TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
vadå är det 16 eller inte? jag är förvirrad?
vet inte om jag pallar dra dit om det är alkohol förbud :P
| quote: |
| Originally posted by JayBee vadå är det 16 eller inte? jag är förvirrad? vet inte om jag pallar dra dit om det är alkohol förbud :P |
alkoholen försvinner ju ändå på direkten när man dansar så e ju ingen idé med det.. heh 
hmmm nja det där kan diskuteras.. alla är vi olika men för mig är halva upplevelsen borta utan alkoholen :P (med andra ord så är jag så dålig på att dansa att jag behöver alkohol för att glömma bort det hela
och jag är för blyg för att våga prata med folk utan alkoholen
(därmed har jag med mattematik räknat ut att om jag ska åka hela jävliga vägen till örebro så bör man ju åtminstånde få dricka en flarra eller två
))
| Originally posted by MiB haha u bet =) får ta en gubbförfest.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ahhh... man orkar ju mer utan alkohol i kroppen |
| Originally posted by MiB va säger du =) tror du du ska ner till ö-o utan o festa.. det ska vi nog allt bli 2 om |

Håller med Steve, även om jag inte tillhör de äldre av oss (hoppas jag
). Man kan ha väldigt skoj utan att dricka, speciellt vid trance-sammanhang! Då har man ju fet musik som "lyfter" en 
Jag dricker aldrig alkohol på fest.. Bara vatten och cola..
Tar inte knark heller. Musiken är min drog 
| Originally posted by SteveTranz4ever Så du menar att man inte kan festa utan alkohol... Trodde du va mer rutinerad än så ![]() Kan iof förstå dom som vill supa och som är (ursäkta uttrycket) yngre, det är/var i sina ungdomens dagar man upptäckte hur kul det var att supa å festa tillsammans men på äldre dagar klarar man sig bra utan alkohol också, man e mer självsäker och kan skratta lika gott och festa för det... Därmed inte sagt att jag inte tänker dricka nåt alls men min uppfattning är att musiken och helhets upplevelsen blir bättre utan alkohol om det är en bra fest, är den dålig... ja okej låt gå då men annars blir det inte bättre än vad man gör det till själv. Kan säga tex. att om jag hade druckit alkohol på TE10 så hade musiken/upplevelsen trubbats av precis som sinnen blir av alkohol, det är som att köra bil å dricka, de går inte riktigt lika bra ihop... Dock så kan vissa kännslomässiga känslor ge starkare uttryck som ilska, lycka, besvikelse... Men har man en bra fest kommer lyckan av sig själv... Vill bara få er mer openminded... inga påhopp eller nåt |
hehe.. ok nu börjar det bli fett off topic men skti samma
ok såhär är det, japp jag är inte lika självsäker och för en bra anledning oxo, jag har mycket kvar att lära mig 
Men inte för att det spelar någon större roll. altså jag har ju festat flera gånger utan alkohol men för mig blir det lite tristare bara. som du själv sa, köra bil och dricka hör inte ihop. det stämmer ju fast det är ju fan så mycket roligare att köra bil om man är full. fast när man festar tar man inte direkt en chans att krocka och dö när man är full så det är lungt till skillnad från att köra bil och dricka
föresten finns det en tråd för sånt här snack? kanske vore nått eller?
Ummm.. det står på sidan att dom släpper 5000 biljetter... ööhhh det kan inte stämma, om dom nu har en lokal för 5000 personer som kommer det vara ca. 5 meter mellan varje dansare för jag tror knapast dom lär dra dit så många...
whoah! finns det någon hemsida angående Alphazone i Örebro? typ klubbens egen sajt eller nåt?
jag vill dit för varje pris men det är så långt från Malmö...
kommer Above & Beyond till Sverige trots allt? de skulle kommit till Lund i november men det sket saj
fast å andra sidan träffade jag dem i Danmark i december så jag är nöjd 
| Originally posted by CJ InterCity whoah! finns det någon hemsida angående Alphazone i Örebro? typ klubbens egen sajt eller nåt? |
tackar...
jag anar inte hur jag ska ta mig dit. men nog ska det gå 
| Originally posted by CJ InterCity tackar... jag anar inte hur jag ska ta mig dit. men nog ska det gå |

http://www.davejoy.com/dates.htm
well..alltid nåt 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ummm.. det står på sidan att dom släpper 5000 biljetter... ööhhh det kan inte stämma, om dom nu har en lokal för 5000 personer som kommer det vara ca. 5 meter mellan varje dansare för jag tror knapast dom lär dra dit så många... |
men 5000 e ju bara önsketänkande...
Inte en chans. Kommer de upp till 1000 pers blir jag mäkta förvånad. Har jag inte fel blev det väl inte ens slutsålt till Trinity II med Cosmic Gate och Flutlict, och dit hade de 700 biljetter. Dessa namn väger imo trots allt tyngre än Alphazone och Dave Joy. Å andra sidan ligger örebro inte lika långt ifrån Sthlm, så det kanske kan dra mer folk därifrån än vad Trinity II gjorde. Man kan ju bara hoppas 
En till sak som gör att det kanske kommer en hel del folk är alla 16-åringar i Örebro-trakten..
Här i Jkpg har vi vart ganska bortskämda med 16+-fester, vilket märktes klart o tydligt när det kom så lite folk trots tung line-up på Trinity2.. Så vi får helt enkelt hoppas att det finns många rastlösa 16-åringar i Örebro som kan snygga upp siffrorna lite 
| Originally posted by jeremy1984 En till sak som gör att det kanske kommer en hel del folk är alla 16-åringar i Örebro-trakten.. Här i Jkpg har vi vart ganska bortskämda med 16+-fester, vilket märktes klart o tydligt när det kom så lite folk trots tung line-up på Trinity2.. Så vi får helt enkelt hoppas att det finns många rastlösa 16-åringar i Örebro som kan snygga upp siffrorna lite |
sculs tråd ska inte få ta över diskussionen om festen. 

hehe 
morrr, kunde inte ändra första posten typiskt nog...känns lamt att säga det nu
well
DJ SCOT PROJECT
är senaste tillskottet till linan!!!
-weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! fatta vilken grym fest det här blir. Scot Project har varit en av de ja velat se hur länge som helst!!!! 
funderar på att köpa förköp me, bara så att festen verkligen blir av.
vilka kommer garanterat nudå??
St_Andrew
Trance_Gylle
Glorie
Amnezia
MiB
Connector
FredAcler
[nils]?
CJ Intercity?
jag lovar inget men det ligger högt upp på min prioriterings lista!!
är de nån i Örebro som kan tänkas agera förfest eller meet up för oss som inte bor där??? de vore ap tjysst!!!
Jag kommer! 
Ja, det är kul att det äntligen händer nåt i ens egen hemstad
Men jag måste nog säga att jag är lite tveksam till att det kommer att komma 5000 pers, men men vi håller tummarna