TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
allts�...
denna kryssningen �ger rum 2 m�nader INNAN valborg...t�nk, � du store, om det blir en kryssning TILL, p� valborg...
fan...5-6 kryssningar per �r...det �r det enda som beh�vs f�r att jag ska leva lyckligt resten av mina dagar...
Shit... Ni har absolut ingen aning om hur mycket jag vill �ka med... Har en polare som eventuellt kan.... Inte s� sp�nnande � dra dit sj�lv...
Fast ja kanske f�r h�nga p� MiB � hans g�ng ifr�n �rebro 
F�r dem som inte f�r mondaybars nyhetsbrev s� kan jag medela att Chus & Ceballos inte kommer till spring cruise.
Detta inneb�r att de ska hitta n�gon annan att fylla in. men jag anar att det l�r bli n�gon annan inom house huset
.
"
Vi m�ste dock meddela att Chus & Ceballos inte kommer att
spela p� denna kryssning som vi skrev. De ville hemskt g�rna, men
tyv�rr gick det inte att hitta ett flyg som kan ta dem till Miami d�r
dom ska spela p� WMC - Winter Music Conference - dagen d�rp�. Vi �r
dock p� g�ng att hitta en riktigt sk�n lineup som mer �n v�l kommer att
kompensera.
"
| quote: |
| Originally posted by MiB vill ha mer info... vill boka.. nuuuu en hel dr�s fr�n �rebro som kommer best�lla biljetter om det finns kvar n�r dom sl�pps... |
cool *me too* 
�rebroarna kommer kicka ass p� den resan 
holl�ndare ocks� som det ser ut.
Transavia Basiqair har b�rjat med en ny flygtj�nst.
Rotterdam-Stockholm 39 euro (enkelresa) 
| Originally posted by ScuL holl�ndare ocks� som det ser ut. Transavia Basiqair har b�rjat med en ny flygtj�nst. Rotterdam-Stockholm 39 euro (enkelresa) |
| Originally posted by Amnezia hum hum..ligger Rotterdam l�ngt fr�n utrecht � TEarenan??? kan kanske �ka billigt flyg ner d�??? |
(i tid f�r kryssningen iaf) 
hum okay....d� r�k ju den planen iaf
hehe
s� billigt var det inte.. �kte london-sthlm ToR f�r 60�
| Originally posted by staz s� billigt var det inte.. �kte london-sthlm ToR f�r 60� |
| Originally posted by staz s� billigt var det inte.. �kte london-sthlm ToR f�r 60� |

)
jo det �r inte d�ligt.. men det b�sta vore om ryanair kunde �ppna en sverige-holland linje
OMFG! Kan knappt v�nta tills b�rjan av Mars. Armin �r i mitt tycker v�rldens b�sta dj. Han kommer med stor sannolikhet bli etta i DJ:s magazine omr�nstning inom max 3 �r.
| Originally posted by staz jo det �r inte d�ligt.. men det b�sta vore om ryanair kunde �ppna en sverige-holland linje |
ingen mer info ang�ende biljetter och s�? eller kanske n�r det kommer komma info om det vill ju va i tid..
EDIT:
Monday Bar Spring Cruise 2004
I kryssningsprogrammet p� luciakryssningen avsl�jade vi n�gra namn inf�r n�sta kryssning, Monday Bar Spring Cruise 4-5 mars 2004. Programmet f�r den nya kryssningen �r inte helt klart s� vi v�ntar med att avsl�ja de namn som vi �nnu inte skrivit kontrakt med.
Det �r dock helt klart att Armin van Buuren (Holland) och Marcus Schulz (USA) kommer. Med andra ord s� kommer vi att k�ra trance p� stora golvet igen. Vi m�ste dock meddela att Chus & Ceballos inte kommer att spela p� denna kryssning som vi skrev. De ville hemskt g�rna, men tyv�rr gick det inte att hitta ett flyg som kan ta dem till Miami d�r dom ska spela p� WMC - Winter Music Conference - dagen d�rp�. Vi �r dock p� g�ng att hitta en riktigt sk�n lineup som mer �n v�l kommer att kompensera.
Eftersom vi inte �r klara med alla bokningar �nnu, kan vi inte s�ga vad kryssningsbiljetterna kommer att kosta. Det kommer dock med st�rsta s�kerhet att bli n�got dyrare �n luciakryssningen (ca 50-100kr extra) pga den extremt dyra bokningen av Armin van Buuren, v�rldens kanske just nu dyraste dj (tillsammans med Paul van Dyk och T�esto). Vi hoppas dock inte att det kommer att avskr�cka n�gon. Vi har dessutom bokat Armin att spela i hela 4 timmar, fr�n 02 till 06!
Bokningarna kommer att sl�ppas i slutet p� januari. I god tid innan kommer vi dock att g� ut med all info, fullst�ndig lineup, priser mm. Vill du hamna p� en f�rturslista, s� kommer en representant fr�n Silja Line att ta upp telefonnummer p� v�r trancefest med Johan Gielen p� Dailys den 5 januari. Detta g�ller f�rst�s inte dig som redan l�mnat ditt telefonnummer p� luciakryssningen.
Fakta
Vad:
Monday Bar Spring Cruise 2004
23 timmars kryssning
Stockholm-�bo-Stockholm
Tid / plats:
4-5 mars 2004
m/s Silja Festival
Avg�ng:
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, torsdag 4 mars kl 20.15
�ter:
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, fredag 5 mars kl 19.15
�lder:
20+
Pris:
Ej best�mt �nnu
detta skrev armin p� sitt forum,
| Hello, yes I'm coming to the WMC in 2004, definitely! Watch the gigs section for the latest news. thanks Armin van Buuren |
haha staz �r v�r egen sherlock holmes..
ingen Chus & Ceballos
F�rst�r inte varf�r Mondaybar g�r ut med DJs som dom inte ens bokat till 100% - det �r s� amat�raktigt.
konstigt..
jag hoppas bara att han fortfarande g�r med p� kryssningen..
| Originally posted by staz armin kanske har privatjet |

Anta att jag nu skulle f� tag i biljetter, och jag �kte upp till sthlm ifr�n g�teborgs trakten, och fick reda p� att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... V�gar knappt t�nka p� det....
| Originally posted by SnAQ Anta att jag nu skulle f� tag i biljetter, och jag �kte upp till sthlm ifr�n g�teborgs trakten, och fick reda p� att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... V�gar knappt t�nka p� det.... |
det har du nog r�tt i... att det blir typ en tokigt sk�n fest...
fast ja vill se armin live....
| Originally posted by SnAQ det har du nog r�tt i... att det blir typ en tokigt sk�n fest... fast ja vill se armin live.... |
| Originally posted by SnAQ Anta att jag nu skulle f� tag i biljetter, och jag �kte upp till sthlm ifr�n g�teborgs trakten, och fick reda p� att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... V�gar knappt t�nka p� det.... |
)