TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- White 03/07, Black 10/7 - Sensation
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
www.cream.co.uk
creamfields g�r i liverpool, allts� original-versionen s� att s�ga...
sen har de creamfields i polen, argentina o turkiet tror jag...
den jag pratar om �r i england, i slutet av augusti...
Sensation White 2004-07-03
Hej alla glada trancefreak jag e ny h�r men l�st forumet r�tt l�nge ..jag och n�gra polare har t�nkt att bila ner till holland den 1 juli �r det sv�rt att f� tag p� biljetter till sensation??? om det �r n�gon som vet det vill s�ga ? Jag har velat o �ka ner till sensation sen det drog ig�ng k�pte f�rra �rets dvd och visade n�gra polare den sen dess har vi fyllt tv� mini bussar och en tredje �r p� g men den verkar bara bli halvfull s� vi �r 19st nu men det kan bli 27st vore kul att veta om det �r sv�rt att f� tag p� biljetter fr�n n�gon som vet.
MVH
/ Brainman
Re: Sensation White 2004-07-03
| quote: |
| Originally posted by BrainmaN Hej alla glada trancefreak jag e ny h�r men l�st forumet r�tt l�nge ..jag och n�gra polare har t�nkt att bila ner till holland den 1 juli �r det sv�rt att f� tag p� biljetter till sensation??? om det �r n�gon som vet det vill s�ga ? Jag har velat o �ka ner till sensation sen det drog ig�ng k�pte f�rra �rets dvd och visade n�gra polare den sen dess har vi fyllt tv� mini bussar och en tredje �r p� g men den verkar bara bli halvfull s� vi �r 19st nu men det kan bli 27st vore kul att veta om det �r sv�rt att f� tag p� biljetter fr�n n�gon som vet. MVH / Brainman |

Hej igen o tack f�r svaret SteveTranz4ever!
Du �r V�lkommen i v�ra bussar om du vill men den g�r fr�n V:�s o sen vidare Ner till holland fast vi v�nder nog hem efter Sensation.
Men det �r en riktigt rolig samling som �ker ner s� hojta bara om du vill med s� plockas du upp p� v�gen om du bor ner fr�n mig s�.f�r jag vet inte riktigt vart (LA la land) ligger h�r i landet.
Ticketbox.nl allts� som g�ller f�r best�llning av biljetter ok men finns den bara p� holl�nska????? F�r det fattar jag halv 7 av...jag fick det svaret av ID-T idag ox�, jag ska sitta klistrad n�r dom sl�pper dom samma dag exact klockslag .
Dags att uppdatera sig p� musikfronten nu ha det alla som �lskar musiken lika mycket som jag.
/BrainmaN
Verkar som om alla ska �ka till olika st�llen i sommar.. Tycker vizay's f�rslag g�llande GKGG l�ter bra iaf
Jag har iaf sv�rt att best�mma mig, men ngt vill jag �ka p� 
OM jag har pengarna (vilket i nul�get det verkar som jag kommer ha otroligt nog
) s� blir det antingen sensation white eller GKGG...misst�nker att chansen e st�rre att jag f�r se b�de armin � jon o' bir p� GKGG s� just nu k�nns det aktuellare 
men tiden f�r la utvisa vilket jag drar till 
hoppas iaf jag f�r med mig min vapendragare mojjmojj vart jag �n drar 
oooohhhh bara l�ngtar 157 dar kvar till Sensation White
| Originally posted by BrainmaN oooohhhh bara l�ngtar 157 dar kvar till Sensation White |
ohhh ja det �r en del av det hela bara att jag �r helt laddad redan nu det �r resten av grabbarna ox� som ska med pepprar dom varje dag h�r p� jobbet nu �r vi 20st 1till ville med idag..
fan det h�r kommer bli kul(156 dar kvar imorrn) 
nu �r det endast 152 dagar kvar till avresa ....
jofawe visade mig att linan visst finns presenterad nu av bla. clubcharts.nl
Sensation White Edition (July 3) -
Brian S
Sander Kleinenberg
Benjamin Bates
Megamix
Paul van Dyk
Erick Morillo
Joost van Bellen
Sensation Black Edition (July 10)
Marcel Woods
Yoji Biohemanika
Luna
Megamix
The Darkraver
Pavo
Promo
Inte en asbra lina precis... Har man g�tt och blivit kr�sen m�ntro?
