TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Eftersnack: Lucia cruise 2003
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by JayBee jag m�ste fan klaga p� de grabbarna som sov i min hytt.. fasiken alts�! de gick och la sig allihoppa klocken 1 typ. n�r jag kom tillbkax till hytten vid 6 tiden l�g alla och sov och sen vid 9 v�ckte de mig JIHUUU!!.. Lazloooooooo tomte nisse #1 hahaha! faen vad jag l�ngtar tillbax! MER MER MER!! EN G�NG TILL!! jag var just ute ig�r kv�ll och festade lite p� gamla resince f�r det var det enda st�llet vi kom in p�. jag tyckte mig se n�gon d�r som s�g ut som white russian tror jag. fr�gade om det var white russian fr�n TA och s� sa han att han hetter sebb p� TA eller n�tt s�nt?? �r du h�r sebbe? efter att ha festat p� lucia b�ten hadde jag j�vligt sv�rt att festa p� ett jobbigt mainstream st�lle som gamla residence. fan vilken kass DJ och fan vad trist det var. Sn�lla kan n�gon trolla tillbaka mig? |
hehe, mintu borde verkligen va registrerad som olaglig substans... 
l�ste just det h�r fr�n matt hardwick f�rresten:
As expected this was a really strange one but brilliant in every way. A couple of times I nearly lost my footing due to the swaying of the ship (but the neddles remained on). The gig itself was fantastic (2000 sell out) and a big thanks to everyone who attended and to the promoter Stephan and all at Ministry. The crowd were amazing and I am sure all the DJs on the night will agree that the crowd made it an experience they will not forget in a hurry. From the first tune they were jumping up and down and making a real noise. I cant wait to get out to Sweden again and play to this crowd again. Big shout to John Askew, who apart from playing an amazing set provided some top notch entertainment throughout the trip. ....and no I wasnt sea sick. |
Originally posted by staz vaktr :/ varf�r sl�ppte de inte in er f�r? 2 b00zed`? lr var vaktenra ba allm�nt st�rda |
)....
�nnu en g�ng s� missade jag er TAs!!
*ok drog ner till er hytt men tyv�rr s� luktade det verkligen SPYA!!!*
Hade sj�lvklart askul som vanligt, tyv�rr n�got f�r sj�sjuk denna g�ng men men... L�ngtar redan till n�sta X!
Steve... hur vad det nu igen? Johnny rockar fett eller hur!!!???
Kryssningens b�sta djs var helt klart Johnny och Ronny (ena halvan av Deep Nature)
Jag ger upp... verkar ha svikit trancen helt *sorry*...
F�rsta 2 h vart jag f�r full, sen f�r sj�sjuk och sen s� m�dde jag n�got illa av all bajslukt! Sorry f�r jag kanske inte va s� social och pratglad
men kul hade jag! 
Du Gaby, att Johnny rockade vilket jag inte trodde innan kan jag g�rna �ta upp f�r det var verkligen driv i hans spelning.
F�rst�r isf. inte vad han pysslade med n�r han lirade p� Monday Bar Legends p� Berns... det var inte samme Johnny!
Tycker precis som Gaby att det luktade fan inte gott i n�n hytt... det var det f�rsta jag la m�rke till att det lukta gammal spya p� samtliga toaletter...
Jag missade alla, som vanligt, kan ju bero p� att jag inte har en aning hur ni ser ut.... fast jag har sett bilder p� er s� ser ni lika olika ut varje g�ng. Konstigt.
Och ni som va p� Nasty (gammla Recidence) i L�rdags, d� s�g ni nog mig, jobbar d�r ibland.
Gaby: jo jag m�ste fan erk�nna att johhnyboy gjorde suset den d�r kv�llen.... MEN
jag tycker �nd� de tre innan var b�ttre. jag var iof�rsig lite borta s� jag h�ngde inte riktigt med n�r de bytte p� trion d�r mellan hardwick,bond och askew men dem tre var b�st p� f�rjan 
det kom faktist in folk och sa att v�ran hytt luktade gott, godis tydligen. men att det luktar spya i hytterna kan ju bero p� att folket som varit d�r p� resan innan kanske har spytt eller n�tt men VAD var det som luktade i trapphuset d�r mellan 5an och 6an. det luktade avlopp i trapphuset ju.
