TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Friday's i Malmö
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by eXton nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e). verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med. sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång. Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf... Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)! |
men de kan va fel... anyways... många som ska dit på fredag? jag vet att jag ska iaf
| Originally posted by eXton nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e). verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med. sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång. Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf... Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)! |
Förvirrat
Från början va det tänkt att det skulle va fest både fredan & lördan men lördan blev dubbelbokad.
Men festen jag snackar om som jag ska på lördag e inte samma, det e annan arrangör & på ett diffrent ställe *hehe*
Hejsan,
Jorå, Det blir lite ändringar på Fredag. Inga jätte stora men några små förbättrningar ska vi givetvis göra. Garderoben ska byggas om och flyttas, mera ljud på lilla, lite annat ljus å sånt smått å gott.
Ses på Fredag. Det blir galet bra. Kom i tid bara för vi kommer nog att få stänga entrén ganska tidigt denna gången.
Ace promotion
Boom
Andreas
det här låter skoj, har bara hört positivt om Cillas än så länge 
jag drar nog dit
då gör väl jag det också
hoppas bara de släpper in 18 åringar 
| Originally posted by CJ InterCity då gör väl jag det också hoppas bara de släpper in 18 åringar |
Weeiiiii
I morrn e det äntligen dax.
Ska iofs till cillas redan på dagen & hjälpa till att förbereda, trevligt,trevligt 
är tyvärr uppbokad, men kommer lätt den 30:e
sablar. fick veeerschta influensan i torsdags
hur var festen?? 
Super bra!
Festen va helt klart super bra 
På fredag e det dax igen *weeii* 
jasså är det varje fredag? trodde typ att jag missade årets fest eller nåt
vem spelar denna veckan då?
Tjingeling!§
Nä det e inte var fredag,tyvärr 
kolla in på www.acepromotion.com där står infon om festen 
vem komemr ikväll då?
mina polare lyssnar inte på trance och jag vill inte dit själv. men om någon av er ska dit kanske ni kan skicka ett litet SMS så ses vi där
0704 096196 
| Originally posted by CJ InterCity vem komemr ikväll då? |
är det du som är DJ Andreas? ja, i så fall får jag tacka för ett skönt set. lika skönt som den du spelade på Trinity 2 i höstas
jag höll ögonen öppna efter sweta-folk men fick inte syn på någon. hade hoppats på att någon skulle messa så att vi kunde träffas men aja, det var kul ändå 
| Originally posted by CJ InterCity jag höll ögonen öppna efter sweta-folk men fick inte syn på någon. hade hoppats på att någon skulle messa så att vi kunde träffas men aja, det var kul ändå |
mihi
Som vanligt en super bra fest 
Re: mihi
| Originally posted by stumpan83 Som vanligt en super bra fest |
skulle precis föreslå det 
går ju ej...
har inget så litet kort, funkar ej!
fattar nada shit hur man får upp kort & så, lyckas inte på mina försök.
vi ses väl om en vecka ändå
fast jag tänkte dra till Köpenhamn på eftermiddagen och handla skivor med en kompis. kanske vi kan träffas på hovedbanegården eller utanför Gorgeous? eller innanför...
Andreas:
"Efter vissa ombyggnationer är det dags för Friday's igen!
Fredagen den 12/3
Lirar gör,
gen.6 (creon rec)
Sekas (STP)
Jesper (The mingelmaster)
18år
80:-
22-03
Det blir fullt tidigt så kom i tid!
Tack å hej!
"
Oj, här var det postat å klart.
Ses i morgon på det lite ombyggda Cillas 
jag dyker väl eventuellt upp.. håller på att bearbeta reveal lite..
jävligt störigt att det inte finns något vettigt sätt att ta sig mellan malmö och lund efter 03... sista bussen går från värnhem kl 02:25 så då får man ju sticka från cillas vid 0200 typ (eftersom jag inte hittar så bra i malmö
)