TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- CS, UT, Quake, ... liefhebbers
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 18:16:

zegta wel... hebber zo twee om zeep geholpen :s

Posted by Gladius on Dec-13-2003 18:19:

ahjaa, dp ik herinner u =).
all�, toch vooral van de q3 scene, maar daar ben ik nooit echt actief in geweest. weet wel nog da ge toen idd bij de beteren waard =).
hebde toevallig nog iet liggen van q2 demos ofzow?

Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 18:20:

ik heb nooit q2 gespeeld... pas sinds ut begonne

Posted by Gladius on Dec-13-2003 18:22:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
En qua lan's, kheb al een 7tal OCC's gedaan, 2 FoM's, nen M2 en dan nen hoop priv� lannetjes... is altijd wel relax, ma veel booze

hmm occ ben ik de afgelopen 2 jaar altijd nr toe geweest, was wel best goed! maar nu doe ik geen grote lan's meer omdat m'n game, q2, der nimeer echt gespeeld wordt (ik trouwens ook ni).
int vervolg alleen maar kleinere lannetjes denkek

Posted by Eagle` on Dec-13-2003 18:25:

Occ is echt wel de beste chill lan met voorsprong, goeie sfeer, goed eten, leuek funcompo's, kortom fun

Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 18:25:

Ik ga eigenlijk nog enkel naar lans op mijn kot... ik moet elke zaterdag werken dus nooit tijd voor lan's die een heel weekend duren... Nuja games, tis eigenlijk nimeer zo aan mij besteed, enkel af en toe

Posted by Gladius on Dec-13-2003 18:30:

quote:
Originally posted by Eagle`
Occ is echt wel de beste chill lan met voorsprong, goeie sfeer, goed eten, leuek funcompo's, kortom fun

hmz de organisatie van de compos zijn imo nooit goed geweest.

Posted by Eagle` on Dec-13-2003 19:00:

quote:
Originally posted by Gladius

Organisatie is niet altijd super misschien, maar laatste keer dat ik na occ ben geweest, was er zon reuze tafelvoetbal compo, dat was echt fun

Posted by Wildfir3 on Dec-13-2003 19:03:

quote:

Het probleem met OCC is datter daar teveel mensen zijn die daar naartoe gaan om compo's te spelen. Moest iedereen daar nekeer naartoe gaan (zoals ik) om te feesten en te leechen, tzou begot gans anders zijn ^^

Kheb mijne cdwriter zo is kapotgeschreven op occ 10... 300 cd's ofzo schrijven op een weekend is tschijnt ni zo goe (heb toen een kwartier ut gespeeld )

jahjah, memories :')

Posted by Eagle` on Dec-13-2003 19:21:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Het probleem met OCC is datter daar teveel mensen zijn die daar naartoe gaan om compo's te spelen. Moest iedereen daar nekeer naartoe gaan (zoals ik) om te feesten en te leechen, tzou begot gans anders zijn ^^

Kheb mijne cdwriter zo is kapotgeschreven op occ 10... 300 cd's ofzo schrijven op een weekend is tschijnt ni zo goe (heb toen een kwartier ut gespeeld )

jahjah, memories :')

de volle 15 minuten, nice

Posted by eieregooie on Dec-14-2003 04:58:

Ik blijf erbij dat SOF2 beter is dan CS. Ziet er veeeel beter uit Sja, het oog wil ook wat

Een vriend van me is trouwens uberleet goed in CS! Kampioen van de Benelux... hij wordt zelfs gesponsord Gelukkig kan ik met SOF2 z'n ass zo af en toe nog weleens kicken

Ow, en als je dacht dat Fus een nerd was...

Posted by Mister_Michel on Dec-14-2003 09:32:

Mijn 'speciality'-game is altijd red alert 2 geweest (en vooral yuri). Ik speelde meestal met de Soviets. De meeste mensen kloegen dat na de yuri-update de sovs nutteloos en zwak waren geworden, wel ik bewees toch steeds het tegendeel. Toen ik 2 jeer geleden ofzo nog met de online competitions meedeed zat ik altijd wel ergens goe vanboven. Er waren zo van die perioden dat ik echt de een match na de andere won (zelfs ne keer 3 tegen 1 herinner ik mij ). Daarna was het renegade, vooral met de sniper games won ik ook vrij veel. Quake, CS alleen tegen pc gespeeld Alleen enkele keren UT op het net, da was wel lache geblaze, ma daar was ik nooit zo goe in als red alert en renegade. Maarja, strategy is meer men ding (age of empires, empire earth, tiberian sun, red alert, starcraft, warcraft, pharaoh, en nog zovelen.) Nu ist wel ewa minder (geen tijd ), alleen de gewone red alert 2 is nog geinstaleerd om af en toe is tegen de comps te spelen.

Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 10:26:

geef mij maar puzzle bobble

Posted by Gladius on Dec-14-2003 12:39:

jah red alert2 is super.
alles van die mannen eigenlijk. c&c en red alert 1 heb ik zooooveeel gespeeld. vooral den 1 is zalig, tegen elkaar zone veldslag van 3 uur ofzow...
samen met half-life vind ik red alert het beste spel ooit

Posted by Gladius on Dec-14-2003 12:40:

quote:
Originally posted by eieregooie
Ow, en als je dacht dat Fus een nerd was...

bhahahah, die kerel derboven! LACHEN!

Posted by arj1o1 on Dec-14-2003 12:55:

quote:

w00t dat was mij niet opgevallen

Posted by Mister_Michel on Dec-14-2003 14:33:

quote:

LOL!

Posted by pooley on Dec-14-2003 14:35:

Gladius wie waart gij dan in Q2 - Q3 ?

Posted by Gladius on Dec-14-2003 15:04:

zoals ik al zei heb ik q3 nooit online gespeeld, maar in q2 was mijne nick CyraX. ik denk dat da juist na uwen tijd was . mijne clan was b0mb!
misschien kent ge nog mannen zoals outra (cisse) of acidreign? hebben mij zowa in q2 geleid en hebben jaar bij mij in de klas gezeten...
aah the good old days tegen de eraser bots met hook =). pwnd!

-Glad

Posted by Wildfir3 on Dec-14-2003 15:10:

cyrax zegt mij wel iets eigenlijk

Posted by pooley on Dec-14-2003 15:28:

ja mij ook
newbie !
en bomb ook maar da waren wannabees dan

outra ja, die freaky gast
bijna constant depri die jongen enzo
en acidreign, omg, patser, hormonenslikkende gataap. zo een irri kutgastje

Posted by Eagle` on Dec-14-2003 22:28:

had die pic al is gezien, maar wel lekker handig als je dringend moet

Posted by Gladius on Dec-15-2003 23:35:

quote:
Originally posted by pooley
ja mij ook
newbie !
en bomb ook maar da waren wannabees dan

outra ja, die freaky gast
bijna constant depri die jongen enzo
en acidreign, omg, patser, hormonenslikkende gataap. zo een irri kutgastje

hahaha LOL =)
maar ge hebt gelijk. onze clan heeft eigenlijk nooit serieus niveau gehaald.
heh mja den outra ging nog, maar den acid was en is idd ne dikke spast.

en fus, der zijn wel meer cyraxen heb ik al ondervonden, dus kzal waarschijnlijk niet den uwe zijn

-glad

Posted by Nyah on Feb-11-2004 23:39:

Ik vroeg me af of iemand eens naar een lan wilt gaan... Ik denk wel dat johan en ik en nog wat vrienden zullen gaan. Als iemand van jullie eens goesting heeft om te lannen...

"Lanwars V is gepland op van 3 April 10u tot 4 April 18u. 2 dagen omdat dit een beetje een 'mini'-lan is tussendoor. Toch streven we naar 200 peopletjez die komen gamen, leechen, lawaai maken en zich keihard amuseren.

Omdat we maar 2 dagen voorzien zal de inkom maar 12 Euro bedragen. De datum wanneer de inschrijven open gaan wordt later bekend gemaakt. We zullen alle gamers die op de vorige lanwars aanwezig waren dan nog wel eventjes een spam berichtje sturen dat de inschrijvingen geopend zijn.

Natuurlijk gaat deze lan ook weer door in de ruime refter van het Technisch Instituut Sint Michiel te Bree. Het nieuwe zaalplan zorgt ervoor dat jullie op het einde van de lan geen kilometers hebben afgelegd om naar de wc of de bar/keuken te gaan.

We hebben een volledig vernieuwd netwerk aangekocht van LevelOne met (duh) gigabit backbone & 1 grotere backbone switch met voldoende poorten & backplane om de lan vlotjes te laten verlopen.

Ook hebben we deze keer onze eigen ADSL Office/I-Line router zodat we niet meer zonder internet vallen als die cisco van een niet genoemde ISP weer eens zou doorbranden."

Meer info enz vind je op de site: www.lanwars.be

Posted by Wildfir3 on Feb-11-2004 23:57:

hehe van games gesproken, hiernet effe de ut2004 beta demo getest... lekker spel, kdenk dak terug maar eens actief word ;p

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »