TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
THC kerel! Lang niet meer gezien/gesproken!
Leuk dat je ook komt. Zou ook cool zijn als Petrus weer komt 
Gaattie dan weer een hondje nadoen? 
Maareh..gaan we weer flyeren in de stad enzo? LOL LOL LOL, dat was toen ECHT supergaaf 
Man, dit wordt gewoon HET feest van 2004, keihard knallen en daarna wachten op het station 
Ik wil in 2004 ook een gezellige/vage/maffe/intelligente/cozy etc etc @ my place houden 4 TA's who feel like it.
Loop daar al een tijdje mee rond,lijkt me dolletjes
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe THC kerel! Lang niet meer gezien/gesproken! Leuk dat je ook komt. Zou ook cool zijn als Petrus weer komt ![]() Gaattie dan weer een hondje nadoen? ![]() Maareh..gaan we weer flyeren in de stad enzo? LOL LOL LOL, dat was toen ECHT supergaaf ![]() Man, dit wordt gewoon HET feest van 2004, keihard knallen en daarna wachten op het station |
| Originally posted by magrec wachten |
Hmm misschien dat ivm stage en voetbal een btje moeilijk word om daar op tijd te geraken/uberhaupt aanwezig te zijn, maar ik denk er wel aan om te gaan...Zal wel in mn 1tje zijn dan, maar ik hoop dat de menschen dan een btje aardig zijn enzo. Van de oude garde ben ik niet dusja

| Originally posted by Teknikol Hmm misschien dat ivm stage en voetbal een btje moeilijk word om daar op tijd te geraken/uberhaupt aanwezig te zijn, maar ik denk er wel aan om te gaan...Zal wel in mn 1tje zijn dan, maar ik hoop dat de menschen dan een btje aardig zijn enzo. Van de oude garde ben ik niet dusja |

| Originally posted by Donna Ik wil in 2004 ook een gezellige/vage/maffe/intelligente/cozy etc etc @ my place houden 4 TA's who feel like it. Loop daar al een tijdje mee rond,lijkt me dolletjes |

), daarom probeer ik ook altijd een preparty te organiseren. Is altijd gezellig om van te voren te chillen met wat lui. Maar de laatste keren waren niet helemaal geslaagd door kleine belangstelling
| Originally posted by SnuggLe ... Maareh..gaan we weer flyeren in de stad enzo? LOL LOL LOL, dat was toen ECHT supergaaf ![]() |
Kweet alleen niet of het erg heeft geholpen, maar leuk was het wel
| Originally posted by Teknikol Hmm misschien dat ivm stage en voetbal een btje moeilijk word om daar op tijd te geraken/uberhaupt aanwezig te zijn, maar ik denk er wel aan om te gaan...Zal wel in mn 1tje zijn dan, maar ik hoop dat de menschen dan een btje aardig zijn enzo. Van de oude garde ben ik niet dusja |
scheelt weer taxikosten in utreg
ow kut.. is dit niet in mijn wintersportvakantie?
| Originally posted by Jappio ow kut.. is dit niet in mijn wintersportvakantie? |
LINE-UP UPDATE
woeiiiiiiii

technoooowwww 

wordt al vroeg knallen dan!!!!
| Originally posted by TranceFool technoooowwww ![]() ![]() wordt al vroeg knallen dan!!!! |
Wat een KUT datum!!!
Waarom?
| Originally posted by Jappio ow kut.. is dit niet in mijn wintersportvakantie? |

tis meteen de zaterdag na carnaval.
eerst maar ff kijken hoe ik financieel,geestelijk en lichamelijk carnaval overleef.
| Originally posted by Jappio als lex en ik gaan kun je altijd met ons meereizen scheelt weer taxikosten in utreg |
Klinkt goed... misschien da'k ook wel ff kom...
| Originally posted by Teknikol lol beq slet lijkt me wel leuk om met jullie te reizen..maar als jij op wintersport moet en ik moet de volgende ochtend voetballen..kweenie zal binnekort het programma es opvragen in de bestuurskamer van het o zo bekende en grootgegroeide D(oor)E(endracht)S(terk)'67. it better be good, wantjah wil al die rukkers van dit forum wel een keertje ontmoeten |
ik zoek een nieuwe zaalvoetbalclub; iemand hints in de omgeving van Spijkenisse / Rotterdam?
tis geen zaalvoetbal, maar als je rechtsback/rechtshalf kan spelen meld je dan even bij de Kuip
| Originally posted by New Wave En wie zijn die leden dan die dat hebben verteld? ![]() Sjinees? lijkt me sterk |

| Originally posted by Optimus tis geen zaalvoetbal, maar als je rechtsback/rechtshalf kan spelen meld je dan even bij de Kuip |
zal dit keer komen, vorige keer kon ik niet door verplichtingen met school
Heb er nu al zin in!!!!!!
| Originally posted by raoel Nog hulp nodig met de frames van de webpagina? |
Tis nu mijn standaard indeling, lekker makkelijk dus 
| Originally posted by Muppet zal dit keer komen, vorige keer kon ik niet door verplichtingen met school Heb er nu al zin in!!!!!! |