TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by MaGiK54 on Jan-12-2004 19:43:

quote:
Originally posted by Phortje
Ik ben nieuwig hier en heb nog nooit eerder van Addicted gehoord, zou je er misschien iets meer over kunnen vertellen? Dan weet ik waarschijnlijk ook waarom jullie er zoveel waarde aan hechten (Want zeg nou zelf, als je niet van dat Addicted gedoe af weet, is zo'n avondje in de Asta helemaal niet gek )

Voor meer info: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148791

Posted by Ferry 0 on Jan-12-2004 19:50:

LoL!!!

Dit is toch echt iedereen zijn eigen keuze Mike is echt amazing vet live in een club dus weet wel waar voor je kiest!
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. Maar Mike was echt heel erg bruut @ XXL Armadanight. Daarnaast is Addiction ook een goeie optie om een leuke avond te hebben Kortom lekker zelf bepalen waar je heen gaat ga nou niet mensen lopen flamen omdat ze Mike boven Addiction verkiezen.

Posted by MaGiK54 on Jan-12-2004 19:57:

quote:
Originally posted by Ferry 0
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil.

Wat zeg jij nou weer, Armin is echt haast nooit in Nederland, laatste set van Armin in Nederland was zijn solo op 28.11.03 in de Asta, dus dan al weer drie maanden geleden.

Posted by Phortje on Jan-12-2004 20:19:

quote:
LoL!!!

Dit is toch echt iedereen zijn eigen keuze Mike is echt amazing vet live in een club dus weet wel waar voor je kiest!
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. Maar Muke was echt heel erg bruut @ XXL Armadanight. Daarnaast is Addiction ook een goeie optie om een leuke avond te hebben Kortom lekker zelf bepalen waar je heen gaat ga nou niet mensen lopen flamen omdat ze Mike boven Addiction verkiezen.

Afgelopen herfst ben ik naar Antwerp is Burning geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat MIKE me daar een beetje tegen is gevallen... Als ik naar Asta zou gaan dan zou dat voor Armin zijn

Posted by kolkiewolkie on Jan-12-2004 20:26:

Die 24e ben ik samen met Lynx zeer waarschijnlijk van de party... de volgende dag zijn wel nl. vrij, we kunnen gratis reizen en tis in de Asta . Wat wil een mens nog meer .

En over Armin: ik heb me het voorgenomen zo ongeveer 1 op de 2 optredens van um in NL mee te pakken, en deze keer kan ik dan weer overslaan dus. En JA, hij draait best vaak in NL. Voor die break van 3 maand wastie eigenlijk elke maand wel ergens te horen... in september zelfs 3x op een dag . Hij wacht maar tot de volgende keer .

Posted by ambs on Jan-12-2004 20:30:

Deze keer kom ik niet naar nl Ik krijg volgende week een puppy en die kan ik niet alleen laten hier, en van de zomer kom ik waarschijnlijk toch een paar weekjes naar NL en dan zie ik Armin dan wel

Wel jammer maar ja, kan niet altijd feest zijn

Posted by dj_spare on Jan-12-2004 21:42:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben het eens met wat er gezegd is, vind het kansloos als je hier als TA heengaat. Armin kan je altijd nog zien, en Addiction wordt niet voor jan lul georganiseerd.

Mensen die naar Armin/Mike gaan mogen van mij betreft op de zwarte lijst en gebanned worden

ban mij maar dan, want ik ga lekker naar de asta

[edit]ik ga waarschijnlijk ook de 24e naar onze sander! [/edit]

Posted by Lynxx on Jan-13-2004 00:00:

Hmmm, wordt geen van beide denk ik. Ben de 28e gewoon jarig
En als al je vrienden niet van Trance houden, kan je dus niet naar de Asta of Addiction...

Helaas

Gelukkig de 24e WEL naar Sander Kleinenberg!!!!!!!

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 00:08:

quote:
Originally posted by dj_spare
ban mij maar dan, want ik ga lekker naar de asta

[edit]ik ga waarschijnlijk ook de 24e naar onze sander! [/edit]

Nou, jij bent wel kansloos want je kunt niet lezen Spare

2Kolkie: niet naar Addiction???
2Ferry0: Addiction is niet een GOEDE optie, maar een SUPERGOEDE optie!
2Phortje: Lezen, het is geen 'addicted', wordt al 1000x gezegd en er is een thread over. Plus waarom dat zo 'speciaal' is? Waarom denk je, als dat door mensen van DIT FORUM wordt georganiseerd oa voor mensen van TA, als mensen daar hun ziel en zaligheid in steken en er TAdj's draaien...??? Nou, als je het dan nog niet snapt als je deze thread gelezen hebt waarom dat 'speciaal' zou zijn en wat dat voor ons betekent dan snap je het echt niet nee

En over Markus Schultz: Je klopt, die komt in NL. Dat is onze special guest op Addiction.

Posted by Opti on Jan-13-2004 01:20:

kolkie komt wel, hoor Die jongen is zo trouw als een hond

En Markus Schulz komt inderdaad langs, ja. We hadden iemand nodig die de jassen wilden doen en hij bood zich aan vandaar. Zo'n buitenkansje wilden we niet laten glippen

Posted by Jimmy on Jan-13-2004 01:45:

Smiley DJ

Alweer �ber dj's in de asta, wanneer zal t s een keer niet zo zijn?

Posted by ArisE2 on Jan-13-2004 04:16:

Kga met je mee Onno!!!

Posted by Magic83 on Jan-13-2004 07:29:

Wahaaha sick hier ben ik 100% cker bij

eindelijk Mike ook eens zien

Posted by M_Peror on Jan-13-2004 07:50:

Aargh... hou op.... als ook Markus Schulz er nog is ga ik dadelijk nog ECHT twijfelen! Die was werelds op de Armada Night in de Mazzo! Pfffff...... godsamme... 52 weekenden in een jaar en dit plannen ze in dezelfde... gloeiende!

Posted by Phortje on Jan-13-2004 08:36:

quote:
2Phortje: Lezen, het is geen 'addicted', wordt al 1000x gezegd en er is een thread over. Plus waarom dat zo 'speciaal' is? Waarom denk je, als dat door mensen van DIT FORUM wordt georganiseerd oa voor mensen van TA, als mensen daar hun ziel en zaligheid in steken en er TAdj's draaien...??? Nou, als je het dan nog niet snapt als je deze thread gelezen hebt waarom dat 'speciaal' zou zijn en wat dat voor ons betekent dan snap je het echt niet nee

rustig maar, ik had de thread niet zien staan, ik keek per ongeluk over die sticky dingen heen En addiction, addicted, ach, 't zijn maar 3 letters Nou ja.. misschien volgende keer dan, de 28e ga ik naar de asta.

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 11:09:

quote:
Originally posted by Phortje
rustig maar, ik had de thread niet zien staan, ik keek per ongeluk over die sticky dingen heen En addiction, addicted, ach, 't zijn maar 3 letters Nou ja.. misschien volgende keer dan, de 28e ga ik naar de asta.

Blaaaaaaaaaat!

Addiction all the way! Lekker springnichten!
He, Komt Remy eigenlijk wel? Die rukker heb ik eeuwen nie meer gezien!

Posted by Phortje on Jan-13-2004 11:13:

quote:
Blaaaaaaaaaat!

Remy als in Spare bedoel je? Die gaat naar Asta

Posted by magrec on Jan-13-2004 11:36:

quote:
Blaaaaaaaaaat!

Hmmz idd tijd niet gezien hier.
Anyway als mensen liever naar armin gaan dan moeten ze dat idd zelf weten.I persoonlijk vraag me dan wel af of er hierna dan nog een addiction zal komen (of dat ik dan nog mee help)

Ik zie het wel, gezellig zal het wel worden!!

Posted by Ferry 0 on Jan-13-2004 11:47:

Daar gaat het niet om het is iedereen zijn eigen keuze waar die heen gaat.

Posted by magrec on Jan-13-2004 11:56:

quote:
Daar gaat het niet om het is iedereen zijn eigen keuze waar die heen gaat.

Jawel maar dat betekend voor mij dat er blijkbaar niet meer zo'n behoefte is voor een ta feest.

Posted by New Wave on Jan-13-2004 12:23:

je moet inderdaad zelf weten waar ej naartoe gaat. MAAR:

Wij hebben dit feestje voor het grote deel voor JULLIE georganiseerd.
We hebben 100% TA dj's die het dik gaan schoppen in de toekomst.
Wij investeren dik veel knaken en zijn maanden in de weer om alles op orde te krijgen. ( site, flyer, deco) en nu gaan jullie afhaken omdat jullie naar een DJ willen die elke week wel ergens te zien is.
Echt laf vind ik dit.
En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is.
Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!!

Posted by Opti on Jan-13-2004 12:28:

pfff, sukkel alsof dit een feestje is dat in het diepste geheim wordt gehouden en niemand erachter zou komen Yeah

Posted by dj_spare on Jan-13-2004 12:41:

quote:

Nou, jij bent wel kansloos want je kunt niet lezen Spare

zouten wijsneus!

quote:

Remy als in Spare bedoel je? Die gaat naar Asta

klopt... maar ik denk dat Snuggle Remy D bedoelt..

Posted by kolkiewolkie on Jan-13-2004 12:47:

Relax nou es lui!

En zeer, ZEER waarschijnlijk kom ik wel, alleen weet ik nu nog niet of er iets tussen komt of niet. Want als ik zeg: 'Ik kom!' en als dat dan niet kan dan krijg je meteen weer geblaat van slappe hap enz. enz. terwijl dat dan gewoon iets is waar ik niet onderuit kan. Voor zover ik het nu kan bekijken heb ik iig geen tentamens (da's dus al positief) en onder normale omstandigheden kom ik gewoon langs om te springen .

En als mensen niet komen... sja als men zich niet of nauwelijks verbonden voelt met TA dan blijft men toch lekker weg. Moeten ze in de toekomst alleen niet verwachten dat men dan nog geaccepteerd wordt (j/k).

Posted by New Wave on Jan-13-2004 13:00:

quote:
Originally posted by Optimus
pfff, sukkel alsof dit een feestje is dat in het diepste geheim wordt gehouden en niemand erachter zou komen Yeah

wijsneus, gaat om het principe dat JIJ van Addiction een thread gaat starten van een concurerend iets.

Stel dat ik bij ID&T werk en ik ga een super groot feest organiseren...en plots is op dezelfde datum ook een groot trancefeest.....dan ga ik daar toch ook geen moeite voor doen om het aan mensen te laten weten, SUKKEL! Maargoed, jij weet altijd alles het beste....dus laat maar.....

Pages (11): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »