TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Robert woohoo! perry o'neil, ik ga denk ik wel |
| Originally posted by Perry VDV hehehehe, ik verwacht niet anders Rob! Sowieso toch al een feestmaand dan ;-) Heb er zin in! greetz, Perry |
Sja,dit wil ik eigenlijk gewoon meemaken,en ga er ook mn best voor doen om er te komen.
Onno,ik wist ook echttt nie dat je draaide,ben verBAASD
Je blijft ook een verrassingsact
Ennuh Tijs,jou wil ik al heel lang een keer achter je decks zien,lijkt me zo supergaaf!
En ofcuz,misja en perry zijn beiden knetterlekkere dj's,maar voornaamste is voor mij toch om jullie sets mee te maken
| Originally posted by Donna Ennuh Tijs,jou wil ik al heel lang een keer achter je decks zien,lijkt me zo supergaaf! ![]() |

Heej daar hebben we Tijs!!!
Wordt zeker een leuk feessie nu ik alle post eens lees!
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..
Enne zelfs ik wist dat Onno draaide 
Hey per
Errug lekker ook dat jij daar staat,word zonder twijfel vast een topfeesie
Onno gaat de suprise van de avond worden,zal ik de taart bakken waar je uit vandaan kan jumpen?
Mods,stick m if u like?
| Originally posted by basd Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten.. Enne zelfs ik wist dat Onno draaide |

duh;p
| Originally posted by basd Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten.. Enne zelfs ik wist dat Onno draaide |
| Originally posted by Three 'O Three Onno heeft nog riante slaapplaatsen voor tientallen mensen! Maar dit wordt zeker een topfeestje! Tijs draaide op zn vorige fuif ook ernstig goed als je het mij vraagt ![]() Leuk dat er al wat TA's van plan zijn te komen! |

Als er niets iets heel belangerijks tussenkomt ben ik hier bij!
Bij deze ff een thankz richting Snuggle..
hij is bereid om voor Partyflock een paar coole foto's te maken...
Altijd lache om later nog een keer terug te zien..
| Originally posted by ArisE2 Bij deze ff een thankz richting Snuggle.. ![]() hij is bereid om voor Partyflock een paar coole foto's te maken... Altijd lache om later nog een keer terug te zien.. |
Meer TA-ers, meer feest!
| Originally posted by SnuggLe Ten eerste dat is totaal geen probleem, Ten tweede wil ik ook wel wat nieuws op de PF site zetten, Ten derde wil Frans maybe ook wel pix maken en mee Meer TA-ers, meer feest! |
| Originally posted by emmabiatch ik wil ook wel pix maken |
Als dit in m'n agenda past, dan ben ik er zekers te weten bij!! Wat super dat jullie gaan draaien heren, ben errug benieuwd!
Idd wel jammer van die tijden maar 't is een mooi begin. Cool!
| Originally posted by M_Peror Als dit in m'n agenda past, dan ben ik er zekers te weten bij!! Wat super dat jullie gaan draaien heren, ben errug benieuwd! Idd wel jammer van die tijden maar 't is een mooi begin. Cool! |
| Originally posted by SnuggLe D'r zal daarna toch vast wel wat open zijn in Breda? Bellen we vantevoren een toko op een zeggen we: Als wij voor 40 man zorgen, mogen we dan ook zelf de muziek regelen? |
Houd ik van dit soort ideeen..
onno en ik fiksen wel wat!!!
het lijkt erop dat ik de grote onbekende TA-er ben die straks op ArisE sta te draaien...
maar goed, het zal er volgens mij wel flink losgaan 27 maart
2 snuggle: thanx voor je support op partyflock, maar de link met mijn naam 'David' klopt niet... ben geen belg
heb er iig net als Onno en Teagle ontzettend veel zin in!!!
Niet om het een of ander maar net op deze avond hebben ze ook een Synewave labelnight in Deventer.. grrr.. Nou moet ik gaan kiezen!
Is er al iets bekend over een eventueel programma na tweeen hier?
| Originally posted by djdavid het lijkt erop dat ik de grote onbekende TA-er ben die straks op ArisE sta te draaien... maar goed, het zal er volgens mij wel flink losgaan 27 maart 2 snuggle: thanx voor je support op partyflock, maar de link met mijn naam 'David' klopt niet... ben geen belg heb er iig net als Onno en Teagle ontzettend veel zin in!!! |
De David uit de Pf-database is een andere (bekendere) David uit Belgi�.
Ik heb 'm uit de line up gehaald voor het geval iemand speciaal voor de Belg David naar Breda komt en ze een Nederlandse jongen aantreffen die ze niet kennen
ik zal dit ff toevoegen op t.nu en alle zweden en amerikanen oproepen om het vliegtuig te pakken