TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Dr Mystical Ik wil je best sponsoren, maar wat krijg ik er voor terug |

Ik kan wel 2 'snoepkes' en een fles water missen. Moet je alleen zelf nog een lift uit het hoge noorden regelen, want daar kom ik niet langs en eventueel een boterham met pindakaas smeren.
| Originally posted by Miss Proximus Dit is wel een inkoppertje h�? ![]() hmmmmmm....aangezien jij mij dan sponsort, moet ik maar reclame voor jou maken.......ik draag dan een t-shirt met jouw foto en naam erop...reclame genoeg? |
nog maar een weekje en dan hopen dat het leuker is dan vorig jaar!!!<
naar mijn mening was het 2 jaar geleden beter namelijk!
rijdende gebeure was wel leuk, maar vond persoonlijk dat het stil staande zooitje maar saai was.
en NIET regenen AUB!

vette oude muziek
daar wacht ik op!
| Originally posted by Blik ja, is wel tof, maar voor de rest gebeurt er helemaal niks hier in den bosch, ook is Impulz niet helemaal mijn muziekstijl, al was Impulz op 17 februari wel tof natuurlijk........maar stel je voor als daar nou zo'n feessie als innercity zou komen.........dat zou echt MEGA zijn |
Re: De Route!
| Originally posted by TranceFool Ik heb de route van de wagens gevonden. ZO, HEHEHE, jullie mogen me wel dankbaar zijn (eindelijk weer eens een nuttige post van mij). Dit is dus de alfabetische volgorde en niet de volgorde waarin ze gaan rijden!!!!!!! Nu kunnen jullie dit allemaal lekker uitprinten en zaterdag meenamen, zodat je nix mist Latuurrrzzzz... |
Re: Re: De Route!
| Originally posted by Partyhardy! H� super chill TranceFool! dat moet veel werk geweest zijn?! iig super bedankt! |
Maaruh, wie gaan er eigenlijk allemaal?????
Tuurlijk zijn we van de partij!!
Kanker ik hoop dat ik nog vrij kan krijgen. 
Ik ben er ook, ik sta op de Coolsingel. Wij blijven waarschijnljk gewoon op 1 plaats. kheb er superzin in. Goede afsluiter van mijn vakantie. En daarna weer hard werken.
Laterzz
Natuurlijk ben ik er ook. Waarschijnlijk voornamelijk bij de wagen van Tiesto, die waar Tom Harding draait en die van Olympiade uitzendbureau. Lekker feesten, ik kan niet wachten.
HALF UTRECHT IS VAN DE PARTIJ!!! (of moet ik nu party zeggen?)

We hebben al:
DR Mystical
Klubbdemon
De Bouma-Brothers
Miss P ??
Partyhardy!
Dagobert
Eye-Riz
Remy D ??
Robverf
Ikke
Tgaat gaaf worden, khoop alleen wel dat we niet van dat tyfusweer als dat het nu is 

Kom op, met zijn allen gewoon positief denken, dat drijft de wolken uit elkaar

Count me in!
Ik ben nu keihard positief aan het denken trouwens! 
Echt tof zeg dat er weer zoveel lui gaan! ik vind het zo relaxt die vakantieperiode, echt iedere week weer een tof feest waar je naar toe kan leven! Ik heb er ook al weer zo'n zin in! Nog maar 4 daagjes! Yes!

DR Mystical
Klubbdemon
De Bouma-Brothers
Miss P ??
Partyhardy!
Dagobert
Eye-Riz
Remy D ??
Robverf
Nila.nl
Jukx
Ikke
Het wordt zaterdag beter weer. Maar 15% kans op regen, dus waarschijnlijk droog met af en toe een zonnetje 
Ik ga ook met 2 anderen,maar 1 probleem ,met de bus in rotterdam komen lukt nog wel ,maar alsk dan in de metro stap vattik niet meer waar ik heen moet ,en ik kan denk ik zeker de TI�STO wagen niet vinde ,maar ik ga het gewoon probere
| Originally posted by AFTERNATIVE Ik ga ook met 2 anderen,maar 1 probleem ,met de bus in rotterdam komen lukt nog wel ,maar alsk dan in de metro stap vattik niet meer waar ik heen moet ,en ik kan denk ik zeker de TI�STO wagen niet vinde ,maar ik ga het gewoon probere |

: Ga op de Coolsingel staan!!!!! Aan het einde van de Coolsingel gaan ze draaien. De Coolsingel bestaat zeg maar uit twee straten. Dus je kan ze eerst allemaal zien langskomen en dan loop je naar de overkant en ga je achter de wagen aan die je erg graag wil horen 

. Deden wij vorig jaar ook en werkt goed!!!! 
Als je een beetje op tijd gaat, staan de wagens nog stil en kan je dus daar gaan staan waar de eerste voorbij rijdt. Komt Tiesto vanzelf langs. 
Ok dan ,TNX!, ik weet dan zelf nog niet hoe ik op coolsingel moet kome ,maar kweet zeker dat die ene die meegaat dat wel weet ,dus het gaat helemaal goedkome
diz btw de eerste x datik erges heen ga (kben 16) vanaf mn 13e wil ik TI�STO al int eggie zien draaie
| Originally posted by AFTERNATIVE diz btw de eerste x datik erges heen ga (kben 16) vanaf mn 13e wil ik TI�STO al int eggie zien draaie |
. Het dichtsbijzijnde metro-station is "beurs". En dan is het nog 2 minuutjes lopen naar de koopgoot, waar de Coolsingel is. Kan bijna niet missen
Ik ben zeker ook van de partij, lekker geen vervoerskosten en als ik dorst krijg kan ik desnoods gewoon wat uit mn eigen ijskast gaan halen. De boompjes is echt bijna tegenover mn huis. Vorig jaar was het ook super vet dus ik hoop dit jaar weer!!!