TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Download promomix Perry O'neil...
Pages (3): « 1 [2] 3 »
SUPER MIX
I love it!! Outhouse, Clear Blue, Mindcircles, Kubik! nou nou nou! Finger licking good 
PS: Don't criticize Armada
of kan jij het soms beter?? 
| quote: |
| Originally posted by ArisE2 De laatste track is een voorlopig geheim.. Ik heb al meerdere pogingen ondernomen.... |
| Originally posted by ambs PS: Don't criticize Armada of kan jij het soms beter?? |
| Originally posted by Robert ik weet hem lekker wel |
| Originally posted by SnuggLe *kuch* arrogantie! *kuch* |
| Originally posted by tango Robert maakt hier volgens mij alleen maar van dat soort posts. 'ik weet het wel maar mag het niet zeggen' of 'ik heb hem al maar mag hem niet spreaden'. Zeg dan aub niks ofzo...... grtz, TNG |
| Originally posted by tango Robert maakt hier volgens mij alleen maar van dat soort posts. 'ik weet het wel maar mag het niet zeggen' of 'ik heb hem al maar mag hem niet spreaden'. Zeg dan aub niks ofzo...... grtz, TNG |
| Originally posted by Asperge pfff dat zegt ie toch niet |
| Originally posted by Robert ik weet hem lekker wel |
| Originally posted by BaRTeZ True Form - Forbidden Colours (Locust / Nickson) iig knap dat ie zijn eigen tracks (her)kent |
| Originally posted by Passiva Blijf vooral in die illusie |
| Originally posted by ambs PS: Don't criticize Armada of kan jij het soms beter?? |
| Originally posted by DJ_Massive ja helemaal nooit meer |
| Originally posted by SnuggLe !Eens |
maar was jij niet degene die zeer recentelijk nog onderdak boodt aan een paar van die Israeli's o.i.d. omdat die hun meukie bij Armada gingen dumpen?
Jazekers,en zij weten ook psies hoe ik over armada denk,maar om ze nou daarom geen onderdak te geven gaat me tever:P
Was overigens wel een leuk feest waar ik Perry als openende Dj t beste vond draaien en Armin een paar plaatsen lager,Mike kwam daar nog voor geloof ik.
Perry draaide kate bush en dat vink een enorm lekkere track,vette set was dat.
voor mensen die het interessant vinden zijn er ook mixen van markus schulz live in club space te vinden op zn openbare ftp
| Originally posted by ahp2002 voor mensen die het interessant vinden zijn er ook mixen van markus schulz live in club space te vinden op zn openbare ftp |
ftp://gdjb:[email protected]/
of anders:
adress: globaldjbroadcast.no-ip.com
name: gdjb
pass: markuscoldharbour
staan ook nog wat andere mp3s op. erg tof!
| Originally posted by Ding Chavez Hulde! Jim & Jamai zijn dus ook goeie zangers omdat ik het niet beter kan. Zo kun je het idd ook zien. |
| Originally posted by ahp2002 ftp://gdjb:[email protected]/ of anders: adress: globaldjbroadcast.no-ip.com name: gdjb pass: markuscoldharbour staan ook nog wat andere mp3s op. erg tof! |
Hmmm..dat ziet er interessant uit idd...ga ik maar es effe downloaden. Bedankt! En ook bedankt voor de markus schulz link!
Hey Tim!
bedankt voor die Schulz link! toppie!

Zeker!! top..ik denk dat door DJ's/Producers als Markus en Perry progressive upcoming is voor 2004...
wat mij betreft zeker!!!
Ps.. Onno.. je hebt het weer overleefd zo te zien.. 
| Originally posted by Donna Ook ik ben anti-armada en snap niet echt dat dj's/producers zich ervoor lenen dat Armin asap de buit uit deze commerciele periode tot zich neemt en zich vervolgens niet druk maakt als de boel sneuvelt omdat ie toch al binnen is. |
nou die laatste super tune is dus;
Motorcycle - As The Rush Comes (Locust Dub Mix)
had ik niet verwacht, herken ATRC er nauwelijks in, maar desalnietemin echt waanzinnig heerlijk nummer!

| Originally posted by Partyhardy! nou die laatste super tune is dus; Motorcycle - As The Rush Comes (Locust Dub Mix) had ik niet verwacht, herken ATRC er nauwelijks in, maar desalnietemin echt waanzinnig heerlijk nummer! |