TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Fkwebeman on Jan-12-2004 19:09:

Re: OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!

quote:
Originally posted by Little Theseus

Bladiblabla

En ach.. Sander Kleinenberg is ook in een commerciele discotheek begonnen

Who cares.. So what als je in een commerciele discotheek werkt, hier in de buurt wil niemand me hebben. (omg Veendam) Allemaal wel lichte interesse als ik me aanbied, maar op het moment dat ik zeg dat ik het liefst draai binnen het dance genre, haken ze al af.. RnB scoort, trance e.d. niet. OF ik ook Dana en Luna style draai, want daar willen ze nog wel eens parties in geven. Nee helaas, ik val meer in een 'softere' categorie. Lama is dan het antwoord.
Kan ik me best voorstellen hoor, dat scoort, zo heb je de tent vol.

Dus, wees blij, je doet wat je leuk vind, draaien. Beetje oefenen, af en toe ff een plaatje dat je zelf leuk vind er door gooien, om te kijken of het aanslaat.
Langzame indoctrinatie

edit: Of heropvoeding, zoals je het maar wilt noemen..

Posted by Eye-Riz on Jan-12-2004 19:19:

Re: Re: OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Nou ja, commerciele discotheek....haha. In vroegere tijden
draaide hij in 'Disco '65' in Vriezenveen wat nou niet bepaald
een discotheek te noemen valt. Meer iets in de trend van een
bar-dancing met 2 barretjes en een dansvloer van 2 bij 3.

~Bringing back some old memories....zwijmel...lol~

Veel 'succes' met Jan!

GreetZ RubDub

gut, leef jij ook nog? zat jij niet onder de plak van een vriendinnetje?

Posted by kolkiewolkie on Jan-12-2004 21:07:

Re: Re: Re: OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!

quote:
Originally posted by Eye-Riz

ik wou het niet zeggen maar ...

Posted by Little Theseus on Jan-13-2004 00:55:

Jullie zijn allemaal echt te gek!

Ook wel overdreven om te zeggen dat ik het "erg" vind, ik ga denk wel ff een gare ouwe plaat opzoeken om door Jean zijn handtekening op te laten zetten ALS ik er sta.

Tim, die minimumleeftijd is idd meer om de 15jarige sletjes buiten de deur te houden - als we vanaf 16 binnenlaten moet het barpersoneel verplicht controleren op leeftijd als ze gedestilleerde dranken bestellen, plus dat je als discotheek verantwoordelijk bent voor je klanten tot meer dan een kilometer buiten de discotheek (bij wet); als een meisje van 16 dronken een ongeluk krijgt op de fiets dan zijn we screwed.

En idd, bij ons zal je bij hoge uitzondering hardstyle horen, eerder een paar bekende retro-hardcore nummers.
Je wil niet weten hoe het is om telkens weer dronken klanten te woord te staan die voor de vijfde keer om frans bauer of Dana of 50 cent komen zeuren. Bij dat laatste aanvraag heb ik een keer een meisje vijftig eurocent aangeboden en gezegd dat ze nu moest oprotten.

Dat "opvoeden" heb ik geprobeerd, echter zijn er in een tent als deze tot nog toe teveel kansloze mensen die niet naar muziek luisteren zoals wij dat doen, lang leve de tmf-generatie.

Anyways, ik ben benieuwd welke data ik mag draaien, na een maand niet gedraaid te hebben gaat het echt weer jeuken!

Posted by Opti on Jan-13-2004 01:05:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Je wil niet weten hoe het is om telkens weer dronken klanten te woord te staan die voor de vijfde keer om frans bauer of Dana of 50 cent komen zeuren. Bij de laatste aanvraag heb ik een keer een meisje vijftig eurocent aangeboden en gezegd dat ze nu moest oprotten.

Posted by Bellie on Jan-13-2004 09:48:

quote:
Originally posted by DjRV
alles leuk en wel over jean maar die dude heeft no matter what ie nu allemaal doet een historie waar je U tegen zegt.

Word !!

Snap het probleem eerlijk gezegd ook niet zo. Ook al ben je geen fan van hem is het toch relaxed als je daartussen mag staan. En als de box komt filmen ziet heel nederland je mooi wel daar staan.

Ennuh.... die madhouse cd's rocken nog steeds the house!!

Vooral die groene met die struisvogel en die blauwe met die champagnefles

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-14-2004 07:34:

Re: Re: Re: OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!

quote:
Originally posted by Eye-Riz

wat voor verhalen spreidt Kolkie nu weer in de rondte
Ik lees het forum nog wel redelijk hoor, alleen het posten is momenteel tot een nulpunt gedaald.

Pages (2): « 1 [2]