TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)
Pages (2): « 1 [2]
מהה יא תותח
שיחקתה אותה

| quote: |
| Originally posted by DjChook ומה נזכרו עכשיו שאתה בצבא לעשות אחות פאקינג איזה 16 שנה הבדל אתה יכול להיות אבא של'ה |


| quote: |
| Originally posted by Dj FederalBI אין לך מושג איך אני מקנא בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך ועכשיו לכסף כמה זה עלה לך פאק? |
| quote: |
| Originally posted by LA© החוף הכי עשה לי את זה... להיות ככה בסוטול על החוף.. אלכוהול וכל מיני other things... u know |

אחי איזה תותח.....
אבל לא הבנתי איך נתנו לך במהלך השירות לצאת ל3 שבועות מהמדינה??
אני מת לטוס לחו"ל לפני גיוס ואין לי עם מי .. כולם כבר בצבא..
ויש להם כבר פזמ של שנה+ .. אבל הם אמרו שזה בלתי אפשרי.
יש כאלה שעושים חיים ויש כאלה שתקועים בחור בגליל......
פששש אחי סחטיין..רואים שעשית שם חיים משוגעים...
מממ ג'ינה הזאת נראית לי משו טוף...
| quote: |
| Originally posted by ronsh אחי איזה תותח..... אבל לא הבנתי איך נתנו לך במהלך השירות לצאת ל3 שבועות מהמדינה?? |
| quote: |
| Originally posted by ronsh יש כאלה שעושים חיים ויש כאלה שתקועים בחור בגליל...... |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik נתנו לי מיוחדת- למה אבא שלי גר בארה"ב אם יש לך מישהו מקרבה ראשונה שגר בחו"ל אתה זכאי ל3 שבועות בשנה קרבה ראשונה זה הורים ואחים/יות תאמין לי- השביזות שחטפתי שחזרתי לפה היא פי אלף מאחד שתקוע באיזה חור... |
וואלה רונן סחטיין עליך!!
אני שמח שנהנית מאוד מהטיול הזה
וחוץ מזה... עזוב אותך שביזות... עשית מספיק כיף עד המיוחדת הבאה שלך 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.