TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Valborg Cruise
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by dbl on Dec-13-2003 16:34:

har jag r�nat n�n bank tills dess e jag helt klart p�

Posted by JayBee on Dec-13-2003 16:44:

quote:
Originally posted by dbl
har jag r�nat n�n bank tills dess e jag helt klart p�
men fan seri�st talat! du har fan alldrig pengar din lilla r�tta! nu tycker jag att du �nskar dig en den resan i julklapp eller n�got. jobba p� Mcdonalds eller vad som helst!

Posted by jofawe on Dec-13-2003 16:44:

Gissa om jag ska dit!!!
F�r jag inte tag i biljett ska �r jag fan villig att betala multum f�r att f� en svart!!!

Posted by knomaden on Dec-13-2003 16:53:

Var bokar man? Info?

PS. Fick reda p� denna bokning p� ett mycket tidigt skede he he, men lovade att h�lla r�truten om det, och har s� gjort .

Blev det officiellt p� kryssen nu eller, finns det p� webben n�nstans? Var och hur har infon g�tt ut? DS.

PPS. Har idag �ven lagt upp info i Svenska folket, f�rresten. F�r den som �r nyfiken. DDS.

Posted by dbl on Dec-13-2003 17:44:

quote:
Originally posted by JayBee
men fan seri�st talat! du har fan alldrig pengar din lilla r�tta! nu tycker jag att du �nskar dig en den resan i julklapp eller n�got. jobba p� Mcdonalds eller vad som helst!

jovisst har jag pengar... men nu har det varit s� mycket med jul och s�.. handla julklappar och s�nt... d�rf�r kunde jag inte h�nga p� p� denna resan eller sticka p� tracid som e idag e det va..

men ska se till att f� pengar nu i jul.... hur mycket g�r det p� ungef�r med resa/mat/dryck o hela k�ret?

Posted by Proximus on Dec-13-2003 18:37:

1500 borde det g� p�.. beroende p� hur mycket man ska dricka ocks�..

jag m�ste ta det lite lugnt f�r en senare amsterdam resa.. plus att jag inte har n�gra planer att bli full p� kryssningen, jag har l�tt f�r att bli sj�sjuk :P

Posted by NooN on Dec-13-2003 18:39:

quote:

hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??

+1 polare

Posted by JayBee on Dec-13-2003 18:53:

quote:
Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?
om det �r s� som jag tror s� �r det endast dem som f�rbokade p� b�ten som fick det tillf�llet. alts� de hytterna jag pratar om �r INTE bokade. de �r f�rbokade (paxade ).

jag ska f�rs�ka ta reda p� n�r man kan boka dem.

Posted by jofawe on Dec-13-2003 19:12:

quote:
Var bokar man? Info?

PS. Fick reda p� denna bokning p� ett mycket tidigt skede he he, men lovade att h�lla r�truten om det, och har s� gjort .

anar jag en gemensam bil fr�n V�xj� dit eller?
Jag ska minsann ha tag p� biljetter!!
Jag m�ste ju se Armin!

Posted by knomaden on Dec-13-2003 19:56:

quote:
Originally posted by jofawe
anar jag en gemensam bil fr�n V�xj� dit eller?
Jag ska minsann ha tag p� biljetter!!
Jag m�ste ju se Armin!

Det f�r vi ju ta � fixa. Typ. G�r INTE att missa... .

Men mer info, var var var??

Posted by MojjMojj on Dec-13-2003 22:06:

HALL�! JAG ska med f�r tusan "paxa" fler hytter kan ju inte l�mna Vizay ensam med Steve armin aarmi aaarmin!

EDIT: JayBee, finns det n� plats kvar p� din lilla lista som du rabbla upp?

Posted by jofawe on Dec-14-2003 01:25:

quote:
Det f�r vi ju ta � fixa. Typ. G�r INTE att missa... .

Men mer info, var var var??

nej, det tror jag skulle bli lite roligare att �ka upp till sthlm med lite fler folk

vi f�r lugna oss lite med infon, den l�r ju komma snarast

Posted by JayBee on Dec-14-2003 14:24:

quote:
Originally posted by MojjMojj
EDIT: JayBee, finns det n� plats kvar p� din lilla lista som du rabbla upp?
kan jag �terkomma? det �r typ 30 pers som ska in i 2 hytter och jag har inte f�tt n�got svar fr�n staffan @ monday �nnu.

f�resten i min hytt ska jag fixa en suuuuuper suprise till kryssningen. de som k�nner sig spralligga kommer f� lugna ner sig i TA hytten

Posted by St_Andrew on Dec-14-2003 19:10:

men satan i gatan... fyller ju inte f�ren 31a mars... men om dom inte kollar om man e 20 l�r dom ju inte kolla om man e 18 heller ju?

