TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Je eerste staptent ??
Pages (2): « 1 [2]
Toen ik 14 was ging ik voor het eerst uit in de Galaxy, een turkentent die nu gelukkig failliet is en waarvoor de 3 Gezusters in de plaats komt.
Toen ik 15 was en het uitgaan op vrijdagmiddag een beetje erg in was bij ons op school gingen we eerst naar de Boortoren, al gauw werd dit de Gompie en de Cuba Libre (allebei kroegen).
Toen ik 17 was gingen we niet meer uit op vrijdag omdat het saai werd, ondertussen gingen we al een tijdje uit op zaterdag, elke week naar de Gompie. Tegenwoordig gaan we naar The Kings, LaLaLaa, Cuba Libre, Gompie of De Saeck.
Alle tenten in Den Bosch uiteraard.
Ik zit sinds vorige week op kamers in Breda, en dan ga ik uit in de Walk-About, de Dikke en het Kerkplein en de Graanbeurs
| quote: |
| Originally posted by Blik Ik zit sinds vorige week op kamers in Breda, en dan ga ik uit in de Walk-About, Kerkplein en de Graanbeurs |
| Originally posted by Phat B pcies, das ne juste keuze!!! |
Hier nog een Alcazar ganger in ruste
... (ben n tijdje geleden nog eens geweest en t is nog steeds boeren uit 's Gravendeel eo
).
Blue sky in emst en naar de stunt in epe al jaren naar beide tenten niet meer geweest.
| Originally posted by Blik weet jij iets beters in breda? |
Mijn eerste staptent was Starlight in Nijkerkerveen.
Zondagmiddag, 14 jaren jong, flink hakken op de hardcorebeats 
Toen ik echter het bier had uitgevonden werd De Klaveet mijn echte staptent 
| Originally posted by SnuggLe Niemand zal het vast wel kennen: de Radstake in Varseveld! Oftewel de tent van 'brommers kieken' van Jovink. De Radstake is een begrip bij iedereen ten oosten van Arnhem. De Radstake is gewoon super Ze hebben daar een speciale paardenstal MET een uitsmijter ervoor waar je kan liggen vozen als je in die toko iemand tegenkomt waarmee je wel een beschuitje wil eten Onvertoond in NL. Het mooiste is als de uitsmijter weg is en je het licht aan doet Daar moet ik mijn digicam nog eens meenemen ![]() Ook leuk: de Achterhoek Arena, nu eigendom van de Grolsch. De enige discotheek in NL waar je kratten bier kunt krijgen |

| Originally posted by basvh vanaf me 13-14 naar de voetisch in den bosch. was trouwens een stijldans tent. maar voor ons was het een zuiptent. |
Vanaf a.s. zaterdag zijn daar trouwens feesten van Kosmoz (check www.kosmoz.nl, staan pics op, pre-parties zijn al geweest, best moeite waard lijkt me).
Maar iets beters was / is er niet in DB, in ieder geval niet als je van trance houdt. Leuke kroegen zat, maar voor echt goed stappen is DB een k*t-stad.
Ow ja en afgelopen juli 'n keertje Michel De Hey, maar toen zat ik in Berlijn...
Mijn eerste staptent was de Xanadu in Bergeijk.
Een discotheekje waar ze best goeie muziek draaide: trance, dance en ook nog af en toe (happy) hardcore en RnB. Bijna alles kon daar qau muziek.
Achteraf gezien misschien wel de leukste tijd uit je stapleven dat begin. Je kon nog niet zoveel alcohol hebben als nu, dus voor een 25 tot 30 gulden was je al redelijk tot echt zatjes. Zeker als je van te voren nog ergens 2 a 3 flessen in je giel had zitten.
Leeftijd daar, tja, best jong. Ik was een jaar of 14/15 toen we er elk weekend heen gingen. Gemiddeld zal de leeftijd op 17/18 hebben gelegen, maar toen wij 17 waren was de gemiddelde leeftijd drastisch gezakt.
Er kwamen steeds minder oudere, het werd minder druk. die kleine mannen vonden het ook niet meer leuk en inmiddels heeft de eigenaar de tent verkocht omdat het zo slecht liep.
Nu heet het de feestfabriek
wel gezellig als je flink gaat zuipen, maar de naam zegt al genoeg ![]()
mijn eerste tent was ut okshoofd. Bij niemand bekend denk ik en das mar goed ook. Boven de 15 moet je daar eigenlijk niet meer komen want das echt zooooooooooooooooooooooo saai.Daarna eigenlijk voornamelijk ster en lunenburg.
| Originally posted by M_Peror Leuke kroegen zat, maar voor echt goed stappen is DB een k*t-stad. |
ok
Marathon (later <
, dan LaDS, maandje later: carrera r'dam (a few good men), afteren in Parkzicht of (als je binnenkwam)keuze mellow: RoXY (a'dam) en in zaandam (hoe heet die tent) en natuurlijk exposure om mensen optehalen.
Mijn eerste uitstap naar een discotheek (ervoor al naar ellendig veel 'boerenfuifjes' geweest) was een bonzai night in de cherrymoon
Heel erg aangenaam en leuk publiek daar toen 
Re: ok
| Originally posted by xxl zaandam (hoe heet die tent) |
Re: Re: ok
| Originally posted by Optimus de Fun? |
De Lexion (is eigenlijk wel Westzaan maar okee) ?