| Originally posted by Xplorer76 Jag missade alla, som vanligt, kan ju bero p� att jag inte har en aning hur ni ser ut.... fast jag har sett bilder p� er s� ser ni lika olika ut varje g�ng. Konstigt. Och ni som va p� Nasty (gammla Recidence) i L�rdags, d� s�g ni nog mig, jobbar d�r ibland. |
men alts� p� n�sta kryssning (om allt g�r som planerat) s� kommer de flesta TA's bo p� rad s� om du hittar 1 hittar du alla
| Originally posted by JayBee hmmm du f�r plugga in bilderna men alts� p� n�sta kryssning (om allt g�r som planerat) s� kommer de flesta TA's bo p� rad s� om du hittar 1 hittar du alla |
Vem bokar 10 hytter?
| Originally posted by reveal S� planerades �ven inf�r kryssningen som var, men de har �ndrat rutinerna s� man kan inte l�ngre �nska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den f�r man vara n�jd med. Fast om en person bokar massvis med hytter (s� att det r�cker till alla TA-m�nniskor), s� g�r det s�klart Vem bokar 10 hytter? |
S� brukar det vara steve, s� det �r nog mycket m�jligt... att de delar ut i takt med att folk kommer allts�.
| Originally posted by staz S� brukar det vara steve, s� det �r nog mycket m�jligt... att de delar ut i takt med att folk kommer allts�. |
ok-- f�r n�r ja �kte till polen med b�t fick vi iaf hyttnummer i takt med att vi kom dit.
| Originally posted by reveal S� planerades �ven inf�r kryssningen som var, men de har �ndrat rutinerna s� man kan inte l�ngre �nska hytter bredvid varandra, man tilldelas en hytt vid bokningen, och den f�r man vara n�jd med. Fast om en person bokar massvis med hytter (s� att det r�cker till alla TA-m�nniskor), s� g�r det s�klart Vem bokar 10 hytter? |
Har f�r mig att man f�r max ha 3 hytter per person och bokningsnummer...
Ni har v�l sett att det finns ett tredje galleri nu p� LiquidSunset.org
http://www.liquidsunset.org/photo_a...rie.php?psid=97
Denna t-shirten utser jag till en av dom top 10 grymaste t-shirtsen p� resan 
http://www.liquidsunset.org/photo_a...1)/116_1636.JPG
| Originally posted by SteveTranz4ever Ni har v�l sett att det finns ett tredje galleri nu p� LiquidSunset.org |
| Originally posted by Aendy N�r kan man r�kna med att ladda ner din film d�rifr�n? |
| Originally posted by SteveTranz4ever De f�r vi se... har inte v�gat kolla igenom allt material igen... vet inte hur man ska l�gga upp det... "video a�la Fokused"/Lucia Cruise 2002... eller om man ska k�ra en "Dokus�pa version"/TE10 |
dokus�pa-stilen k�nns v�l r�tt passande med det material du hade... 
hehe, det h�r fotot s�g sm�tt spejsat ut (eller onyktert)... 
http://www.liquidsunset.org/Photo_Archive/Lucia_Cruise_(Ministry_Of_Sound)_-_2003_(2003-12-15-225641)/116_1667.JPG
Mina bilder finns nu ocks� uppe...
www.djlaszlo.com/gallery.htm
Passade �ven p� att l�gga upp Devotion-bilderna...tyckte att det var p� tiden 
| Originally posted by DJ_Laszlo Mina bilder finns nu ocks� uppe... www.djlaszlo.com/gallery.htm Passade �ven p� att l�gga upp Devotion-bilderna...tyckte att det var p� tiden |

| Originally posted by SteveTranz4ever He he ![]() |

�r p� jakt efter en l�t som spelades p� MoS-golvet f�rsta kv�llen...det enda jag vet �r att n�gon brud sjunger "I know you want me..."
inte mycket att utg� ifr�n, men jag har h�rt den innan...n�gon borde veta vilken l�t jag snackar om, hoppas jag... :|
| Originally posted by DJ_Laszlo �r p� jakt efter en l�t som spelades p� MoS-golvet f�rsta kv�llen...det enda jag vet �r att n�gon brud sjunger "I know you want me..." inte mycket att utg� ifr�n, men jag har h�rt den innan...n�gon borde veta vilken l�t jag snackar om, hoppas jag... :| |
�sch... kom p� att jag kan ocks� ha h�rt den i hytten eftersom den var med p� ena cd'n jag hade med mig...