TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiesto in concert, eind maart
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Zehra on Jan-10-2004 16:16:

quote:
Originally posted by Kelly*
Ik ga zeker gaan!!! Heb de vorige gemist ... betwijfel wel dat het eind maart zou zijn (en in maart is er weer een 9h Arminset in Godskitechen ... dus die 2 evenementen in 1 maand das ni goe voor mijne portefeuille )

Dacht ook dak eind mei gehoord had ... hoop het toch ...

NEE niet eind mei!!! (dan moet ik blokken ) khoop echt dat het in maart zal zijn heb jammer genoeg die van vorig jaar ook gemist (meer omdat ik er eigenlijk niks van af wist )

Please God pls pls pls... laat het in maart zijn!!! kga heel braaf zijn!

Posted by eieregooie on Jan-10-2004 17:16:

quote:
Originally posted by Miss Z
NEE niet eind mei!!! (dan moet ik blokken )

Je kan ook 2 dagen eerder beginnen met leren en dan gewoon wel hierheen gaan

Posted by emma on Jan-10-2004 18:57:

quote:
Originally posted by Miss Z
NEE niet eind mei!!! (dan moet ik blokken ) khoop echt dat het in maart zal zijn heb jammer genoeg die van vorig jaar ook gemist (meer omdat ik er eigenlijk niks van af wist )

Please God pls pls pls... laat het in maart zijn!!! kga heel braaf zijn!

ik hoop ook echt da het ergens in maart is maar zoals ik al zei: ben er 99% zeker van dak tiesto ergens heb horen zeggen: eind mei... ook te dicht bij mijn exaampjes waarschijnlijk
achja, volgens mij kan het nooit zo goe worden als vorig jaar

Posted by pooley on Jan-11-2004 09:28:

inderdaad hope nop eind maart

Posted by Wildfir3 on Jan-11-2004 11:27:

gisteren een papier gekregen om cong� aan te vragen voor dit jaar... twee zaterdagen o_O

iemand enig idee wanneer er vrijdagsavonds feesjes zijn die ik niet mag missen? kheb aib thread gechecked en blijkbaar zijn die alletwee op ne zaterdagavond dus das al geen probleem

Pages (2): « 1 [2]