TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armada cd's
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
Laten we ook Misja Helsloot's nieuwe cd niet vergeten die op zijn label Gesture Music uit komt. Gaat ook errug lekker worden!
| quote: |
| Originally posted by DjRV Laten we ook Misja Helsloot's nieuwe cd niet vergeten die op zijn label Gesture Music uit komt. Gaat ook errug lekker worden! |
| Originally posted by DjRV Laten we ook Misja Helsloot's nieuwe cd niet vergeten die op zijn label Gesture Music uit komt. Gaat ook errug lekker worden! |
| Originally posted by MaGiK54 Wanneer staat deze gepland ? |
| Originally posted by DjRV 29 maart geloof ik |
Voor de Armada liefhebbers:
Er zijn promotjes te winnen van 'Perry O'Neil - Kubik'
Check: Armada
| Originally posted by Bouma-Bros Voor de Armada liefhebbers: Er zijn promotjes te winnen van 'Perry O'Neil - Kubik' Check: Armada |
Ik heb iig al meteen meegedaan 
| Originally posted by Bouma-Bros Voor de Armada liefhebbers: Er zijn promotjes te winnen van 'Perry O'Neil - Kubik' Check: Armada |
Is er inmiddels al een Nederlandse release date bekend voor die cd van Markus. Nog beter een tracklist 
ik dacht 13 maart maar dat weet ik niet zeker
-edit
volgens mij 22 maart
het release feestje word ook vet 
wel toepasselijk, armada en een boot feest 
Tracklistings al bekend ??
Trouwens het onderstaande is zekers doorgestokenkaart:
The winners of Perry O'Neil's "Kubik" 12" promo are:
Arjan Kreischer

| Originally posted by MaGiK54 Tracklistings al bekend ?? |

| Originally posted by Robert heb de tracklisting voor beide cds (armin en markus) gezien en ze zien er top uit. die van armin is duidelijk beter dan zijn universal religion cd. er komen van beide cds album samplers ![]() kan (mag) trouwens de tracklist niet doorgeven, vinden ze bij armada denk ik niet zo leuk. |
| Originally posted by MaGiK54 Tracklistings al bekend ?? Trouwens het onderstaande is zekers doorgestokenkaart: The winners of Perry O'Neil's "Kubik" 12" promo are: Arjan Kreischer |
| Originally posted by eieregooie Die ander was Ding |
| kan (mag) trouwens de tracklist niet doorgeven, vinden ze bij armada denk ik niet zo leuk. |
| Maar voorlopig, my lips are sealed.... |
| Originally posted by SnuggLe Als je alleen zegt dat de tracklist oke is, snappen we het ook. |
Snuggle.. zeik niet zo k3? 
| Originally posted by SnuggLe Kijk, dit soort zinntjes zorgen dat ik dit soort threads ontwijk. Zeg dan gewoon niets, of laat deze zinnen weg. Het staat zo ontzettend kansloos van: Ik weet iets dat jij niet weet , lekker puh!! Als je alleen zegt dat de tracklist oke is, snappen we het ook. Betrap vaak dezelfde mensen hier op die 'hoogmoed'. Beetje jammer, hou dan gewoon je mond. |
| Originally posted by Passiva Snuggle.. zeik niet zo k3? |

| Originally posted by Robert als ik dat niet zeg vraagt iedereen er alsnog om. mijn excuses als ik je hiermee ge�rriteerd hebt, zal het niet meer doen... |
via ClubCharts de tracklist van Markus Schulz:
Markus Schulz - Coldharbour Sessions 2004
1. 1. Intro
1. 2. Christian Rush - Numb
1. 3. Taxi - Glistening
1. 4. Oceanlab - Satelite [Markus Schulz Coldharbour Mix]
1. 5. Oinkbox Special - Simple
1. 6. Mark Otten - Tranquility [Markus Schulz Coldharbour Mix]
1. 7. San Mehat - Morning Star [San's Sho-Road Mix]
1. 8. Mind - Afterlife
1. 9. Airwave - Lady Blue
1. 10. Miro - By Your Side
1. 11. Markus Schulz pres. Elevation - Somewhere (Clear Blue) [Markus Schulz Coldharbour Mix]
2. 1. Whirlpool - Under The Sun
2. 2. Austin Leeds & Kobbe - Fusing Love [M. Schulz & A. Leeds Mix]
2. 3. Thomas Penton - Dominica
2. 4. Andrew K pres. Junk Science - Jataka
2. 5. Ozgur Can - Sometimes
2. 6. Andain - Beautiful Things [Markus Schulz Coldharbour Mix]
2. 7. A.Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer [Luke Chable Remix]
2. 8. Motorcycle - As The Rush Comes [Perry O'Neil Instrumental Mix]
2. 9. Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
2. 10. George Hales - Autumn [Alucard vs. M. Schulz Remix]
2. 11. Outro
wat een tunes hey... pff