TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange & "00" Fleming i Gtb
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by WhiteRussian on Dec-30-2003 12:00:

L�ter juh helt klart intressant.
Var l�nge sedan man var i andra delar av Sverige ocks�,

Sovplats �r v�l inte s� viktigt egentligen, bara ta n�got t�g n�gra timmar efter festen och sova hela v�gen hem till Stockholm.

Posted by AnD on Dec-30-2003 14:25:

Perfekt som invigning av sommarlovet.

Posted by Laszlo on Jan-02-2004 18:10:

quote:
Originally posted by RebeL9
bor i en femma precis i n�rheten av st�llet d�r de ska lira. tyv�rr har folk redan bokat platser hos mig
annars hade jag kunnat trycka in er allihopa (utom DJ_Lazlo).

Vad har du emot mig nu d�?

Posted by St_Andrew on Jan-02-2004 18:18:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Vad har du emot mig nu d�?

quote:
ja du. jag g�r nog b�st i att inte spy ut vad jag tycker om dig gossen.

http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2

Posted by reveal on Jan-02-2004 18:22:

inga flamewars i den svenska sektionen

Taget fr�n tr�den som alla f�rv�ntas ha l�st och begrundat: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=19639

Posted by RebeL9 on Jan-02-2004 18:32:

quote:
Originally posted by reveal
inga flamewars i den svenska sektionen

Taget fr�n tr�den som alla f�rv�ntas ha l�st och begrundat: http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=19639

det var inte jag som var elak f�rst iallafall

Posted by reveal on Jan-02-2004 18:34:

quote:
det var inte jag som var elak f�rst iallafall

Menade det inte riktat mot n�gon s�rskild person Tycker mest det �r tr�kigt om folk �r sura p� varandra, b�ttre att ta personlig kritik via PM, om inte personen efterfr�gar kritik s�klart

Forts�tt nu snacka om L���nch* och Fleming ist�llet

* Hur uttalar ni "Lange" f�rresten? "Svenskt uttal" som i Mange (Magnus), eller s� som jag skrev ovan? Eller kanske p� n�t helt annat s�tt?

Posted by RebeL9 on Jan-02-2004 18:37:

quote:
Menade det inte riktat mot n�gon s�rskild person Tycker mest det �r tr�kigt om folk �r sura p� varandra, b�ttre att ta personlig kritik via PM, om inte personen efterfr�gar kritik s�klart

f�rstod inte varf�r han skrev s� till mig fr�n allra f�rsta b�rjan. jag har typ aldrig ens skrivit en rad till honom eller svarat p� n�gon av hans inl�gg.

Posted by Laszlo on Jan-02-2004 18:39:

quote:
Originally posted by St_Andrew
http://www.tranceaddict.com/forums/...15&pagenumber=2

Upprinnelsen till det var ju f�r att jag kallade Rebel9 f�r SWETA's officiellan negativity-spridare - som ju var menat med glimten i �gat. D�remot l�t kommentaren jag fick tillbaks som n�got som bottnar n�gonstans l�ngre tillbaka �n i ett enda f�nigt litet uttalande.

Jag misst�nker att det bygger en del p� att jag r�kade s�ga mitt om vad jag tyckte om moderatorernas och andra bes�kares uppf�rande gentemot andra oinsatta ungar i trance-diskusen p� Lunarstorm f�r ett bra tag sedan. Det var givetvis inte riktat mot n�gon ensam individ, men det kanske uppfattades s�, vad vet jag?

Posted by RebeL9 on Jan-02-2004 18:48:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Upprinnelsen till det var ju f�r att jag kallade Rebel9 f�r SWETA's officiellan negativity-spridare - som ju var menat med glimten i �gat. D�remot l�t kommentaren jag fick tillbaks som n�got som bottnar n�gonstans l�ngre tillbaka �n i ett enda f�nigt litet uttalande.

Jag misst�nker att det bygger en del p� att jag r�kade s�ga mitt om vad jag tyckte om moderatorernas och andra bes�kares uppf�rande gentemot andra oinsatta ungar i trance-diskusen p� Lunarstorm f�r ett bra tag sedan. Det var givetvis inte riktat mot n�gon ensam individ, men det kanske uppfattades s�, vad vet jag?

du kanske menade det med glimten i �gat men det var sv�rt f�r mig att tolka det s� eftersom du inte anv�nde n�gon smiley eller liknande. J�mf�r skillnaden p� f�ljande tv� rader:

1. Du �r bl�st
2. Du �r bl�st ;-)

Ganska s� stor skillnad som du ser. Att det bottnar n�gon annanstans har jag ingen som helst aning utan det �r helt n�got som �r fr�n din sida.

