TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Ik kijk nooit meer TV.
Films zijn zo slecht als maar kan.
Volgens mij komt Twister weer op tv binnekort toch? Di ekomt ook 3 maal in het jaar op de buis.
Ze moeten eens wat variatie brengen.
Die bajes serie is ook wel lachen idd.
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ik kijk nooit meer TV. Films zijn zo slecht als maar kan. Volgens mij komt Twister weer op tv binnekort toch? Di ekomt ook 3 maal in het jaar op de buis. Ze moeten eens wat variatie brengen. Die bajes serie is ook wel lachen idd. |
Ik heb vanmiddag weer met plezier naar American Choppers - the series gekeken op de discovery! Echt
wat die lui kunnen maken!
Wel weer typerend dat het meest favo programma van de TA's een programma wat alleen maar gaat over homofiele gevangenen die er de hele dag over lullen wie ze vannacht weer in hun kont hebben geneukt 
grtz,
TNG
| Originally posted by Chicane "Read McFly... READ!!" ![]() Stond al in een post van me daarboven |

| Originally posted by Disney Hehe... zie het nu ja. Die 2 letters lees je ook zo overheen ![]() Waar komt dat Emerald City ook weer vandaan... |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik heb vanmiddag weer met plezier naar American Choppers - the series gekeken op de discovery! Echt wat die lui kunnen maken! |
Zowiezo heeft Discovery met National Geographic en Discovry Science wel de leukst programma's
| Originally posted by magrec Ik vind trouwens nachtsuite ook een top programma, vooral het camera werk |
jah ik ben ook wel benieuwd. Het gaat nu over SM. Briljant camera werk van iemand die in een tuigje hangt
| Originally posted by basvh jah ik ben ook wel benieuwd. Het gaat nu over SM. Briljant camera werk van iemand die in een tuigje hangt |
| Originally posted by New Wave gutogutogut, wat een topopmerking man! Jouw kneusniveau is wel sterk aan het bevorderen vind je niet? |
| Originally posted by DJ_Massive morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig. Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt |
Had deze show al eens in het theater gezien maar echt gaaf om hem weer te zien en wederom veel gelachen om zijn sterke grappen!
Super show!
Ook lache stukje over Maxima
| Originally posted by New Wave gutogutogut, wat een topopmerking man! Jouw kneusniveau is wel sterk aan het bevorderen vind je niet? |
| Originally posted by Dj Lex Ik vraag mij af of je hiermee probeert te suggereren dat Tim aka New_wave aka member of F.A.S.S de cameraman is van dit ''boven de 18'' belspelletje? |
Whehe ok dat is duidelijk 
Heb ook Najib zitten kijken! meesterlijk cabaret. Heb erg gelachen om hem. Is dat weer vast cabaretavondje op zatedag? Zou niet verveend zijn iig 
| Originally posted by tango Wel weer typerend dat het meest favo programma van de TA's een programma wat alleen maar gaat over homofiele gevangenen die er de hele dag over lullen wie ze vannacht weer in hun kont hebben geneukt ![]() grtz, TNG |

heb Najib Amhali ook gezien, was inderdaad erg lachen
Vooral het stukje dat hij Chinees ging praten zat ik huilend op de bank (van het lachen dan)
Laten we trouwens ook niet vergeten dat de nieuwe serie Costa is begonnen!
Zit vanavond zeker weer voor de buis 
| Originally posted by basd Laten we trouwens ook niet vergeten dat de nieuwe serie Costa is begonnen! Zit vanavond zeker weer voor de buis |
Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ?
| Originally posted by Eagle` Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ? |
Ik vind het iig een topserie. De eerste ook trouwens
| Originally posted by Eagle` Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ? |

| Originally posted by SnuggLe weet wel dat kim een irritante SLET is! Dom blond kind, bah! |
, ze speeld een irritante SLET en een dom blond kind.
Elisha Cuthbert is mooi!!!
Weet niet hoe ze verder acteert, want heb alleen de eerste 5 aflevering van t eerste seizoen een beetje gevolgd. Voor de rest alleen maar af en toe langs gezapt...
omg die kerel heeft paula gemold en doodleuk in de koffer gehese
Rete goeie/spannende serie is toch 24 toch wel