TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by Laszlo on Dec-18-2003 19:47:

allts�...

denna kryssningen �ger rum 2 m�nader INNAN valborg...t�nk, � du store, om det blir en kryssning TILL, p� valborg...
fan...5-6 kryssningar per �r...det �r det enda som beh�vs f�r att jag ska leva lyckligt resten av mina dagar...

Posted by SnAQ on Dec-19-2003 02:09:

Shit... Ni har absolut ingen aning om hur mycket jag vill �ka med... Har en polare som eventuellt kan.... Inte s� sp�nnande � dra dit sj�lv...
Fast ja kanske f�r h�nga p� MiB � hans g�ng ifr�n �rebro

Posted by JayBee on Dec-19-2003 18:41:

F�r dem som inte f�r mondaybars nyhetsbrev s� kan jag medela att Chus & Ceballos inte kommer till spring cruise.

Detta inneb�r att de ska hitta n�gon annan att fylla in. men jag anar att det l�r bli n�gon annan inom house huset .

"
Vi m�ste dock meddela att Chus & Ceballos inte kommer att
spela p� denna kryssning som vi skrev. De ville hemskt g�rna, men
tyv�rr gick det inte att hitta ett flyg som kan ta dem till Miami d�r
dom ska spela p� WMC - Winter Music Conference - dagen d�rp�. Vi �r
dock p� g�ng att hitta en riktigt sk�n lineup som mer �n v�l kommer att
kompensera.
"

Posted by Amnezia on Dec-19-2003 20:43:

quote:
Originally posted by MiB
vill ha mer info... vill boka.. nuuuu en hel dr�s fr�n �rebro som kommer best�lla biljetter om det finns kvar n�r dom sl�pps...

uhu helt g�ng fr�n �rebro??????lyssnar
eru h�r ifr�n me????

Posted by St_Andrew on Dec-19-2003 23:24:

cool *me too*

�rebroarna kommer kicka ass p� den resan

Posted by ScuL on Dec-20-2003 13:09:

holl�ndare ocks� som det ser ut.
Transavia Basiqair har b�rjat med en ny flygtj�nst.
Rotterdam-Stockholm 39 euro (enkelresa)

Posted by Amnezia on Dec-20-2003 15:09:

quote:
Originally posted by ScuL
holl�ndare ocks� som det ser ut.
Transavia Basiqair har b�rjat med en ny flygtj�nst.
Rotterdam-Stockholm 39 euro (enkelresa)

hum hum..ligger Rotterdam l�ngt fr�n utrecht � TEarenan???
kan kanske �ka billigt flyg ner d�???

Posted by ScuL on Dec-20-2003 16:13:

quote:
Originally posted by Amnezia
hum hum..ligger Rotterdam l�ngt fr�n utrecht � TEarenan???
kan kanske �ka billigt flyg ner d�???

+- 70km men jag vet inte om samma priser g�ller n�r man g�r fr�n sverige ist�llet. f�r �vrigt b�rjar de med tj�nsten ifr�n den 29. februari.. (i tid f�r kryssningen iaf)

-edit-
jag har kollat. det �r samma priset.. allts� 39,99 euro f�r en enkelresa.
1 adult at 39,99 euro 39,99 euro
Taxes and Fees (details) 12,85 euro (sweden)
1 adult at 39,99 euro 39,99 euro
Taxes and Fees (details) 22,40 euro (holland)
Total 115,23 euro

det g�r mellan Rotterdam (Zestienhoven) och Stockholm (Skavsta) [Nyk�ping]. www.basiqair.com

Posted by Amnezia on Dec-20-2003 16:15:

hum okay....d� r�k ju den planen iaf hehe

Posted by staz on Dec-20-2003 16:18:

s� billigt var det inte.. �kte london-sthlm ToR f�r 60�

Posted by St_Andrew on Dec-20-2003 18:10:

quote:
Originally posted by staz

ehh var v�l inge, jag har �kt skavsta - �rhus 99kr

skavsta - london - pisa t&r 1000kr

Posted by ScuL on Dec-20-2003 18:16:

quote:

f�r mig �r det superbillig.

amsterdam - stockholm (KLM) � 380
amsterdam - stockholm (SAS) � 270
bryssel - stockholm (SAS) � 180
rotterdam - stockholm (BasiqAir) � 115

(vad s�ger du nu? )

Posted by staz on Dec-20-2003 20:37:

jo det �r inte d�ligt.. men det b�sta vore om ryanair kunde �ppna en sverige-holland linje

Posted by Dj P.A! on Dec-22-2003 14:12:

OMFG! Kan knappt v�nta tills b�rjan av Mars. Armin �r i mitt tycker v�rldens b�sta dj. Han kommer med stor sannolikhet bli etta i DJ:s magazine omr�nstning inom max 3 �r.

Posted by dbl on Dec-22-2003 14:24:

quote:
jo det �r inte d�ligt.. men det b�sta vore om ryanair kunde �ppna en sverige-holland linje

neeeeeee... b�sta varo om jag kunde ta o bli rik o k�pa mig ett eget jetplan o sen s� har jag min egna linje till holland om n�n vill �ka.. hehe

Posted by MiB on Dec-23-2003 13:29:

ingen mer info ang�ende biljetter och s�? eller kanske n�r det kommer komma info om det vill ju va i tid..

EDIT:

Monday Bar Spring Cruise 2004

I kryssningsprogrammet p� luciakryssningen avsl�jade vi n�gra namn inf�r n�sta kryssning, Monday Bar Spring Cruise 4-5 mars 2004. Programmet f�r den nya kryssningen �r inte helt klart s� vi v�ntar med att avsl�ja de namn som vi �nnu inte skrivit kontrakt med.

Det �r dock helt klart att Armin van Buuren (Holland) och Marcus Schulz (USA) kommer. Med andra ord s� kommer vi att k�ra trance p� stora golvet igen. Vi m�ste dock meddela att Chus & Ceballos inte kommer att spela p� denna kryssning som vi skrev. De ville hemskt g�rna, men tyv�rr gick det inte att hitta ett flyg som kan ta dem till Miami d�r dom ska spela p� WMC - Winter Music Conference - dagen d�rp�. Vi �r dock p� g�ng att hitta en riktigt sk�n lineup som mer �n v�l kommer att kompensera.

Eftersom vi inte �r klara med alla bokningar �nnu, kan vi inte s�ga vad kryssningsbiljetterna kommer att kosta. Det kommer dock med st�rsta s�kerhet att bli n�got dyrare �n luciakryssningen (ca 50-100kr extra) pga den extremt dyra bokningen av Armin van Buuren, v�rldens kanske just nu dyraste dj (tillsammans med Paul van Dyk och T�esto). Vi hoppas dock inte att det kommer att avskr�cka n�gon. Vi har dessutom bokat Armin att spela i hela 4 timmar, fr�n 02 till 06!

Bokningarna kommer att sl�ppas i slutet p� januari. I god tid innan kommer vi dock att g� ut med all info, fullst�ndig lineup, priser mm. Vill du hamna p� en f�rturslista, s� kommer en representant fr�n Silja Line att ta upp telefonnummer p� v�r trancefest med Johan Gielen p� Dailys den 5 januari. Detta g�ller f�rst�s inte dig som redan l�mnat ditt telefonnummer p� luciakryssningen.

Fakta

Vad:
Monday Bar Spring Cruise 2004
23 timmars kryssning
Stockholm-�bo-Stockholm

Tid / plats:
4-5 mars 2004
m/s Silja Festival

Avg�ng:
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, torsdag 4 mars kl 20.15

�ter:
Siljaterminalen, V�rtahamnen, Stockholm, fredag 5 mars kl 19.15

�lder:
20+

Pris:
Ej best�mt �nnu

Posted by staz on Dec-29-2003 01:34:

detta skrev armin p� sitt forum,

quote:
Hello,

yes I'm coming to the WMC in 2004, definitely!

Watch the gigs section for the latest news.

thanks

Armin van Buuren

om han kan ta sig till WMC fr�n kryssningen , s� borde v�l chus&ceballos ocks� kunna l�sa det.. eller iofs, armin kanske har privatjet, who knows

Posted by zamson on Dec-29-2003 02:29:

haha staz �r v�r egen sherlock holmes..

ingen Chus & Ceballos F�rst�r inte varf�r Mondaybar g�r ut med DJs som dom inte ens bokat till 100% - det �r s� amat�raktigt.

Posted by ScuL on Dec-29-2003 13:49:

konstigt..

jag hoppas bara att han fortfarande g�r med p� kryssningen..

Posted by reveal on Dec-29-2003 14:57:

quote:
armin kanske har privatjet

det �r b�st f�r honom

har ju redan b�rjat se fram emot hans kryssningsspelning

Posted by SnAQ on Dec-30-2003 02:35:

Anta att jag nu skulle f� tag i biljetter, och jag �kte upp till sthlm ifr�n g�teborgs trakten, och fick reda p� att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... V�gar knappt t�nka p� det....

Posted by sipowitz on Dec-30-2003 03:15:

quote:
Originally posted by SnAQ
Anta att jag nu skulle f� tag i biljetter, och jag �kte upp till sthlm ifr�n g�teborgs trakten, och fick reda p� att Armin INTE kommer.. Ohh herregud... V�gar knappt t�nka p� det....

Well i v�rsta fall s� kommer du d� tvingas �ka p� v�rlden fetaste fest... ;-)

�rligt talat, jag kan sl� vad om att du inte kommer bli besviken oavsett dj... trancegolvet p� kryssningen sl�r det mesta :-)

Uj 04:15 och man sitter och pluggar kemi f�r 5 natten i rad... med thememusik till "back to the future" s� k�nner man sig n�stan som engalen forskare ;-)

Posted by SnAQ on Dec-30-2003 03:20:

det har du nog r�tt i... att det blir typ en tokigt sk�n fest...
fast ja vill se armin live....

Posted by sipowitz on Dec-30-2003 03:22:

quote:
det har du nog r�tt i... att det blir typ en tokigt sk�n fest...
fast ja vill se armin live....

Jo iofs det kan jag f�rst�, han var kung p� club gorgeous n�r jag s�g honom d�r.

Posted by Laszlo on Dec-30-2003 16:29:

quote:

HAH! Jag visste det! S� j�vla d�lig stil av Monday Bar - om detta nu st�mmer. � andra sidan r�r det mig inte s� mycket i ryggen med tanke p� att Armin ligger l�ngt ner p� min lista bland favorit DJ's. (sn�lla sl� mig inte )

Personligen hade jag jag heller velat se Marco V eller n�gon annan techtrance nisse.

Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy s� kommer nog ingen bli besviken.

Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »