TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Lucia cruise 2003
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by WhiteRussian on Dec-14-2003 20:11:

quote:
Originally posted by JayBee
jag m�ste fan klaga p� de grabbarna som sov i min hytt.. fasiken alts�! de gick och la sig allihoppa klocken 1 typ. n�r jag kom tillbkax till hytten vid 6 tiden l�g alla och sov och sen vid 9 v�ckte de mig JIHUUU!!..

Lazloooooooo tomte nisse #1 hahaha!

faen vad jag l�ngtar tillbax! MER MER MER!! EN G�NG TILL!!
jag var just ute ig�r kv�ll och festade lite p� gamla resince f�r det var det enda st�llet vi kom in p�. jag tyckte mig se n�gon d�r som s�g ut som white russian tror jag. fr�gade om det var white russian fr�n TA och s� sa han att han hetter sebb p� TA eller n�tt s�nt?? �r du h�r sebbe?

efter att ha festat p� lucia b�ten hadde jag j�vligt sv�rt att festa p� ett jobbigt mainstream st�lle som gamla residence. fan vilken kass DJ och fan vad trist det var.

Sn�lla kan n�gon trolla tillbaka mig?

Jag har aldrig vart p� residence och kommer aldrig g� dit.

Men Lucia-kryssningen var kul.
Matt Hardwick �r verkligen b�st.

Posted by mjz on Dec-14-2003 20:22:

hehe, mintu borde verkligen va registrerad som olaglig substans...

l�ste just det h�r fr�n matt hardwick f�rresten:

quote:

As expected this was a really strange one but brilliant in every way. A couple of times I nearly lost my footing due to the swaying of the ship (but the neddles remained on). The gig itself was fantastic (2000 sell out) and a big thanks to everyone who attended and to the promoter Stephan and all at Ministry.

The crowd were amazing and I am sure all the DJs on the night will agree that the crowd made it an experience they will not forget in a hurry. From the first tune they were jumping up and down and making a real noise. I cant wait to get out to Sweden again and play to this crowd again.

Big shout to John Askew, who apart from playing an amazing set provided some top notch entertainment throughout the trip.

....and no I wasnt sea sick.

verkar som han var r�tt n�jd...

Posted by Laszlo on Dec-15-2003 01:59:

quote:
Originally posted by staz

vaktr :/

varf�r sl�ppte de inte in er f�r? 2 b00zed`? lr var vaktenra ba allm�nt st�rda

b00zed? nje...min polare var det - ytterst lite...mest tr�tthet - vilket vi f�rs�kte f�rklara f�r vakterna (4 timmar s�mn av 48 s�tter sina sp�r). Hur som helst bad de oss att ta ett varv p� 20 minuter...

Inga problem - det fixar vi...n�r vi kom tillbaks efter en halvtimma s� bad de oss ta ett ytterligare varv p� fyrtio minuter...d� blev vi sm�griniga - men vi hade �nd� r�nt runt i sthlms tunnelbanor i ett par timmar bara f�r att komma till den d�r f�rbannade efterfesten s�, ok...vi drar till McDonalds och drar i oss ett par burgare...vi VILLE in dit....

sagt och gjort...efter en timma gick vi tillbaks igen...men vi fortfarande f�r fulla...(notera VI ... f�rsta g�ngen var det bara min polare som var f�r full)...

D� bad jag SN�LLT om att f� se vakternas ID-brickor...mina faktiska ord var "Jag skulle j�tteg�rna vilja se p� era ID-brickor". Men de ville de inte visa upp de - vilket de enligt lag p� beg�ran �r tvugna till att g�ra - vilket ju skvallrar om att de faktiskt var r�dda f�r att bli utpekade f�r n�gra, typ sina chefer.............

Sen �r problemet ocks� att jag dessv�rre inte har de talandes f�rm�ga - s� att snacka in sig var uteslutet - men i skrift kan jag f� utr�ttat mer �n de flesta...om jag inte �r full, vilket jag �r nu (har varit p� julsittning och jobbat )....

Hur som helst �r jag fortfarande J�VLIGT f�rbannad �ver deras agerande - trots att vi alla hade skitroligt under den tiden vi r�nde runt i stan som ett par vilsa hundvalpar...

Posted by Gaby on Dec-15-2003 08:00:

Monkey Dancer 2

�nnu en g�ng s� missade jag er TAs!! *ok drog ner till er hytt men tyv�rr s� luktade det verkligen SPYA!!!*

Hade sj�lvklart askul som vanligt, tyv�rr n�got f�r sj�sjuk denna g�ng men men... L�ngtar redan till n�sta X!