Posted by JayBee on Dec-14-2003 19:32:

quote:
Originally posted by St_Andrew
men satan i gatan... fyller ju inte f�ren 31a mars... men om dom inte kollar om man e 20 l�r dom ju inte kolla om man e 18 heller ju?
jag �r visserligen k�nd f�r mitt d�liga minne men jag �r fan r�tt �vertygad om att jag inte vart kollad det enda de kanske kollar �r om folk ser f�r unga ut n�r man kliver ombord men �r man typ 18 s� ser man v�l ganska 20:ish

Posted by MojjMojj on Dec-14-2003 21:30:

quote:
kan jag �terkomma? det �r typ 30 pers som ska in i 2 hytter och jag har inte f�tt n�got svar fr�n staffan @ monday �nnu.

f�resten i min hytt ska jag fixa en suuuuuper suprise till kryssningen. de som k�nner sig spralligga kommer f� lugna ner sig i TA hytten

Sj�lvklart, jag skall v�nta ot�ligt

Posted by mellow pleasure on Dec-15-2003 08:01:

Ska sj�lv g�r allt som st�r i min ekonomiska makt att komma med p� denna kryss. Men vi f�r v�l se vad *s* frugan s�ger. Annars s� ska jag nog dansa inte s� lite heller. �ven om man �r *s* farbror.

Posted by JayBee on Dec-15-2003 13:26:

quote:
Originally posted by mellow pleasure
Ska sj�lv g�r allt som st�r i min ekonomiska makt att komma med p� denna kryss. Men vi f�r v�l se vad *s* frugan s�ger. Annars s� ska jag nog dansa inte s� lite heller. �ven om man �r *s* farbror.
�sh det �r klart att du ska mED!!! DU SKA MED ENLIGT LAG! hehe om inte frugan litar p� dig f�r du ta med henne hehe

Posted by staz on Dec-15-2003 14:54:

kostar det n�got f�rutom hyttpriset att �ka med?
�r det ens obligatoriskt med hytt?

Posted by JayBee on Dec-15-2003 15:00:

quote:
Originally posted by staz
kostar det n�got f�rutom hyttpriset att �ka med?
�r det ens obligatoriskt med hytt?
alts� om jag uppfattat det hela r�tt s� �r det s� att en person k�per hytterna och s� f�r de som �ker med honom betala honom f�r sin hyttplats.

men s� f�r du t�nka p� att du ska �ta n�got och kanske dricka sprit eller k�pa godis osv men annars kostar det inget mer.

Posted by dbl on Dec-15-2003 15:12:

quote:
Originally posted by Proximus
1500 borde det g� p�.. beroende p� hur mycket man ska dricka ocks�..

jag m�ste ta det lite lugnt f�r en senare amsterdam resa.. plus att jag inte har n�gra planer att bli full p� kryssningen, jag har l�tt f�r att bli sj�sjuk :P

1500 e ju inte s� farligt.... o e ju ingen mening med att dricka en massa sprit som �nd� f�rsvinner p� direkten n�r man dansar.

o jag har ju blivit nykterist nu... ehm

kaaaanske inte riktigt.. men skulle kunnat bli det.... haha

men ska f�rs�ka s� gott det g�r att fixa money money money..

f�r jag SKA fan med n�sta g�ng....... m������������ssstteeeeeeeee

har ju visserligen resan dit/hem ocks� som m�ste betalas.. men det ska la l�sa sig p� n�tt s�tt

Posted by jofawe on Dec-15-2003 17:57:

quote:
alts� om jag uppfattat det hela r�tt s� �r det s� att en person k�per hytterna och s� f�r de som �ker med honom betala honom f�r sin hyttplats.

men s� f�r du t�nka p� att du ska �ta n�got och kanske dricka sprit eller k�pa godis osv men annars kostar det inget mer.

St�mmer det verkligen?
Det kanske det g�r.. hmmm

Posted by Versace on Dec-15-2003 19:32:

de e 20 �r som g�ller, o b�ten avg�r den 4:e mars, dvs. en m�ndag...

Posted by Pjox on Dec-15-2003 19:36:

�ven om det inte finns n�n schans att jag kommer kunna f�lja med eftersom jag inte �nns �r 18 s� kan jag ju fr�ga. Vad kostar en bilett?

Posted by mjz on Dec-15-2003 19:52:

fr�n 495:- �r det v�l...

Pages (3): « 1 [2] 3 »