Iofs l�r linan kvitta p� Sensation, blir nog bra tryck �nd� 
PvD vill jag se som fan, en av de stora som man egentligen inte f�r missa
Dock har jag sett att m�nga klankar ner p� hans set, men vad vet jag
�r glad iaf..
M�ste ocks� k�pa ny vita kl�der till "White", br�t s�nder en gr�n neon-stav och h�llde inneh�let p� kl�derna p� MondayBar-kryssningen. G�r inte bort *hehe*
Fy faaaaaaaaan vilken underbar l�ttnad som just nu str�mmade igenom kroppen p� mig. Marcel Woods och PvD �r de enda jag verkligen skulle vilja se av dessa. Var r�dd f�r att jag skulle f� d�ligt samvete av att inte ha r�d till b�de Sensation och Dance Valley i sommar. Nu slipper jag det.
F�rhoppningsvis kommer i alla fall Marcel Woods att spela p� Dance Valley.
edit: I kalendern p� PvD's hemsida s� st�r inget f�r just 7:e augusti, inte heller p� Marcel Woods sida - vi f�r hoppas p� att UDC har fixat kontraktet med de sedan l�ng tid tillbaka 
ok. l�tt beslut. jag ska till Black.
den enda som jag gillar p� white linan �r PvD och 58 euro �r tydligt F�R mycket att betala f�r bara en dj!
�r verkligen besviken p� linan om det nu visar sig att den st�mmer.. �r samtidigt lite glad att det blev s�h�r eftersom jag inte kunde �ka till Sensation 
Black's lina �r d�remot lite b�ttre... Speciellt Yoji som jag s���������� g�rna skulle vilja se/h�ra
Men kollar man p� vilket Q-dance event som helst �r denna lina blek den ox�...fast d� f�r man inte gl�mma att det trots allt �r Amsterdam Arena det hela utspelar sig i 
'jag e oxo besviken p� white's linan. otroligt att det g�r 2 busser fr�n sverige till en event som bestar f�r bara 20% av trance hehe 
men Yoji �r sv�rt att f� tag p� i Holland. han lirar oftast p� DanceValley (som jag har aldrig varit p�).. s� nu �r jag j�tteglad att jag f�r chansen att tjeka ut han p� Black 
fan vilken klen lina (f�r att vara sensation alts�
), tur att man inte bokat n�tt d� 
| Originally posted by ScuL 'jag e oxo besviken p� white's linan. otroligt att det g�r 2 busser fr�n sverige till en event som bestar f�r bara 20% av trance hehe ![]() |
vill se PvD och Yoji.. kan inte n�n ta och dra hit dem ist�llet f�r att dem lirar d�r.. hehe 
tjae f�r se om jag verkligen tar min plats och �ker dit, aningen klen lina f�r min smak...pvd och kleinenberg okej men vilka e dom andra? 
[edit]
kollade upp lite p� google, verkar som dom flesta i whitelinan spelar house....KUL!
lutar ganska starkt �t att jag s�ljer vidare min biljett desv�rre :/
det var fan i mig det s�msta jag sett p� l�nge...
det l�r nog inte g� 2 bussar till �rets sensation, det kan man n�stan lova...
sander o pvd i all �ra, men de andra d�...
pratar bara om white edition, black edition suger som vanligt...
n�n som har koll p� hur man ska g�ra om man s�ljer vidare sin biljett....�r det bara att ta emot st�lar fr�n n�n � sen ge dom ordernummer s� dom kan �ndra p� infon p� den d�r TC-trip sidan man f�r en l�nk till n�r man betalt?
Vizay: jas�. s� du funderar seri�st p� att inte �ka? :/ tycker ocks� att linan �r klen, men vill inte missa PvD (�ven fast man kan se honom ngn annanstans
.. upplevelsen l�r ju inte suga precis... Ajja, om du inte �ker s� f�r v�ll jag se om jag pejjar f�r min biljett alls. Kan ju dra p� DanceValley om vi hittar biljetter.
ass� visst kan house va okej men jag �ker inte ner f�r �ver 2000kr bara f�r � dansa till house, s� bra tycker jag tyv�rr inte det �r...
som andra sagt, pvd e inte v�rd pengarna det kostar...
blir ju dels resa men sen ocks� andra utgifter som mat osv s� de g�r ju l�tt �ver 2000kr n�r man drar, not worth it imo