TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Friday's i Malmö
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Smekbar on Jan-21-2004 08:29:

quote:
Originally posted by eXton
nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med.

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)!

hmm tror inte hon menade att det är ett till "fridays" på lördag.. utan nån annan arrangör som kirrar fest men de kan va fel... anyways... många som ska dit på fredag? jag vet att jag ska iaf

Posted by Johan (DJ Irish) on Jan-21-2004 09:21:

quote:
Originally posted by eXton
nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med.

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)!

Hehe, jag skrev inte fel. Just då var det de datumen som gällde (även den 30:e) men sedan har lokalägarna rört ihop det lite grann och kvar blev det vi har nu. 23:e och 30:e. Meningen var att köra enbart prog/psy på fredagen och "vanlig" trance på lördagen.

Anledningen till en veckas mellanrum kan väl egentligen arrangörerna förklara bättre men en av anledningarna är att köra igenom konceptet ordentligt för att visa ägarna att detta funkar. Det är ju inte precis som om det händer så mycket annat i Malmö ändå så det krockar ju knappast med någon anna fest.

Ljud och ljus kommer att förbättras så vitt jag vet. Meningen är naturligtvis att få det så bra som möjligt så förvänta er inte att det blir precis som förra gången

Posted by stumpan83 on Jan-21-2004 10:35:

Hello! Förvirrat

Från början va det tänkt att det skulle va fest både fredan & lördan men lördan blev dubbelbokad.

Men festen jag snackar om som jag ska på lördag e inte samma, det e annan arrangör & på ett diffrent ställe *hehe*

Posted by Rotor on Jan-21-2004 10:59:

Hejsan,

Jorå, Det blir lite ändringar på Fredag. Inga jätte stora men några små förbättrningar ska vi givetvis göra. Garderoben ska byggas om och flyttas, mera ljud på lilla, lite annat ljus å sånt smått å gott.

Ses på Fredag. Det blir galet bra. Kom i tid bara för vi kommer nog att få stänga entrén ganska tidigt denna gången.

Ace promotion

Boom
Andreas

Posted by Cow on Jan-21-2004 15:00:

det här låter skoj, har bara hört positivt om Cillas än så länge

jag drar nog dit

Posted by CJ InterCity on Jan-21-2004 20:10:

då gör väl jag det också

hoppas bara de släpper in 18 åringar

Posted by Rotor on Jan-21-2004 20:54:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
då gör väl jag det också

hoppas bara de släpper in 18 åringar

Jorå, det gör vi.

Inte för att vi fått några klagomål men vi var inte själv nöjda med barutbudet. Detta är fixat till på Fredag och det kommer se ut som i vilken annan nattklubb som helst.

C U there.

Posted by stumpan83 on Jan-22-2004 22:50:

Hello! Weeiiiii

I morrn e det äntligen dax.
Ska iofs till cillas redan på dagen & hjälpa till att förbereda, trevligt,trevligt

Posted by el_vez on Jan-23-2004 00:24:

är tyvärr uppbokad, men kommer lätt den 30:e

Posted by CJ InterCity on Jan-24-2004 11:32:

sablar. fick veeerschta influensan i torsdags

hur var festen??

Posted by stumpan83 on Jan-27-2004 22:26:

Hello! Super bra!

Festen va helt klart super bra

På fredag e det dax igen *weeii*

Posted by CJ InterCity on Jan-28-2004 13:52:

jasså är det varje fredag? trodde typ att jag missade årets fest eller nåt vem spelar denna veckan då?

Posted by stumpan83 on Jan-29-2004 12:29:

Hello! Tjingeling!§

Nä det e inte var fredag,tyvärr
kolla in på www.acepromotion.com där står infon om festen

Posted by CJ InterCity on Jan-30-2004 17:44:

vem komemr ikväll då?

mina polare lyssnar inte på trance och jag vill inte dit själv. men om någon av er ska dit kanske ni kan skicka ett litet SMS så ses vi där 0704 096196

Posted by Rotor on Jan-30-2004 18:55:

quote:
vem komemr ikväll då?

Alla, det är bara att dyka upp!

Posted by CJ InterCity on Jan-31-2004 05:37:

är det du som är DJ Andreas? ja, i så fall får jag tacka för ett skönt set. lika skönt som den du spelade på Trinity 2 i höstas

jag höll ögonen öppna efter sweta-folk men fick inte syn på någon. hade hoppats på att någon skulle messa så att vi kunde träffas men aja, det var kul ändå

Posted by reveal on Jan-31-2004 09:01:

quote:
jag höll ögonen öppna efter sweta-folk men fick inte syn på någon. hade hoppats på att någon skulle messa så att vi kunde träffas men aja, det var kul ändå

Kommer bli enkelt sen när vi fått våra tröjor

Posted by stumpan83 on Jan-31-2004 20:43:

Hello! mihi

Som vanligt en super bra fest

Posted by reveal on Feb-01-2004 03:49:

Re: mihi

quote:
Originally posted by stumpan83
Som vanligt en super bra fest

Du får lägga in en bild på dig, så man vet vem man ska hålla utkik efter nästa gång

Posted by CJ InterCity on Feb-01-2004 16:38:

skulle precis föreslå det

Posted by stumpan83 on Feb-02-2004 03:31:

Hello! går ju ej...

har inget så litet kort, funkar ej!

fattar nada shit hur man får upp kort & så, lyckas inte på mina försök.

Posted by CJ InterCity on Feb-03-2004 23:25:

vi ses väl om en vecka ändå

fast jag tänkte dra till Köpenhamn på eftermiddagen och handla skivor med en kompis. kanske vi kan träffas på hovedbanegården eller utanför Gorgeous? eller innanför...

Posted by reveal on Mar-09-2004 12:10:

Andreas:

"Efter vissa ombyggnationer är det dags för Friday's igen!

Fredagen den 12/3

Lirar gör,

gen.6 (creon rec)
Sekas (STP)
Jesper (The mingelmaster)

18år
80:-
22-03

Det blir fullt tidigt så kom i tid!

Tack å hej! "

Posted by Rotor on Mar-11-2004 21:48:

Oj, här var det postat å klart.

Ses i morgon på det lite ombyggda Cillas

Posted by Smekbar on Mar-12-2004 13:22:

jag dyker väl eventuellt upp.. håller på att bearbeta reveal lite.. jävligt störigt att det inte finns något vettigt sätt att ta sig mellan malmö och lund efter 03... sista bussen går från värnhem kl 02:25 så då får man ju sticka från cillas vid 0200 typ (eftersom jag inte hittar så bra i malmö )

Pages (3): « 1 [2] 3 »