking probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen maar af en toe moet da ff)
- mensen die echt blijven zeuren of zelfs gaan dreigen om hun muziek
- mensen die trance aanvragen maar als ik dan trance draai ze eigenlijk hardhouse ofzo bedoelen (ze weten dus gewoon niet waar ze t over hebben)
- mensen die denken dat alle hardstyle door Dana is gemaakt. "Heb je wat van Dana?" "draai eens wat van Dana?" De muziek van dana is zelf errug k*t dat ze daar wel van weglopen

verder heb ik echt specifiek een vreselijke hekel aan:
dj boozywoozy (vooral uh ooh), Jan Wayne, Grease, Evanescence, Sean Paul (wat heb hij een fucked up stem zeg) enz. enz.

Posted by arj1o1 on Dec-12-2003 18:24:

quote:
Originally posted by Duke2003
hardcore wat een troep! en trouwens

Posted by Acidophilus on Dec-12-2003 18:40:

MC's

Posted by DJ PRESTO on Dec-12-2003 18:43:

ik weet niet of jullie het hier mee eeens zijn... maar als ik uitga dan hoor ik toch elke keer weer dat stomme kut nummer van meatloaf met paradise by the dashbord light ... of hoe je het ook schrijft... daar word je toch gaar van ofnie.. dat wil volgens mij niemand horen en toch hoor je het iedere keer weer.... een kennis heb zelfs de cd doormidden gebroken van de dj waar dat nummer op stond maar jah heb ook nix geholpen want ik hoor t kut nummer nog steeds....

is toch om te huilen???

Posted by franzelare on Dec-12-2003 18:43:

het gezeur van tin de hele tijd!!

Posted by JunKX on Dec-12-2003 18:55:

MEATLOAF - PARADISE BY THE DASHBOARD LIGHT

(Een vriend van mij die DJ is heeft die CD ook al eens in 2en gebroken DJ Presto. Zelfde kerel misschien? Waar woon je precies?)

En DJ Tiesto - Traffic heb ik nou al zo ontiegelijk vaak gehoord dat ik er bijna spontaan een bloedneus van krijg in de kroeg

Posted by SnuggLe on Dec-12-2003 19:05:

Jean, Gielen en G-Spott, die wil ik niet horen.
Verder ook geen palmtoppie nerds die gaan discussieren of deze track wel of neit uit is op mp3, en of ze hem wel of niet kennen. Fuck op!

Oh, en als laatste: mensen die nrs aan willen vragen of zeiken dat er meer GeBeuQt moet worden :S

Posted by Donna on Dec-14-2003 13:17:

ppl met een lulkick als ik die zelf nie heb of ppl die me zeggen me kop te houden als ik een lulkick heb

Posted by New Wave on Dec-14-2003 13:36:

quote:
Originally posted by Donna
ppl met een lulkick als ik die zelf nie heb of ppl die me zeggen me kop te houden als ik een lulkick heb

Dus jij wilt Peter het liefst niet tegen komen op een feest ?

Posted by Hitman on Dec-14-2003 15:15:

- R&B
- skihut
- boozywoozy, klubbheads, jan wayne en dat soort bagger
- Frans Bauer, Andre Hazes en andere Nederlandstalige kutmuziek
- hee hoo/oe oe
- hardstyle
- Gielen die niet weet hoe een mengpaneel werkt (oa Impulz)
- andere mongolen die mijn zaterdagavond, waar ik de hele week zo hard voor werk, naar de klote helpen

Posted by TimeportE on Dec-14-2003 19:35:

mmm er zijn er wel wat, maar dan ga ik meestal gewoon eff stil staan en me biertje drinken om dan daarna keihard door te kunnen knallen..

Posted by basvh on Dec-14-2003 20:07:

quote:
Originally posted by Phat B apr�s-ski/carnavalsavond (ja sorry, kben en blijf Brabander maar wees gerust deze afwijking probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen maar af en toe moet da ff)

idd soms moet dat gewoon. Verstand op nul.Een minimum van 20 bier in een zo kort mogelijke tijd naar binnen werken.En maar hossen. Jullie niet brabanders snappen het gewoon niet. Het is echt leuk hoor!!

