TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by ronsh צודק גם צודק אבל יש הבדלים בין היוצרים השונים... יש באגו טי אמ אפ עם כל הכבוד ויש כבוד (חחח) יש יוצרים כמו מיקי ביט וצאלון שהם כמו אחים בשבילי ואם הייתם שומעים את כתם הפרי החדש זה כבר התקדמות שלהם |
דווקא מיקי מכין דברים איכותיים
הוא ובאגו היחידים שאני עוד מסוגל לשמוע יצירות שלהם ולהגיד וואלה סבבה של קטע
כל השאר סתם מוטציות
ושמעתי את כתם הפרי, הזמר קצת מעפן אבל ההפקה שמאחוריו טובה מאוד.
הסיבה שפתחתי את הטרד הזה היא בגלל שנמאס לי מכל הילדים המפגרים האלה שרוצים תהילה ב5 דקות והם חושבים שהם יקבלו אותה אם הם יכינו איזה "רמיקס" מעפעפעפעפן לאיזה שיר שגם ככה אף אחד לא שומע גם את המקור שלו.
ובטח לבטח שרונש הפצוע הזה ימשיך ללכת למועדונים כי ת'כלס, יש לו מזל בכלל שהוא עובר סלקציה
אם כל הכבוד למיקי ביט ובאגו וכל משלא יהיה
לא שמעתי דברים שלהם
יכול להיות שיש להם כשרון אבל אם יש משהו שאני מוחה נגדו ולצערי אין מה לעשות בנושא זה כל הרמיקסים המוזרים הללו סגנון קריסטל לייק נגיד או משעשו לאריאל זילבר
יורו טראנס קיטשי לחלוטין.. שילכו לשתף פעולה עם אייפל 65
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת)
אם יש אנשים כשרוניים באמת שיכולים להפיק וליצור קטעים איכותיים.. שינתבו את הכשרון שלהם לפרויקטים יותר איכותיים
אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתלם להם....או שלא... בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל...קריסטל לייק פה זה הצלחה..בעעע
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אם כל הכבוד למיקי ביט ובאגו וכל משלא יהיה לא שמעתי דברים שלהם יכול להיות שיש להם כשרון אבל אם יש משהו שאני מוחה נגדו ולצערי אין מה לעשות בנושא זה כל הרמיקסים המוזרים הללו סגנון קריסטל לייק נגיד או משעשו לאריאל זילבר יורו טראנס קיטשי לחלוטין.. שילכו לשתף פעולה עם אייפל 65 ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת) אם יש אנשים כשרוניים באמת שיכולים להפיק וליצור קטעים איכותיים.. שינתבו את הכשרון שלהם לפרויקטים יותר איכותיים אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתלם להם....או שלא... בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל...קריסטל לייק פה זה הצלחה..בעעע |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts ובטח לבטח שרונש הפצוע הזה ימשיך ללכת למועדונים כי ת'כלס, יש לו מזל בכלל שהוא עובר סלקציה |
| quote: |
| Originally posted by ronsh גם DJ גם יוצר וגם מצחיק.... וואלה אחי...איפה עוד יש אנשים כמוך |
די לריב ?
גיל זה לא לעניין הריבים האלה
עזוב את הבחור בשקט מה קפצת עליו
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת) |
| quote: |
| Originally posted by warpedd_ גיל זה לא לעניין הריבים האלה עזוב את הבחור בשקט מה קפצת עליו |
אהממממ ברגעים אלו צריך מוד
נכון
חן אני עושה את זה רק בשבילך 
באתי לרשום איזה משהו בסגנון
גיל, אחי מסכן הבנאדם
אבל פחדתי לחטוף גם 

יאללה רונש תביא תגובה ! אל תבזה את עצמך !

| quote: |
| Originally posted by Origin יאללה רונש תביא תגובה ! אל תבזה את עצמך ! |

תכלס גיל לא הבנתי למה קפצתה עלוו כל כך חזק ? סך הכל הוא אמר שלא יודע אם יחזור למועדון שהיה בו מוזיקה מסריחה !
ואתה התחלתה לרדת ולרדת....ורק חכיתה שהוא יגיד משהוא ...וכשה הוא אמר אתה ירדתה עוד יותר !
מה ניסגר אתך ??? תפסו אותך ביום רע אומשהוא ????
Fighting on the internet is just like special olympics- even if you win your'e still retarded...
| quote: |
| Originally posted by eXeTik Fighting on the internet is just like special olympics- even if you win your'e still retarded... |


גיל זה לא במקום
אין לאף אחד פה עניין לעורר ריבים
וזה סתם הורס את האווירה אז חלאס
ורונש תעשה ג'סטה על תגיב זה סתם יגרור פה עוד ועוד תגובות
**CLOSED**
קבלו את המוד הבא 
בחורצ'יק אין לי שום אינטרס לריב
במיוחד שלא עם נמלה כמו רונן
אני סתם יביך אותו
בכל אופן, נחזור לנושא העיקרי
צץ לו מישהו חדש ברשימת האפסים שמנסים לפרוץ ב5 דקות
אני לא מאמין
מזה המגיפת חידושים הזאת?
אני ממליץ שכל המתחילים האלו יתאמנו בבית, שלא יעלו את זה לאינטרנט וסתם יעשו מעצמם צחוק
כשיהיו יותר מקצועיים, אז אוליי שיפיצו את זה אבל בינתיים שייתנו לאלה שבאמת יודעים מה הם עושים, לעשות את העבודה שלהם.
ואם כבר בנושא
יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק..
ממש כישרון הבן אדם
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק.. ממש כישרון הבן אדם |
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 התכוונת ממש בזבוז של כשרון הבן אדם כי כשרון אמיתי ראוי לעבוד על פרויקטים אמיתיים... עוד איזה מתלהב שמנסה לרכב על גל הצלחה של מוזיקה ישראלית ביורו טראנס כנראה... |
| quote: |
| Originally posted by itamarsan טוב אני לעומתך לא מזלזל ביוצרים ישראלים ויש לו מצב אולי להצליח שמעתי את הרמיקס וממש טוב למרות שאני שונא את השיר אבל הרמיקס חמוד.... |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts במיוחד שלא עם נמלה כמו רונן |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik הלו... שקול מילים |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.