TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat gaan we vanavond allemaal doen?
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Partyhardy! on Jan-01-2004 01:51:

whaha Tin! gekke idioot! hier net ook appelbeignets gegeten! Nu verder met VET partyen! Los!

Posted by jp on Jan-01-2004 04:45:

Lebbis en Jansen waren wel erg hard

7,50 gewonnen met de staatsloten, hoera

Prima avond

__________//_______

Posted by Jappio on Jan-01-2004 05:13:

Hier ook alles ok, al heb ik echt geen zin om over een uur of 3 naar oma te gaan (let it snow let it snow!!)

God, wat zijn er toch een mooie vrouwen als je lam bent :x

Posted by raoel on Jan-01-2004 06:34:

Was om 7:01 binnen.
zal morgen nog wel eens een klein reportje geven van deze nacht.

Muziekkaal was het in ieder geval een teleurstelling en heb na deze nacht voor mezelf ook definitief de knoop door gehakt om een demo naar de "El Sombrero" op te sturen.
De reden;
Het meerendeel van de bezoekers komt toch voor dance/trance en als ik hoor wat er gedraait wordt, dan doet me dat als trance liefhebber en "DJ" pijn.

Sommige nummers komen wel 3 tot 4 keer (gedeeltelijk) voorbij en de enigste toppers van het afgelopen jaar die gedraait zijn, zijn As The Rush Comes en No Regular. Voor zover die laatste als topper door mag.

Traffic en Rain Down On Me komen ook langs, maar dat zijn geen toppers.

Maar,,,,,,,,,,,,,,
Wel een hele leuke nacht gehad, ontzettend gezellig geweest en flink gefeest.

Ik wens bij deze (nogmaals) iedereen een gezond en gelukkig 2004!!!

Posted by SnuggLe on Jan-01-2004 13:38:

Goede goede goede avond!
Heel erg gezellig in de VB geweest, alleen was het al snel erg rustig en dat viel me heel erg tegen! Iedereen ging vroeg naar huis...
7 uur lag ik in mijn nest.

Posted by Wildfir3 on Jan-01-2004 15:19:

Een gelukkig nieuw jaartje gewenst van een belg met een stevige kater

Posted by Dj Lex on Jan-01-2004 15:24:

Geweldig oud en nieuw gehad! Nieuw was nog leuker dan oud
Half brak bij oma langs geweest en weer thuis
Niet eens nieuwjaarsgeld gekregen :S Voor nix naar oma geweest

Posted by ahp2002 on Jan-01-2004 15:34:

VETTE AVOND GEHAD in Club More.

Eerst met de KUT NS uur gewacht op Utrecht CS, maar uiteindelijk toch in Amsterdam gekomen. Hoogtepunt van de rit was toen een Qlubtempo gabberachtig figuur met een cd-speler door de trein liep en opeens ging die per ongeluk keihard aan. Je had die mensen in de trein moeten zien.

Eerst champagne en witte wijn gedronken met vriendinnen & vrienden en toen naar Club More georganiseerd door Club Risk. Echt mooie club, beetje klein, met supermooie lounge ruimte boven. Roog draaide echt fantastisch en DJ Marcella ook en die andere gasten eigenlijk ook wel. Superfeest, allemaal ballonnen (met helium, dus hoge stemmetjes). Veel leuke en rare mensen ontmoet en veel gedronken en gratis fruit en hapjes. Vond ik 35 euro redelijke prijs. Toen weer terug met een illegale taxi-chauffeur hehe en trein gepakt naar Utrecht, waarbij het rookverbod in de trein alweer massaal overtreden werd

7.30 thuis

Posted by ahp2002 on Jan-01-2004 15:38:

VETTE AVOND GEHAD in Club More.

Eerst met de KUT NS uur gewacht op Utrecht CS, maar uiteindelijk toch in Amsterdam gekomen. Hoogtepunt van de rit was toen een Qlubtempo gabberachtig figuur met een cd-speler door de trein liep en opeens ging die per ongeluk keihard aan. Je had die mensen in de trein moeten zien. :P

Eerst champagne en witte wijn gedronken met vriendinnen & vrienden en toen naar Club More georganiseerd door Club Risk. Echt mooie club, beetje klein, met supermooie lounge ruimte boven. Roog draaide echt fantastisch en DJ Marcella ook en die andere gasten eigenlijk ook wel. Superfeest, allemaal ballonnen (met helium, dus hoge stemmetjes). Veel leuke en rare mensen ontmoet en veel gedronken en gratis fruit en hapjes. en ze draaiden Steve Porter - Definite Form 2. Vond ik 35 euro redelijke prijs. Toen weer terug met een illegale taxi-chauffeur hehe en trein gepakt naar Utrecht, waarbij het rookverbod in de trein alweer massaal overtreden werd

7.30 thuis

Posted by Flippe on Jan-01-2004 16:48:

Ik heb me ook wel vermaakt, eerst met een stel vrienden gegourmet, was wel lekker!Daarna ( 1 uur ) richting plaatselijke toco gefietst, daar nog gefeest enzo. Toen richting huis, en nu ben ik dus weer wakker en ben ik zo rot als een aap!

Posted by tango on Jan-01-2004 17:32:

Gister naar Extrema NYE in het beursgebouw in eindhoven geweest. Met Eric de man, Barth Hendrix, Gene Farris en Joost van Bellen. Extrema bewijst nog maar is hele goeie feesten neer te zetten met een zeer mooie aankleding, super sfeer en leuke mensen!

grtz,
TNG

Posted by Phortje on Jan-01-2004 19:09:

Ik ben vannacht naar Awakenings geweest in NDSM Amsterdam, zooo wat was dat een vet feestje!

Posted by franzelare on Jan-01-2004 21:44:

allemaal een gelukkig nieuw jaar

ik ben eerste naar awake geweest, en daarna naar beachbop.
was beide wel oke, maar ik denk dat ik nu eens een dikke joint ga draaien en mijn nest in rol want ik begin wel een beetje moe te worden en Za moeten we weer fit zijn om ruub te supporten!!!

Posted by total woot on Jan-02-2004 12:42:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Geweldig oud en nieuw gehad! Nieuw was nog leuker dan oud

Klopt!

Gister om n uur of 3 de trein terug naar Groningen gepakt, en gelijk lekker mn bedje ingerold. Nu weer aan de studie, want volgende week beginnen de tentamens

Grtz
Woot

Posted by Miss Proximus on Jan-03-2004 03:32:

hmm

verdorie wat een oud en nieuw, dacht dat het nog kutter zou worden dan vorig jaar HMH

12 uur zat ik op een bankje naast het securityhok van het hotel te wachten op een bus die nooit kwam en vrienden die moeilijk deden.gelukkig was ik niet alleen, met een vriendin even naar het vuurwerk gekeken dat er niet was

bna ja, toen maar toch naar de standaard tent hiero...rave ging niet door..helemaal klemgezopen en vet gefeest en toen terug naar huis gegaan en een sms gehad van de VROUW van me vriendje WHEHEHE en die dus ff HELEMAAL over de zeik ge sms ed Whehehe en dat was t wel!
Niet geneukt verdorie LOL Mexico....hmmm....volgend jaar een oud en nieuw met sneeuw, vuurwerk en hete choco met rum

Posted by SnuggLe on Jan-03-2004 11:07:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Niet geneukt verdorie LOL

LOL!
Dan had je aan die mensen daar je kerstkaart moeten laten zien.

*GRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOMMMMMMM*

Pages (2): « 1 [2]