Steve... hur vad det nu igen? Johnny rockar fett eller hur!!!???

Kryssningens b�sta djs var helt klart Johnny och Ronny (ena halvan av Deep Nature)

Jag ger upp... verkar ha svikit trancen helt *sorry*...

F�rsta 2 h vart jag f�r full, sen f�r sj�sjuk och sen s� m�dde jag n�got illa av all bajslukt! Sorry f�r jag kanske inte va s� social och pratglad men kul hade jag!

Posted by SteveTranz4ever on Dec-15-2003 09:50:

Hello!

Du Gaby, att Johnny rockade vilket jag inte trodde innan kan jag g�rna �ta upp f�r det var verkligen driv i hans spelning.
F�rst�r isf. inte vad han pysslade med n�r han lirade p� Monday Bar Legends p� Berns... det var inte samme Johnny!

Tycker precis som Gaby att det luktade fan inte gott i n�n hytt... det var det f�rsta jag la m�rke till att det lukta gammal spya p� samtliga toaletter...

Posted by Xplorer76 on Dec-15-2003 10:17:

Jag missade alla, som vanligt, kan ju bero p� att jag inte har en aning hur ni ser ut.... fast jag har sett bilder p� er s� ser ni lika olika ut varje g�ng. Konstigt.

Och ni som va p� Nasty (gammla Recidence) i L�rdags, d� s�g ni nog mig, jobbar d�r ibland.

Posted by JayBee on Dec-15-2003 13:23:

Gaby: jo jag m�ste fan erk�nna att johhnyboy gjorde suset den d�r kv�llen.... MEN jag tycker �nd� de tre innan var b�ttre. jag var iof�rsig lite borta s� jag h�ngde inte riktigt med n�r de bytte p� trion d�r mellan hardwick,bond och askew men dem tre var b�st p� f�rjan

det kom faktist in folk och sa att v�ran hytt luktade gott, godis tydligen. men att det luktar spya i hytterna kan ju bero p� att folket som varit d�r p� resan innan kanske har spytt eller n�tt men VAD var det som luktade i trapphuset d�r mellan 5an och 6an. det luktade avlopp i trapphuset ju.

Posted by JayBee on Dec-15-2003 13:24:

quote:
Originally posted by Xplorer76
Jag missade alla, som vanligt, kan ju bero p� att jag inte har en aning hur ni ser ut.... fast jag har sett bilder p� er s� ser ni lika olika ut varje g�ng. Konstigt.

Och ni som va p� Nasty (gammla Recidence) i L�rdags, d� s�g ni nog mig, jobbar d�r ibland.
hmmm du f�r plugga in bilderna men alts� p� n�sta kryssning (om allt g�r som planerat) s� kommer de flesta TA's bo p� rad s� om du hittar 1 hittar du alla

Posted by reveal on Dec-15-2003 18:43:

quote:
Originally posted by JayBee
hmmm du f�r plugga in bilderna men alts� p� n�sta kryssning (om allt g�r som planerat) s� kommer de flesta TA's bo p� rad s� om du hittar 1 hittar du alla

S� planerades �ven inf�r kryssningen som var, men de har �ndrat rutinerna s� man kan inte l�ngre �nska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den f�r man vara n�jd med.

Fast om en person bokar massvis med hytter (s� att det r�cker till alla TA-m�nniskor), s� g�r det s�klart Vem bokar 10 hytter?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-15-2003 20:58:

quote:
Originally posted by reveal
S� planerades �ven inf�r kryssningen som var, men de har �ndrat rutinerna s� man kan inte l�ngre �nska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den f�r man vara n�jd med.

Fast om en person bokar massvis med hytter (s� att det r�cker till alla TA-m�nniskor), s� g�r det s�klart Vem bokar 10 hytter?
Det �r otroligt jobbigt att ha ansvar f�r s� m�nga plats3er f�r det finns alltid folk som inte kan best�mma sig eller s� e de strul med pengar osv osv men jag r�kar veta nu iaf att om man i god tid innan ringer in och ber�ttar sitt och sina v�nners bokingsnummer s� kan dom f�rplacera dom bredvid varandra....
Sj�lv trodde jag att dom bara fyllde p� vart efter man checka in och d�rf�r kunde be om att man ville bo bredvid sina v�nner...

Posted by staz on Dec-15-2003 21:30:

S� brukar det vara steve, s� det �r nog mycket m�jligt... att de delar ut i takt med att folk kommer allts�.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-15-2003 21:44:

quote:
Originally posted by staz
S� brukar det vara steve, s� det �r nog mycket m�jligt... att de delar ut i takt med att folk kommer allts�.
Nope det �r mer efter hur folk bokar upp sig... annars hade vi l�st det denna g�ngen eftersom vi kom samtidigt men inte fick bo grannar fast vi bad om det och d� sa dom att det f�r man ringa in och f�rbest�lla minst ett par veckor innan eller hur mycke de va

Posted by staz on Dec-15-2003 21:46:

ok-- f�r n�r ja �kte till polen med b�t fick vi iaf hyttnummer i takt med att vi kom dit.

Posted by JayBee on Dec-15-2003 21:52:

quote:
Originally posted by reveal

nja 10 vet jag inte men jag ska f�rs�ka med 3-4 i alla fall.

Posted by SteveTranz4ever on Dec-15-2003 22:18:

Har f�r mig att man f�r max ha 3 hytter per person och bokningsnummer...

Ni har v�l sett att det finns ett tredje galleri nu p� LiquidSunset.org

http://www.liquidsunset.org/photo_a...rie.php?psid=97

Denna t-shirten utser jag till en av dom top 10 grymaste t-shirtsen p� resan
http://www.liquidsunset.org/photo_a...1)/116_1636.JPG

Posted by Aendy on Dec-15-2003 22:27:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ni har v�l sett att det finns ett tredje galleri nu p� LiquidSunset.org

N�r kan man r�kna med att ladda ner din film d�rifr�n?

Posted by SteveTranz4ever on Dec-15-2003 23:00:

quote:
Originally posted by Aendy
N�r kan man r�kna med att ladda ner din film d�rifr�n?

De f�r vi se... har inte v�gat kolla igenom allt material igen... vet inte hur man ska l�gga upp det... "video a�la Fokused"/Lucia Cruise 2002... eller om man ska k�ra en "Dokus�pa version"/TE10

Posted by Aendy on Dec-15-2003 23:11:

quote:
De f�r vi se... har inte v�gat kolla igenom allt material igen... vet inte hur man ska l�gga upp det... "video a�la Fokused"/Lucia Cruise 2002... eller om man ska k�ra en "Dokus�pa version"/TE10

S�l�nge du f�r med den sagolika st�mmningen s� blir jag fett n�jd...

Posted by mjz on Dec-16-2003 00:00:

dokus�pa-stilen k�nns v�l r�tt passande med det material du hade...

hehe, det h�r fotot s�g sm�tt spejsat ut (eller onyktert)...

http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Lucia_Cruise_(Ministry_Of_Sound)_-_2003_(2003-12-15-225641)/116_1667.JPG

Posted by Laszlo on Dec-16-2003 01:23:

Mina bilder finns nu ocks� uppe...

www.djlaszlo.com/gallery.htm

Passade �ven p� att l�gga upp Devotion-bilderna...tyckte att det var p� tiden

Posted by SteveTranz4ever on Dec-16-2003 07:46:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Mina bilder finns nu ocks� uppe...

www.djlaszlo.com/gallery.htm

Passade �ven p� att l�gga upp Devotion-bilderna...tyckte att det var p� tiden

He he

Posted by Laszlo on Dec-16-2003 10:20:

quote:
He he

hehe...�rets julgran

Killen kommer bli SUR n�r han f�r veta vad vi gjort med honom - och att jag dessutom lagt ut bilden...

Posted by Laszlo on Dec-16-2003 14:43:

�r p� jakt efter en l�t som spelades p� MoS-golvet f�rsta kv�llen...det enda jag vet �r att n�gon brud sjunger "I know you want me..."

inte mycket att utg� ifr�n, men jag har h�rt den innan...n�gon borde veta vilken l�t jag snackar om, hoppas jag... :|

Posted by mjz on Dec-16-2003 15:57:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
�r p� jakt efter en l�t som spelades p� MoS-golvet f�rsta kv�llen...det enda jag vet �r att n�gon brud sjunger "I know you want me..."

inte mycket att utg� ifr�n, men jag har h�rt den innan...n�gon borde veta vilken l�t jag snackar om, hoppas jag... :|

f�rsta l�ten jag kom att t�nka p� �r "second sun vs pvd - crush", kan d�remot inte komma ih�g att jag h�rde den under kryssen... kan ju iofs varit en remix...

troligare �r kanske matt darey remixen av heavens earth som jag tycker mig komma ih�g att jag h�rde n�n g�ng unnder kv�llen...

Posted by mjz on Dec-16-2003 16:03:

�sch... kom p� att jag kan ocks� ha h�rt den i hytten eftersom den var med p� ena cd'n jag hade med mig...

Pages (3): « 1 [2] 3 »