TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Gefilterde posts uit 'Stel uzelf voor'
Pages (50): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 »
| quote: |
| Originally posted by mr.marcello Mijn excuses.....helemaal over het hoofd gezien! |
Hoe kun je nu een vrouw over het hoofd zien? 
| Originally posted by Dark Apostle Die Hollanders h� |
mai jaaa Memento, kwas dien helemaal vergete! zone wicked film eh!
Ik ben misschien geen mooie vrouw, maar ik blijf een vrouw
Dank je tiger 777 voor even te laten weten.
Groetes
TatanaGirl
| Originally posted by TatanaGirl Ik ben misschien geen mooie vrouw, maar ik blijf een vrouw Dank je tiger 777 voor even te laten weten.Groetes TatanaGirl |
| Originally posted by Tiger777 D�t moogt ge nooit zeggen. Ik trek mij altijd op aan de gedachte: er lopen nog veel lelijker apen rond dan ik... En dan denk en zeg ik: "Ik ben sexy". Na een tijd gelooft gij het zelf en de volgende stap is dat anderen het beginnen denken... all�, da hoop ik toch |

| Originally posted by TatanaGirl Natuurlijk breng ik mijn kindjes in mijn stageklas wat bij van Trance, het is de bedoeling dat ik hen geweldige dingen bijbreng, lezen, schrijven, trance ![]() |
maar... mijn stageschool was in molenbeek
bij de meiskes,kent ge het? die waren alleen ma ge�nteresserd in J-lo toestanden
,who cares ikke toch mijn schifke opgezet
| Originally posted by cyberia mijn stageschool was in molenbeek bij de meiskes,kent ge het? die waren alleen ma ge�nteresserd in J-lo toestanden![]() |
| Originally posted by cyberia who cares ikke toch mijn schifke opgezet |
En wat zegden ze daarna? want ik zou der ni mee kunne lache als ik lang naar J LO zou moeten luisteren...
| Originally posted by Tiger777 En wat zegden ze daarna? want ik zou der ni mee kunne lache als ik lang naar J LO zou moeten luisteren... |
nee kheb (omda ze dan toch nog goed meegedaan hebben)op het einde de aaneenschakeling van paskes op een schijfke van hun laten doen(twas zo'n r&b lieke ma genen J LO en ik kost het ni) *zucht*veel te goed voor deze wereld 
hmm, ik zou het ni wete... ma ik zeg gewoon:
Marco V da's bangelijk (om aerobic op te geve)

| eeeiii ik krijg koppijn van die muziek" ikke volumeknopke nog wa luider gezet |
| Originally posted by cyberia BTW:marco V |
Of uplifting...
| Originally posted by tor8024 probeer dan es op een setje van psychogene, lukt nog beter.. |
just 
Inderdaad, en eerlek gezegd, lui als ik ben, boeit het me niet genoeg om het te gaan opzoeken 
| Originally posted by eieregooie Hallo, ik ben Ruben, maar tegenwoordig beter bekend als Bax geloof ik... Ik ben een bovenbuur en ik kom ff lekker jullie forum volspammen ![]() Als het hier een beetje gezellig wordt zijn jullie voorlopig nog nie van me af denk ik ![]() Owja, en ik ben 22, en woon in Delft, maar jullie Belgen zullen toch wel geen idee hebben waar dat ligt |
just kidding, blijf hier gerust zolang vertoeven ,zoals je zelf wil
| Originally posted by cyberia Wel delft ,da is toch van die pottekes en borden,me blauwe tekeningen,ni? |

| Originally posted by cyberia ben der al eens gepasseerd als we teruggekomen zijn van Denemarken,ligt da daar ni just onder friesland? |
| Originally posted by cyberia ben der al eens gepasseerd als we teruggekomen zijn van Denemarken,ligt da daar ni just onder friesland? |
| Originally posted by Dark Apostle Verwar je u ni me Thalft? All� kan eender welke stad zijn eigenlijk LOLz |
| Originally posted by cyberia nene twas wel degelijk delft,we zijn toen met den mobilhome via duitsland en nederland terug naar belgi� gereden |
| Originally posted by eieregooie Heh, dan heb je wel de touristische route genomen |
Die dijk, de afsluitdijk zoals die heet
, heb ik zelf ook nog nooit gezien 
| Originally posted by eieregooie Die dijk, de afsluitdijk zoals die heet , heb ik zelf ook nog nooit gezien |
,nee eigelijk wel da was wel impressionant als je klein bent(wat ik in die tijd was
)