Posted by SWE_TRANCE on Jan-02-2004 18:52:

quote:
* Hur uttalar ni "Lange" f�rresten? "Svenskt uttal" som i Mange (Magnus), eller s� som jag skrev ovan? Eller kanske p� n�t helt annat s�tt?

Jag uttalar det precis som ordet "slang", fast utan s:et d�
Fast lite amerikanskt A kanske..hrm..sv�rt det d�ra med uttal

Posted by lonne on Jan-02-2004 19:52:

quote:

* Hur uttalar ni "Lange" f�rresten? "

Du har helt r�tt reveal, det uttalas *L��nch*.

Posted by GyLLe on Jan-02-2004 21:14:

seri�st Lonne...

quote:

eller driver du bara.. har alltid sagt � trott Lange som Svenska Mange...

Posted by lonne on Jan-02-2004 21:38:

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
seri�st Lonne...

100% seri�s som alltid. Sk�mt o sido ! Jag har h�rt flera set med Lange, d�r han blivit presenterad och uttalet har vid
alla tillf�llerna varit detsamma.

Posted by St_Andrew on Jan-02-2004 22:25:

http://erikenglund.mine.nu/lange.mp3

Posted by GyLLe on Jan-03-2004 01:23:

ojoj d�r ser man... l�r sej n� nytt varje dag!!

bra jobbat Lonne � Andrew!!!

Posted by SWE_TRANCE on Jan-03-2004 01:42:

quote:
Originally posted by lonne

n����, det finns inte att ha med sch-ljudet..
Det KAN BARA INTE uttalas "L���nch"...
Du har alts� h�rt det p� n�t set!!??
Jag m�ste h�ra det innan jag blir �vertygad, �r ju s�� inne p� (S)Lange..

EDIT: Nu har jag h�rt st_andrews klipp...� jaa...hon s�ger L��nsch
MEN �r det gramatiskt riktigt??

Posted by P4z! on Jan-03-2004 02:12:

jag h�rde en radiopratare utala det "L�nggy" (utalas som 'bungy' i bungyjumping).

Posted by Laszlo on Jan-03-2004 02:30:

quote:
du kanske menade det med glimten i �gat men det var sv�rt f�r mig att tolka det s� eftersom du inte anv�nde n�gon smiley eller liknande. J�mf�r skillnaden p� f�ljande tv� rader:

1. Du �r bl�st
2. Du �r bl�st ;-)

Ganska s� stor skillnad som du ser. Att det bottnar n�gon annanstans har jag ingen som helst aning utan det �r helt n�got som �r fr�n din sida.

Klart som korvspad att d�r �r skillnad...det var v�l bara jag som var ouppm�rksam...hur som helst hoppas jag vi rett ut alla missf�rst�nd. Jag lovar att b�ttra p� mitt smilesplottrande i forts�ttningen.

Posted by dj_hysterix on Jan-03-2004 13:43:

vet att armin uttalar det l����nch

Posted by SnAQ on Jan-04-2004 14:41:

FAAAN va coolt
Jag bruka ju jobba extra d�r... Skumt iofs att dom l�ter en s�n h�r fest vara d�r...

Hrm... f�r fr�ga n�sta dag jag �r d�r...

Posted by ScuL on Jan-04-2004 15:25:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
vet att armin uttalar det l����nch

jag med.
jag kan lova er att det uttalas som 'L��nch'

Posted by RebeL9 on Jan-04-2004 15:48:

h�r �r en bild p� lokalen. tog den f�r n�gra timmar sedan:

Posted by SnAQ on Jan-05-2004 12:12:

Jag tycker fortfarande det �r lite misst�nkt att dom l�ter en s�n h�r fest h�llas h�r...
N�r alla j�vla grannar till Eriksbergs hallen J�MT ringer och klagar n�r det �r lite f�r h�g volym och s�nt, plus att dom vill h�lla en v�ldigt st�dad policy ang�ende vad dom hyr ut lokalen till f�r �ndam�l...
Jag ska dit och jobba den 12:e och d� ska jag fr�ga Helen (som f�r �vrigt �r skit snygg)

Posted by dbl on Jan-05-2004 12:22:

quote:
Originally posted by SnAQ
Jag ska dit och jobba den 12:e och d� ska jag fr�ga Helen (som f�r �vrigt �r skit snygg)

h�lsa fr�n mig.. hehe

Pages (3): « 1 [2] 3 »