TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Ooza on Dec-27-2003 03:44:

מהה יא תותח
שיחקתה אותה


Posted by eXeTik on Dec-27-2003 04:53:

quote:
Originally posted by DjChook

ומה נזכרו עכשיו שאתה בצבא לעשות אחות

פאקינג איזה 16 שנה הבדל

אתה יכול להיות אבא של'ה


הם נזכרו שהייתי בכיתה י'
16 שנה הפרש...
תחשוב על זה ככה, כשאני אהיה בן 40 אני אצא עם חברות שלה בנות 20 ומשהו


quote:
Originally posted by Dj FederalBI
אין לך מושג איך אני מקנא בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ועכשיו לכסף כמה זה עלה לך פאק?


אין לי מושג, הכל אבא...

quote:
Originally posted by LA©

החוף הכי עשה לי את זה... להיות ככה בסוטול על החוף.. אלכוהול וכל מיני
other things... u know


Ohhhh, I know...
אבל יותר כיף לנסוע בספרינג ברייק
מפוצץ שם בתקופה הזאת... במיוחד בני 20 ככה


Posted by ronsh on Dec-28-2003 16:38:

אחי איזה תותח.....
אבל לא הבנתי איך נתנו לך במהלך השירות לצאת ל3 שבועות מהמדינה??

אני מת לטוס לחו"ל לפני גיוס ואין לי עם מי .. כולם כבר בצבא..
ויש להם כבר פזמ של שנה+ .. אבל הם אמרו שזה בלתי אפשרי.


יש כאלה שעושים חיים ויש כאלה שתקועים בחור בגליל......


Posted by Sm0keMachine on Dec-28-2003 19:18:

פששש אחי סחטיין..רואים שעשית שם חיים משוגעים...

מממ ג'ינה הזאת נראית לי משו טוף...


Posted by eXeTik on Dec-30-2003 11:03:

quote:
Originally posted by ronsh
אחי איזה תותח.....
אבל לא הבנתי איך נתנו לך במהלך השירות לצאת ל3 שבועות מהמדינה??


נתנו לי מיוחדת- למה אבא שלי גר בארה"ב
אם יש לך מישהו מקרבה ראשונה שגר בחו"ל אתה זכאי ל3 שבועות בשנה
קרבה ראשונה זה הורים ואחים/יות

quote:
Originally posted by ronsh
יש כאלה שעושים חיים ויש כאלה שתקועים בחור בגליל......


תאמין לי- השביזות שחטפתי שחזרתי לפה היא פי אלף מאחד שתקוע באיזה חור...


Posted by ronsh on Dec-31-2003 10:58:

quote:
Originally posted by eXeTik
נתנו לי מיוחדת- למה אבא שלי גר בארה"ב
אם יש לך מישהו מקרבה ראשונה שגר בחו"ל אתה זכאי ל3 שבועות בשנה
קרבה ראשונה זה הורים ואחים/יות



תאמין לי- השביזות שחטפתי שחזרתי לפה היא פי אלף מאחד שתקוע באיזה חור...


כשנזכרתי בזה...שכנה שלי קיבלה שבועיים חופש לצאת לחו"ל...
יש לה שם יזיז בהולנד..

יש שתי אפשרויות:
1. היא ירדה למפקד, ולכל מי שהיה צריך כדי להשיג את המטרה
2. ריחמו עליה שהיא כל כך דוחה..
שאמרו שעד שיש מישהו שמביא בה...יאללה נשחרר אותה..

ובקשר לשביזות...
אני לא יודע אחי..
זה לא שאני סובל פה..אבל הייתי מעדיף בכיף לחזור לקריות..
שזה עיר ויש יותר אנשים ויותר אקשן..

מי שלא גר בחור לא יכול לדעת מה ההרגשה
ויש פה כמה שיכולים להעיד על זה...


Posted by Hell_Copter on Jan-02-2004 16:08:

וואלה רונן סחטיין עליך!!
אני שמח שנהנית מאוד מהטיול הזה
וחוץ מזה... עזוב אותך שביזות... עשית מספיק כיף עד המיוחדת הבאה שלך


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.