Posted by Flippe on Dec-14-2003 21:33:

quote:
Originally posted by Hitman
- R&B
- skihut
- boozywoozy, klubbheads, jan wayne en dat soort bagger
- Frans Bauer, Andre Hazes en andere Nederlandstalige kutmuziek
- hee hoo/oe oe
- hardstyle
- Gielen die niet weet hoe een mengpaneel werkt (oa Impulz)
- andere mongolen die mijn zaterdagavond, waar ik de hele week zo hard voor werk, naar de klote helpen

Kun je dan tegenwoordig nog ergens heen gaan?

Posted by robin on Dec-14-2003 22:06:

quote:
Gielen die niet weet hoe een mengpaneel werkt (oa Impulz)

tell us

wat ik niet wil horen.. ehm.. "al het bovenstaande"

Posted by Donna on Dec-14-2003 23:02:

quote:
Originally posted by basvh
idd soms moet dat gewoon. Verstand op nul.Een minimum van 20 bier in een zo kort mogelijke tijd naar binnen werken.En maar hossen. Jullie niet brabanders snappen het gewoon niet. Het is echt leuk hoor!!

Ach,kom oorspronkelijk uit een dorp in zaanstad waar ze eens per jaar "kermis" hebben,dat houdt in,een draaimolen,schiettent en een paar botswagens en verder draaid het eigenlijk allemaal om de 3 kroegen cq skihutten die op niet al te lange afstand van elkaar liggen.

Dan zit je 6 dagen lang van smorgens 9 a 10 uur tot maximaal 2 uur snachts of totdat je neervalt ofcuz in de kroeg,en drink je bier in meters etc. totdat je over je nek moet en daarna weer opnieuw kunt gaan beginnen.
"vroegah" vond ik dit geweldig,wist nie beter,maar ben blij dat dit tot 1 van de weinige dingen behoord waar ik WEL volwassen in ben geworden...

Want tering,wat een stel ongelovelijk domme aso boeren met of zonder klompen bij elkaar zeg..
Ben blij dat ik wat dat betreft t licht gezien heb en er lekker over ben gaan zeiken

En Carnaval vond/vind ik wat dat betreft nog vele malen erger in deze catagorie,maar daar zijn meningsverschillen voor,de 1 vind t vreselijk dom en simpel,de ander gaat er compleet van uit zn pan met een toeter op zn kop

Posted by basd on Dec-15-2003 07:32:

quote:
Ach,kom oorspronkelijk uit een dorp in zaanstad waar ze eens per jaar "kermis" hebben,dat houdt in,een draaimolen,schiettent en een paar botswagens en verder draaid het eigenlijk allemaal om de 3 kroegen cq skihutten die op niet al te lange afstand van elkaar liggen.

Komt me zeer bekend voor

Een kilometer of vijftig noordelijker gaat het precies hetzelfde!

Posted by New Wave on Dec-15-2003 17:39:

quote:

Dan zit je 6 dagen lang van smorgens 9 a 10 uur tot maximaal 2 uur snachts of totdat je neervalt ofcuz in de kroeg,en drink je bier in meters etc. totdat je over je nek moet en daarna weer opnieuw kunt gaan beginnen.
"vroegah" vond ik dit geweldig,wist nie beter,maar ben blij dat dit tot 1 van de weinige dingen behoord waar ik WEL volwassen in ben geworden...

Want tering,wat een stel ongelovelijk domme aso boeren met of zonder klompen bij elkaar zeg..
Ben blij dat ik wat dat betreft t licht gezien heb en er lekker over ben gaan zeiken

En Carnaval vond/vind ik wat dat betreft nog vele malen erger in deze catagorie,maar daar zijn meningsverschillen voor,de 1 vind t vreselijk dom en simpel,de ander gaat er compleet van uit zn pan met een toeter op zn kop

Dat met die kroegen hadden wij met een discotheek
Daar hebben we ook alles in meters, boeren, kotsen en weer overnieuw beginnen.
Hadden jullie geen marokkanen, ME, politie te paard en flinke rellen?
Altijd gezellig dat stappen in boere dorpjes

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »