TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דיייייייייייייייי עם הזבלללל הזההההההה
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »


Posted by Glenn-Holmes on Jan-10-2004 23:24:

quote:
Originally posted by ronsh
צודק גם צודק

אבל יש הבדלים בין היוצרים השונים...
יש באגו טי אמ אפ
עם כל הכבוד ויש כבוד (חחח)

יש יוצרים כמו מיקי ביט וצאלון שהם כמו אחים בשבילי
ואם הייתם שומעים את כתם הפרי
החדש
זה כבר התקדמות שלהם


מה.????????????????

על מה אתה מדבר??
מה זה השמות האלה.???
באגו מיקי ביט

ואתה עוד שומע את זה??????????????
ומתלונן???????????????

אוי...
באמת מששומע תדברים האלה מגיע לו להתקע עד סוף ימיו במסיבות ימי שישי במועדוני השרון

וגיל
בסדר לא הבנתי אותך... תאמת לפי משזה נראה רונש ימשיך להגיע למועדונים..
יש שם מוזיקה שהוא ממש אוהב של באנגו מיקי קיק וצאלים ב


Posted by on Jan-11-2004 02:00:

דווקא מיקי מכין דברים איכותיים
הוא ובאגו היחידים שאני עוד מסוגל לשמוע יצירות שלהם ולהגיד וואלה סבבה של קטע
כל השאר סתם מוטציות

ושמעתי את כתם הפרי, הזמר קצת מעפן אבל ההפקה שמאחוריו טובה מאוד.


הסיבה שפתחתי את הטרד הזה היא בגלל שנמאס לי מכל הילדים המפגרים האלה שרוצים תהילה ב5 דקות והם חושבים שהם יקבלו אותה אם הם יכינו איזה "רמיקס" מעפעפעפעפן לאיזה שיר שגם ככה אף אחד לא שומע גם את המקור שלו.

ובטח לבטח שרונש הפצוע הזה ימשיך ללכת למועדונים כי ת'כלס, יש לו מזל בכלל שהוא עובר סלקציה


Posted by Glenn-Holmes on Jan-11-2004 06:21:

אם כל הכבוד למיקי ביט ובאגו וכל משלא יהיה
לא שמעתי דברים שלהם
יכול להיות שיש להם כשרון אבל אם יש משהו שאני מוחה נגדו ולצערי אין מה לעשות בנושא זה כל הרמיקסים המוזרים הללו סגנון קריסטל לייק נגיד או משעשו לאריאל זילבר
יורו טראנס קיטשי לחלוטין.. שילכו לשתף פעולה עם אייפל 65
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת)
אם יש אנשים כשרוניים באמת שיכולים להפיק וליצור קטעים איכותיים.. שינתבו את הכשרון שלהם לפרויקטים יותר איכותיים
אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתלם להם....או שלא... בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל...קריסטל לייק פה זה הצלחה..בעעע


Posted by warpedd_ on Jan-11-2004 12:50:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אם כל הכבוד למיקי ביט ובאגו וכל משלא יהיה
לא שמעתי דברים שלהם
יכול להיות שיש להם כשרון אבל אם יש משהו שאני מוחה נגדו ולצערי אין מה לעשות בנושא זה כל הרמיקסים המוזרים הללו סגנון קריסטל לייק נגיד או משעשו לאריאל זילבר
יורו טראנס קיטשי לחלוטין.. שילכו לשתף פעולה עם אייפל 65
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת)
אם יש אנשים כשרוניים באמת שיכולים להפיק וליצור קטעים איכותיים.. שינתבו את הכשרון שלהם לפרויקטים יותר איכותיים
אני מאמין שבסופו של דבר זה ישתלם להם....או שלא... בכל זאת אנחנו חיים במדינת ישראל...קריסטל לייק פה זה הצלחה..בעעע


אין מצב שלא שמעת
כל הגרסאות של שירים ישראלים שאתה שומע במסיבות
(בעיקר פה בשרון)
זה הכל גבי וגס , בגו והשאר
כולל כל השילובים של מחיאות כפיים
יו מה יו מהמה


Posted by ronsh on Jan-11-2004 12:54:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts


ובטח לבטח שרונש הפצוע הזה ימשיך ללכת למועדונים כי ת'כלס, יש לו מזל בכלל שהוא עובר סלקציה


גם DJ גם יוצר וגם מצחיק....
וואלה אחי...איפה עוד יש אנשים כמוך


Posted by on Jan-11-2004 13:31:

quote:
Originally posted by ronsh
גם DJ גם יוצר וגם מצחיק....
וואלה אחי...איפה עוד יש אנשים כמוך



תסתכל מחוץ לחדר של אמא ש'ך תראה כמה כמוני עומדים בתור
ואני לא אחיך
לא חבר שלך
ולא כלום שלך


Posted by Elior on Jan-11-2004 13:57:

די לריב ?


Posted by warpedd_ on Jan-11-2004 14:08:

גיל זה לא לעניין הריבים האלה

עזוב את הבחור בשקט מה קפצת עליו


Posted by Shahar on Jan-11-2004 14:20:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ובקשר להפקות טובות שאתה מדבר עליהם ושוב אני מדבר על דברים שלא שמעתי..(אני די מפחד לשמוע תאמת)


חחחחחחחחחחחחחחחחחח אני מבין לליבך
אכן דברים מפחידים..
ביחוד הרמיקסים של גבי וגאס שהוא לוקח שיר שלם מוריד את הבאס ומוסיף קצב עם ביפיאם לא מתאים


Posted by on Jan-11-2004 19:38:

quote:
Originally posted by warpedd_
גיל זה לא לעניין הריבים האלה

עזוב את הבחור בשקט מה קפצת עליו


הוא קרציה


Posted by DjChook on Jan-11-2004 21:54:

אהממממ ברגעים אלו צריך מוד


Posted by on Jan-11-2004 22:07:

נכון
חן אני עושה את זה רק בשבילך


Posted by DjChook on Jan-11-2004 22:11:

באתי לרשום איזה משהו בסגנון

גיל, אחי מסכן הבנאדם

אבל פחדתי לחטוף גם


Posted by Origin on Jan-11-2004 22:50:

יאללה רונש תביא תגובה ! אל תבזה את עצמך !


Posted by on Jan-11-2004 23:11:

quote:
Originally posted by Origin
יאללה רונש תביא תגובה ! אל תבזה את עצמך !



הוא כבר עשה מעצמו מספיק צחוק..
אם הוא חכם הוא יסתום ת'פה
ואם הוא אידיוט (כמעט בטוח שכן)
הוא ייתן כאן תגובה שתגרור אקט רציני שלי בכך שאני ישפיל אותו מול כולם

הוא יודע מה טוב בשבילו, אני מקווה..


Posted by Origin on Jan-11-2004 23:23:

תכלס גיל לא הבנתי למה קפצתה עלוו כל כך חזק ? סך הכל הוא אמר שלא יודע אם יחזור למועדון שהיה בו מוזיקה מסריחה !
ואתה התחלתה לרדת ולרדת....ורק חכיתה שהוא יגיד משהוא ...וכשה הוא אמר אתה ירדתה עוד יותר !
מה ניסגר אתך ??? תפסו אותך ביום רע אומשהוא ????


Posted by eXeTik on Jan-11-2004 23:55:

Fighting on the internet is just like special olympics- even if you win your'e still retarded...


Posted by on Jan-12-2004 00:01:

quote:
Originally posted by eXeTik
Fighting on the internet is just like special olympics- even if you win your'e still retarded...



חחחח
נכון
אבל אני אוהב את המצב שלי



ולא, לא תפסו אותי ביום רע, להיפך אני בתקופה מאוד טובה

הוא פשוט מעצבן
נודניק, קרציה, מציק, אפס מאופס
לבן אדם אין כבוד עצמי שזה פשוט מחליא


בקיצור, אתה לא יודע את כל הסיפור וגם לא מתאים לספר אותו כרגע..


Posted by warpedd_ on Jan-12-2004 01:06:

גיל זה לא במקום

אין לאף אחד פה עניין לעורר ריבים
וזה סתם הורס את האווירה אז חלאס

ורונש תעשה ג'סטה על תגיב זה סתם יגרור פה עוד ועוד תגובות


**CLOSED**


Posted by on Jan-12-2004 02:56:

קבלו את המוד הבא
בחורצ'יק אין לי שום אינטרס לריב
במיוחד שלא עם נמלה כמו רונן
אני סתם יביך אותו

בכל אופן, נחזור לנושא העיקרי
צץ לו מישהו חדש ברשימת האפסים שמנסים לפרוץ ב5 דקות

אני לא מאמין
מזה המגיפת חידושים הזאת?

אני ממליץ שכל המתחילים האלו יתאמנו בבית, שלא יעלו את זה לאינטרנט וסתם יעשו מעצמם צחוק
כשיהיו יותר מקצועיים, אז אוליי שיפיצו את זה אבל בינתיים שייתנו לאלה שבאמת יודעים מה הם עושים, לעשות את העבודה שלהם.

ואם כבר בנושא
יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק..
ממש כישרון הבן אדם


Posted by Glenn-Holmes on Jan-12-2004 08:25:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts

יש איזה אמן בשם אלעד, שמעתי רמיקס שהוא עשה לשיר של האחיות פיק..
ממש כישרון הבן אדם


התכוונת ממש בזבוז של כשרון הבן אדם כי כשרון אמיתי ראוי לעבוד על פרויקטים אמיתיים...
עוד איזה מתלהב שמנסה לרכב על גל הצלחה של מוזיקה ישראלית ביורו טראנס כנראה...


Posted by itamarsan on Jan-12-2004 08:33:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
התכוונת ממש בזבוז של כשרון הבן אדם כי כשרון אמיתי ראוי לעבוד על פרויקטים אמיתיים...
עוד איזה מתלהב שמנסה לרכב על גל הצלחה של מוזיקה ישראלית ביורו טראנס כנראה...

טוב אני לעומתך לא מזלזל ביוצרים ישראלים ויש לו מצב אולי להצליח שמעתי את הרמיקס וממש טוב למרות שאני שונא את השיר אבל הרמיקס חמוד....


Posted by Glenn-Holmes on Jan-12-2004 09:15:

quote:
Originally posted by itamarsan
טוב אני לעומתך לא מזלזל ביוצרים ישראלים ויש לו מצב אולי להצליח שמעתי את הרמיקס וממש טוב למרות שאני שונא את השיר אבל הרמיקס חמוד....


שוב כמו שאמרתי בעבר
לא שמעתי את משהוא עשה ומצידי שזה יהיה יצירת אומנות ממש...
הבעיה שלי היא לא עם העבודה שהוא עשה אלא עם הקונספט שעומד מאחוריה...
אם ככה אמנים צעירים מנסים לבנות מוניטין אצלנו בארץ אז שיבושם להם והלוואי והם ישארו ללא קריירה וללא החתמה בשום חברה בעלת שם כשההישג הכי גדול שלהם יהיה השמעות כל יום שישי עד שנת 2010 במועדוני השרון השונים


Posted by eXeTik on Jan-12-2004 11:55:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
במיוחד שלא עם נמלה כמו רונן


הלו... שקול מילים


Posted by DjChook on Jan-12-2004 14:47:

quote:
Originally posted by eXeTik
הלו... שקול מילים


קשה לקחת ברצינות מישהו שב
AVATAR
שלו רואים
FACIAL


Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.