TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Everybody "Versus" - 14 februari - Paard van Troje - Den Haag
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Een van mijn favorite line ups aller tijden EVRERYBODY THE HAGUE VERSION!
voor de oplettende TA'er het grootste deel van de dj is namelijk HAAGS KICKUH HE!
| quote: |
| Originally posted by magrec Ben ook wel benieuwd met wat ze nu bedoelen met dat "versus" ... |
| Een van mijn favorite line ups aller tijden EVRERYBODY THE HAGUE VERSION! voor de oplettende TA'er het grootste deel van de dj is namelijk HAAGS KICKUH HE! |

| Stef VS Miss Bunty |
Gaat Miss Bunty zingen, draait Stef de muziek harder waarop Bunty n�g harder gaat zingen
Das nou een echte battle
| Originally posted by Ries'79 Een van mijn favorite line ups aller tijden EVRERYBODY THE HAGUE VERSION! voor de oplettende TA'er het grootste deel van de dj is namelijk HAAGS KICKUH HE! |
Volgens mij komt Sander Kleinenberg ook uit Den Haag, maar ik kan het mis hebben.
Enne Miss Bunty zal waarschijnlijk effe gaan zingen bij Work to do 
| Originally posted by basd Volgens mij komt Sander Kleinenberg ook uit Den Haag, maar ik kan het mis hebben. Enne Miss Bunty zal waarschijnlijk effe gaan zingen bij Work to do |
| Originally posted by MaGiK54 S.K. is geen Hagenees, maar heeft in het verleden diverse residents in Haagse clubs gehad, daardoor wordtie wel enigzins gezien als Haagse Held. |
Remy versus Sander Kleinenberg |
beetje ala sasha en digweed...sander met de melodie en remy meer met de techno side.
Twee Haagse sterren tegenover elkaar tijdens 'Everybody' in het Haagse Paard. Daar zullen 14 februari as. Dj Remy versus Sander Kleinenberg 'acte de presence' geven. Tevens zal tijdens deze avond Sander een nieuw project lanceren waarbij: vocalen, visuals en geluid geintegreerd worden in zijn DJ set. |
| Twee Haagse sterren tegenover elkaar tijdens 'Everybody' in het Haagse Paard. Daar zullen 14 februari as. Dj Remy versus Sander Kleinenberg 'acte de presence' geven. Tevens zal tijdens deze avond Sander een nieuw project lanceren waarbij: vocalen, visuals en geluid geintegreerd worden in zijn DJ set. |
neuh, ik heb mijn hoop gevestigd op 7 februari
En als Frans w�l hier naartoe gaat, maar niet naar XL dan

| Everybody "versus" is, wordt, doet en heeft dit keer THE 'battle' of 'battles'.Twee Haagse straatjochies die zijn uitgegroeid tot DJ's en producers van wereldniveau: Sander Kleinenberg "versus" Remy. |

Koel, had gereageerd op een oproep van Partyscene voor fotograven/reporters. Mag op Everybody foto's gaan maken voor hen. Weet nog niet zeker of ik dat doe....Partyflock is er ook nog!
| Originally posted by SnuggLe Wie gaan er nog meer (mee)? Frans...Chinees...Partyhardy/Lex/Wouter....Harmen? |
| Originally posted by MaGiK54 Probeer op dit moment een paar vrienden over te halen, als me het lukt zal ik zekers aanwezig zijn. |
| Originally posted by SnuggLe Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij). |
| Originally posted by SnuggLe Pik, ga gewoon met ons mee (BasD, Chinees?, Anke, Harmen en mij). |
| Originally posted by MaGiK54 Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij. |
En waarom ga ik hier weer niet bij zijn? 
Ach, laat ook maar...
Hmmz als ik zo lees op een bepaald forum schijtn er na 20 maart ook nog heel veel te gaan gebeuren met de everybody feestjes 
Maarja beter kan al bijna niet 
| Originally posted by MaGiK54 Pik ?!?!? Heb ik met je geknikkerd ofzo vroegaaah Ik zal er over nadenken, jullie horen nog van mij. |

| Originally posted by SnuggLe En Harmen: waar/wie/wat/hoe die geruchten? |
Sander k AT arc:
Vet geluid daar:
http://www.geocities.com/bo_rlab/CIMG0115.AVI
http://www.geocities.com/bo_rlab/CIMG0122.AVI
http://www.geocities.com/bo_rlab/CIMG0130.AVI
Beetje kut beeld maar ja
| Originally posted by SnuggLe Pik is gewoon een woord, Lullo. Niets mee bedoeld. Maar we zien het al, je bent neit waardig om met ons mee te gaan, blijf maar thuis ![]() |