TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Teqnology 20/03 HMH Amsterdam
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Trouwens, op dezelfde dag is Masters of Hardcore. Dus over gabberkneuzen hoeven we ons niet bang te maken. Nu nog een klote hardstyle feest op dezelfde dag, en iedereen is tevreden. |
Fuck de Q-Folks, hier moet ik bij zijn
Van lekker hard tot lekker funky. Lekker springnichten samen met New_Wave
YES, eindelijk weer eens een lekker techno feest in de HMH waar ik heen kan. Nu al zin in!!
| Originally posted by HiGH_NrG Lekkere generalisatie trouwens...alsof je met die mensen erbij geen relaxed feest kan hebben... |
| Originally posted by HiGH_NrG Lekkere generalisatie trouwens...alsof je met die mensen erbij geen relaxed feest kan hebben... |
Vette party met vette lineup ik ben er zeker bij net als Junkx i gues 
| Originally posted by New Wave Nee, dat kan hij niet nee, en weet je waarom? Omdat het kutvolk is!. Simpel als maar kan. |
Ik twijfel nu toch of ik ga als er achteraan Carl Cox & Friends is.
Dit is echt tien keer vetter dan die dikke neger met zijn gay vriendjes!!!!
*Veel gavere lokatie!!!
*Veel betere line up, dat durf ik nu al te zeggen, ook al is de line up van Vriendjes van Karel nog niet bekend!!!
*Wittekind is echt n��it in Nederland, die neger altijd wel 2x ofzo per jaar in Nederland!!!
*G��n Rotterdammers!!!
*w�l New Wave en Optimus!!!
*totaal woot ook!!!
*Donna ook!!!
!!!
!!!
Zo, nu genoeg ADHD

- Miss Djax, NL (Djax Records)
tijd niet gezien hopelijk gooit ze er flink wat acid doorheen
- Michael Burkat, DE (Fine Audio)
een van me favoriete producers
- Gayle San, UK (Equator Rec.)
De beste op AWFS03
- Viper XXL vs. Sven Wittekind, DE (Kne�deep Rec.)
Beukerdebeuk
hopelijk worden de sets uitgezonden, dan is het feest helemaal compleet 
Voor wie het nog niet weet:
Verdine kwam net online met als MSN naam:
Verdine Bel op de Mainstage van Teqnology 20 maart!
Dus........
Vet man voor hem!
| Originally posted by SnuggLe Voor wie het nog niet weet: Verdine kwam net online met als MSN naam: Verdine Bel op de Mainstage van Teqnology 20 maart! Dus........ Vet man voor hem! |
Woowww VET VET VET!!!!!
Hij verdient het!
Jammer dat 20 maart echt een rukdatum is, heb paar dagen erna mn belangrijkste tentamen van dit jaar, die moet ik echt halen gewoon 
| Originally posted by TranceFool lijkt me erg vet feestje, lekkere line-up, goede lokatie ![]() zit alleen pesies weer in het weekend voor een zeer belangrijk tentamen wat ik echt moet halen, hoe kan het ook anders |
Ik twijfel sowieso: of Teqnology voor Verdine, of hier in Den Haag naar Deep Dish. Wil eigenlijk Deep Dish ook wel zien, maar ben al tijden geen technofeest meer binnengeweest.
http://62.148.164.98/start2dance.co...opic=27001&st=0
leuk voor Bellie (Y). Maar nu de grote vraag... wie heeft dr afgezegd? 
IDD had het al gelezen op start2dance maar goed ik zou graag voor bellie willen gaan ik denk toch dat de rest te hard is voor mij.
ik ga 29 mei wel naar jeff mills in de HmH en 20 maart heb ik ook al een ander feestje 
| Originally posted by M5 http://62.148.164.98/start2dance.co...opic=27001&st=0 leuk voor Bellie (Y). Maar nu de grote vraag... wie heeft dr afgezegd? |
| Originally posted by SnuggLe Voor wie het nog niet weet: Verdine kwam net online met als MSN naam: Verdine Bel op de Mainstage van Teqnology 20 maart! Dus........ Vet man voor hem! |
Bedankt jongens!!
Ben er echt vet blij mee. Helemaal niet meer verwacht en dan nu toch uit het niet mogen draaien in die Black Box! Super gewoon! Van mij kan het niet snel genoeg 20 maart zijn 
2 Basvh: you wish 
VEEEEEEEEEEEET man Bellie! (Y)
Vet Man!! gefeliciteerd 
| Originally posted by Bellie Bedankt jongens!! Ben er echt vet blij mee. Helemaal niet meer verwacht en dan nu toch uit het niet mogen draaien in die Black Box! Super gewoon! Van mij kan het niet snel genoeg 20 maart zijn ![]() 2 Basvh: you wish |
top man! Wel cool dat je nu steeds meer aan de bak komt
Zo, kaartjes zijn in de pocket. 20 Maart, here we come 
*EDIT*
Website van dit feest is nu online. Zo te zien is Verdine gewoon toegevoegd aan de oorspronkelijk line-up. Dit betekent dat de rest maar ff moet inhouden qua tijd. 
Mods, maak deze sticky aub.
lol sorry to ask this.. but can someone please give me the details for this night in english lol ... im gonna be coming to amsterdam sometime over the nect few weeks.. and i might make it this weekend
cheers