TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by ROFL Give the guy a break. Serieus, dit is zo minder. Ik zit hier niet zo lang. Ik weet dus ook niet hoe lang dit zo gaat, maar meer dan irritant is het ook weer niet. Om zo tegen iemand uit te vallen gezamelijk vind ik nogal laag. Het kan in ieder geval iets subtieler. Dit alles los van mijn persoonlijke kijk op het geheel natuurlijk. |
nou ik wil me niet mengen als belgje op jullie boardje, maar ie zit bij ons ook en ik heb er persoonlijk weinig last 
Juist wel allee he wij houden van belgen
Zeker en vast!
wis en waarachtig, ne belgische frietesaus is niet te vrete ook 
Belgen zijn de SHIT! 
zonder de belgen geen wereldvrede 
<@TNGone> arj1o1 +1 == arj1o2

| Originally posted by Switch Belgen zijn de SHIT! ![]() zonder de belgen geen wereldvrede |
| Originally posted by SnuggLe Wat is je persoonlijke mening dan? |
| Originally posted by Jappio ik stel voor dat we arj1o1 gewoon ff een inburgeringscursus geven. Zo kan hij een sociaal leven creeeren waardoor die niet talloze threads hoeft te verneuken |

| Originally posted by arj1o1 wees maar gerust mijn sociaal leven is perfect.... ![]() en voor de andere mensen die echt van me af willen er is altijd een ignore-functie |
| Originally posted by SnuggLe He Frenkie, hoe oud ben je geworden? |
| Originally posted by ROFL Sorry jongen, maar dit slaat natuurlijk nergens op. Je kan ook de fout ook best bij jezelf zoeken en beteren. Met oud&nieuw voor de boeg heb je een goed voornemen erbij. |
| Originally posted by ROFL Bastard! Maar na mijn bovenstaande verhaaltje is het natuurlijk niet handig om mijn kritiek te gaan uiten op deze en gene. |
bannen met die handel!!!
En Chicane, is dat nou je meissie???
Lachen dat "die fast , right click
"
LOL!
| Originally posted by SnuggLe En Chicane, is dat nou je meissie??? Lachen dat "die fast , right click " LOL! |
Volgens mij is z'n opvolger al opgestaan 
| Originally posted by Dj Odelpha <@TNGone> arj1o1 +1 == arj1o2 |

| Originally posted by Ding Chavez Volgens mij is z'n opvolger al opgestaan |
Denk eerder dat hij perongeluk mij bedoelde 
DIE!
ook 
+1
| Originally posted by Ding Chavez ook ![]() +1 |
Schaamteloos gespam hier
Praat dan over het weer of zo
Morgen zonnige dag 
| Originally posted by jp Schaamteloos gespam hier Praat dan over het weer of zo Morgen zonnige dag |
| Originally posted by FunkySimon yup idd ik zag net de pinguins naar het westen vliegen [+1] |