TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by New Wave on Jan-10-2004 11:55:

Ik kijk nooit meer TV.
Films zijn zo slecht als maar kan.
Volgens mij komt Twister weer op tv binnekort toch? Di ekomt ook 3 maal in het jaar op de buis.
Ze moeten eens wat variatie brengen.

Die bajes serie is ook wel lachen idd.

Posted by magrec on Jan-10-2004 14:55:

quote:
Originally posted by New Wave
Ik kijk nooit meer TV.
Films zijn zo slecht als maar kan.
Volgens mij komt Twister weer op tv binnekort toch? Di ekomt ook 3 maal in het jaar op de buis.
Ze moeten eens wat variatie brengen.

Die bajes serie is ook wel lachen idd.

Ik vind trouwens nachtsuite ook een top programma, vooral het camera werk

Posted by kolkiewolkie on Jan-10-2004 16:43:

Ik heb vanmiddag weer met plezier naar American Choppers - the series gekeken op de discovery! Echt wat die lui kunnen maken!

Posted by tango on Jan-10-2004 16:47:

Wel weer typerend dat het meest favo programma van de TA's een programma wat alleen maar gaat over homofiele gevangenen die er de hele dag over lullen wie ze vannacht weer in hun kont hebben geneukt

grtz,
TNG

Posted by Disney on Jan-10-2004 19:21:

quote:
Originally posted by Chicane
"Read McFly... READ!!"

Stond al in een post van me daarboven

Hehe... zie het nu ja.

Die 2 letters lees je ook zo overheen

Waar komt dat Emerald City ook weer vandaan...

Posted by Hitman on Jan-10-2004 20:59:

quote:
Originally posted by Disney
Hehe... zie het nu ja.

Die 2 letters lees je ook zo overheen

Waar komt dat Emerald City ook weer vandaan...

Fonzie zo heet de afdeling in die gevangenis...

coole serie inderdaad, soms best bruut (en wie noem jij homofiel tng?)

Posted by Dj Lex on Jan-10-2004 22:18:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Ik heb vanmiddag weer met plezier naar American Choppers - the series gekeken op de discovery! Echt wat die lui kunnen maken!

Ja erg gaaf om het resultaat van dat project te zien. En ook gewoon 150000 dollar, niet normaal Zowiezo heeft Discovery met National Geographic en Discovry Science wel de leukst programma's
Verder volg ik alleen 24 en soms kijk ik Friends

Posted by Dj Lex on Jan-10-2004 23:22:

quote:
Originally posted by magrec
Ik vind trouwens nachtsuite ook een top programma, vooral het camera werk

Ik vraag mij af of je hiermee probeert te suggereren dat Tim aka New_wave aka member of F.A.S.S de cameraman is van dit ''boven de 18'' belspelletje?

Posted by basvh on Jan-10-2004 23:25:

jah ik ben ook wel benieuwd. Het gaat nu over SM. Briljant camera werk van iemand die in een tuigje hangt

Posted by New Wave on Jan-11-2004 05:13:

quote:
Originally posted by basvh
jah ik ben ook wel benieuwd. Het gaat nu over SM. Briljant camera werk van iemand die in een tuigje hangt

gutogutogut, wat een topopmerking man! Jouw kneusniveau is wel sterk aan het bevorderen vind je niet?

Posted by Dj Lex on Jan-11-2004 08:08:

quote:
gutogutogut, wat een topopmerking man! Jouw kneusniveau is wel sterk aan het bevorderen vind je niet?

Jeetje niet zo op de teentjes getrapt zijn hoor

Posted by Partyhardy! on Jan-11-2004 12:04:

quote:
Originally posted by DJ_Massive
morgen zo rond 20.15 wordt op Nederland 3 een show uitgezonden van Najib Amhali, echt een aanrader die gast is echt SUPER grappig.
Bij de vorige show van hem die een tijdje terug werd uitgezonden lag ik constant dubbel van het lachen. Ik zou het zeker kijken als je van comedy houdt

Hij was inderdaad weer super! Had deze show al eens in het theater gezien maar echt gaaf om hem weer te zien en wederom veel gelachen om zijn sterke grappen! Super show! Ook lache stukje over Maxima

Posted by basvh on Jan-11-2004 12:12:

quote:

die opmerking was totaal niet afzeikend richting jouw bedoelt. Totaal niet, jammer dat je het zo oppakt. Had meer te maken met die gek in dat tuigje. .

Posted by magrec on Jan-11-2004 12:53:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vraag mij af of je hiermee probeert te suggereren dat Tim aka New_wave aka member of F.A.S.S de cameraman is van dit ''boven de 18'' belspelletje?

hoe kom je erbij

Posted by Dj Lex on Jan-11-2004 14:07:

Whehe ok dat is duidelijk

Heb ook Najib zitten kijken! meesterlijk cabaret. Heb erg gelachen om hem. Is dat weer vast cabaretavondje op zatedag? Zou niet verveend zijn iig

Posted by SnuggLe on Jan-11-2004 16:15:

quote:
Originally posted by tango
Wel weer typerend dat het meest favo programma van de TA's een programma wat alleen maar gaat over homofiele gevangenen die er de hele dag over lullen wie ze vannacht weer in hun kont hebben geneukt

grtz,
TNG

Zegt meneer de propper met zijn breezahsletjes...

Najib heb ik opgenomen, een deel gekeken nu, erg gaaf!

Posted by Opti on Jan-11-2004 16:23:

heb Najib Amhali ook gezien, was inderdaad erg lachen Vooral het stukje dat hij Chinees ging praten zat ik huilend op de bank (van het lachen dan)

Posted by basd on Jan-12-2004 07:34:

Laten we trouwens ook niet vergeten dat de nieuwe serie Costa is begonnen!

Zit vanavond zeker weer voor de buis

Posted by tango on Jan-12-2004 12:18:

quote:
Originally posted by basd
Laten we trouwens ook niet vergeten dat de nieuwe serie Costa is begonnen!

Zit vanavond zeker weer voor de buis

Ik kijk vanavond ook zeker weer!

grtz,
TNG

Posted by Eagle` on Jan-12-2004 13:37:

Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ?

Posted by Dj Lex on Jan-12-2004 13:49:

quote:
Originally posted by Eagle`
Gisteren is hier op belgische televisie tweede reeks van 24 begonnen,ziet er lekker uit. Eerste heb ik niet bekeken omdat ik een aantal afleveringen gemist had en zo de lol er af was. Nog liefhebbers hier van deze serie ?

Wij zijn al bijna op het eind hier, nog 4 of 5 afleveringen Ik vind het iig een topserie. De eerste ook trouwens

Posted by SnuggLe on Jan-12-2004 14:25:

quote:
Originally posted by Eagle`

Heb seizoen 2 al helemaal gezien (deel gedownload), superserie man! Weet nie of ik seizoen 1 of 2 beter vind, weet wel dat kim een irritante SLET is! Dom blond kind, bah!

Deel 3 nu de eerste 4 afleveringen op mijn computer staan, meot ik nog kijken. Ask Yarnie of Glanis maar, die hebben die ook al grotendeels gezien denk ik

Oh, en Arie en Sylvester waren echt vet, ik moet nog steeds lachen om die imitatie van dat mongooltje met het blaasvoetbal. Is dat ook opgenomen/gecaptured? Ik wil dat echt graag terugzien!

Vanavond trouwens jamie Oliver weerk ijken

Posted by New Wave on Jan-12-2004 14:38:

quote:
Originally posted by SnuggLe
weet wel dat kim een irritante SLET is! Dom blond kind, bah!

Nee Bram , ze speeld een irritante SLET en een dom blond kind.
Dat is een heel verschil

Posted by Disney on Jan-12-2004 15:01:

Elisha Cuthbert is mooi!!!

Weet niet hoe ze verder acteert, want heb alleen de eerste 5 aflevering van t eerste seizoen een beetje gevolgd. Voor de rest alleen maar af en toe langs gezapt...

Posted by Eagle` on Feb-01-2004 21:48:

omg die kerel heeft paula gemold en doodleuk in de koffer gehese

Rete goeie/spannende serie is toch 24 toch wel

Pages (15): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »