TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Trein zou wel duur zijn maar las er volk is .. why not
Kga men broer is poken of die da ni ziet zitten 
| quote: |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- anyway, denk da diejen trein nogal duur kan uitvallen ook al |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- anyway, denk da diejen trein nogal duur kan uitvallen ook al |
+ het is niet gemakkelijk om daar een parkeerplaats te vinden (de laatste keer hebben wij daar op een bushalte geparkeerd
)
Check binnenkort www.asta.nl voor meer info (der staat nog niks op over deze avond).
Of Markus komt is nog de vraag of heb jij andere bronnen Emma, want deze bevestiging zal errug fijn zijn. Robert wist het nog niet zeker, heeftie bij ons op het forum geplaatst.
Het tot 8 uur houdt in dat een afterparty gegeven wordt, verwacht niet dat Armin tot deze tijd zal draaien, zal wel een resident zijn (Mark van Dale ofzo). Maar wellicht worden we verrast en draait Armin wel door.
| Originally posted by emma het is niet gemakkelijk om daar een parkeerplaats te vinden (de laatste keer hebben wij daar op een bushalte geparkeerd )en het station is ni zover van de asta, 5 minuutjes wandelen ! |
van die parkeergarage wist ik niet
er is inderdaad nog niets bevestigd maar ik zal het eens vragen aan armin vrijdag! ik hou jullie op de hoogte !
Lol vraag het maar aan Armin
Treinkosten naar Den Haag is ook bijna 20 euro denk ik
Ik moet met heel heel heel heel heel veel spijt (zeker als Mr Schulz ook zou komen 'He rulez!!!!!!') melden dat ik niet aanwezig zal zijn wegens belangrijkere dingen te doen ... onze toekomstige vzw vertegenwoordigen
....
Emma ... vraag ne keer aan Armin of hij dees ni op nen andere datum wil doen ... zegt dat het voor mij is
...
Wat is er vrijdag te doen dan? 
Ook armin feestje?
| Originally posted by pooley Wat is er vrijdag te doen dan? ![]() Ook armin feestje? |
Das nu vrijdag of?
Of ben ik totaal ni mee 
want al die thread met armin, kan ni echt meer volgen

nu vrijdag is het : launchparty of armin's residency...
een feestje omdat hij daar resident gaat zijn dees jaar...
(het gaat hier niet over de 9uur set
)
ahzo 
damn !!!
examens? 
| Originally posted by pooley examens? |
| Originally posted by emma morgen hebbek mijn laatste ** zal dan nu maar best eens gaan leren ! ** |
en dan feesteuuuuhhhh
omg

vrijdag ook gedaan
Godskitchen ga ik ook ooit nog eens doen + ibiza 
in dees + volgend jaar that is
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!
Maar... Addiction 
Damn! Ik weet het nog niet...
addiction word ook leuk indeed eitje,voor de mensen misschien ook leuk om te weten dat ze daar ook terecht kunnen mochten ze niet in de asta komen (te vol of geweigerd)
lineup
site
waar?
:-)
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148791
addiction is met nl-ta'ers op de line-up, wat op zich wel fun is want zoals vermeld in de thread zelf Armin en MIKE, kun je elke maand wel erges zien ik volg wel sommige hun redenering maar goed 
voor ons Belgen ligt dat anders
Armin komt zelden naar hier en zelfs Mike draait hier bijna nooit..
dus toch eerder Asta dan Addiction voor mij
snap ik heel goed,merkte het alleen op voor het geval dat mensen de asta niet binnen komen.
laaste 2 uur van addiction is trouwens DJRV vs Misja Helsloot, dus das dan wel weer leuk 
| Originally posted by DjRV laaste 2 uur van addiction is trouwens DJRV vs Misja Helsloot, dus das dan wel weer leuk |

Wow das nice gedaan.
om het nog moeilijker te maken komt er nog een superfeestje bij!!!
diezelfde avond gaat armin ook gaan draaien in de XL in amsterdam en wie komt er samen met hem draaien ??? => Markus Schulz!
live is hard ...