TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- 16+ Rob angel @ Gallerian 29\12 DeLimit!
Pages (2): « 1 [2]
kom det m�nga flera p� rnb kv�llen �n p� trancekv�llen?
jag � pjox gick f�rbi utanf�r n�r det var RnB osv...st�llet va helt j�kla fullpackat 
aja till sj�lva festen, va ju grymt ostrategiskt � dra in en house-DJ...de e bara � inse, det funkar inte � blanda en houseakt med flera andra tranceakter f�r majoriteten av trancefolket tycker house e f�r segt, visst ha n drog faktiskt n�gra sjysta tracks mot slutet men det �r �nd� f�r segt att komma ig�ng till
aja, hoppas att arrang�rerna b�rjar inse att house inte alltid funkar...e andra g�ngen jag e p� det h�r st�llet n�r dom lirar house � det har varit lika tomt p� golvet varje g�ng 
| quote: |
| Originally posted by Vizay jag � pjox gick f�rbi utanf�r n�r det var RnB osv...st�llet va helt j�kla fullpackat ![]() |
Det ska vi vara glada f�r, f�r nu kan dom k�ra vidare med fetare fester...vi f�r hoppas p� ett Trance golv �tminstonde p� n�sta fest...
| quote: |
| Originally posted by Vizay aja, hoppas att arrang�rerna b�rjar inse att house inte alltid funkar...e andra g�ngen jag e p� det h�r st�llet n�r dom lirar house � det har varit lika tomt p� golvet varje g�ng |
en sak som slog mig just nu...va ju ingen dekor �ver huvud taget...tror det gjorde att lokalen blev lite halvtr�kig eftersom den e ganska stor � luftig...hade gjort mycke med kanske ett milit�r-n�t som ett tempor�rt tak �ver dansgolvet eller s�, atmosf�ren d�r va ju inte direkt �vermysig