TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vr 6 feb: Misja Hesloot b2b met Precision 3 uur lang in Nighttown
Pages (2): « 1 [2]

Posted by ahp2002 on Jan-14-2004 19:31:

Hier gaan we zeker weer bij zijn! Dat EQ sessions wordt maandelijks georganiseerd en is meestal wat meer techno-achtig georganiseerd. Ben zeer benieuwd!

Posted by Chicane on Jan-15-2004 22:49:

Ik ken Pascal dan alleen via de shop in Zoetermeer waar ik dan af en toe binnen stap om te sjoppen, en hij staat altijd vrolijk te lachen als hij dan weer met platen aan komt wandelen om in de rekken te zetten Maakt het winkelen toch een stuk prettiger dacht ik zo als de verkopers/personeel ook kunnen lachen

[Krijg ik nu korting? ]

Posted by -TAIS- on Jan-15-2004 23:12:

Ik ben er natuurlijk ook bij! Altijd leuk dit soort feestjes! Drie ondergewaardeerde trance DJs bijeen. En de Nighttown Basement is hier wel een toffe locatie voor.

Hier is trouwens nog de officiele flyer:

Posted by M_Peror on Feb-06-2004 13:14:

Wie gaan er nog?

Er is het een en ander tussen gekomen dus ik moet waarschijnlijk tot mijn spijt gaan afhaken voor vanavond En mocht het me alsnog lukken om te komen ben ik hoogstwaarschijnlijk in me uppie.

Posted by Raymond on Feb-06-2004 19:31:

Wat een thread joh

Snug die wat zegt, Precision die meteen los gaat. Snug die het goed maakt door een beetje te slijmen

Btw omdat hij DJ is, mag je toch ook wel je eigen mening hebben ?!! Ookal is het niet onderbouwd, ik vind ook niet iedereen aardig! Dus...... Maargoed ik zoek nog steeds opbergruimte voor 10.000 platen, weet iemand nog een plekkie ?!

Posted by precision on Feb-06-2004 19:33:

hahaha

je houdt wel van humor begrijp ik

Posted by franzelare on Feb-06-2004 20:03:

Ik ga eerst naar las palmas, ff kijken hoe het daar is, als het uitverkocht is of ik er niet in kom is dit een goede 2de optie.

Posted by Raymond on Feb-06-2004 21:23:

Re: hahaha

quote:
Originally posted by precision
je houdt wel van humor begrijp ik

Bekijk de dingen ook van de zonnige kant!!

Posted by -TAIS- on Feb-07-2004 16:00:

De foto zegt genoeg over de avond dacht ik zo:

Wat een vet feest was dat!!! Volle (maar niet te drukke) basement die helemaal uit z'n dak ging!

Posted by Shadow on Feb-10-2004 10:21:

Was zeker weten een toffe avond. Er werd heel goed gedraaid en het publiek ging op sommige momenten compleet uit zijn dak. Ik vond het wel iets weg hebben van een of ander illegaal feestje in een loods ofzo, zo lekker donker hol.

Enige minpunt was dat er weinig mooie vrouwen waren. Er was wel 1 mooi meisje dat heel de avond erg geil stond te dansen. Ze heeft volgens mij eerst een tijdje out op de bank gelegen, maar daarna stond ze heel de nacht met een grote bigsmile te dansen met 2 gasten. Iemand die nog gezien?? (ze stond als je naar de DJ keek beetje links achteraan, bij de bankjes)

Posted by -TAIS- on Feb-10-2004 17:57:

Hoe zag ze eruit? Blond/donker/groot/klein/etc?

Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 21:55:

brunette/licht/klein/groot

Posted by tijs08 on Feb-10-2004 21:58:

blond/donker/groot/klein

Posted by T3rr0r on Feb-10-2004 22:49:

Was dat dat meisje met die wijde mouwen ?
Want die was wel heel erg lekker

Posted by Dj Lex on Feb-10-2004 22:52:

quote:
Originally posted by T3rr0r
Was dat dat meisje met die wijde mouwen ?
Want die was wel heel erg lekker

Nee ze had wel wijd uitlopende pijpen

Posted by Chicane on Feb-11-2004 07:56:

komt door die nacht daarvoor

Posted by Shadow on Feb-11-2004 15:45:

Ze had volgens mij zowel een zwarte wijduitlopende broek en een wit/rood shirt aan met van die hele wijde mouwen aan het eind,die in de rondte slingerde. Ze had donker haar, beetje opgestoken en was normaal postuur. Ze stond beetje linksachterin te dansen, bij de bankjes. Op het einde, toen het niet zo druk meer was stonden er vier gasten om haar heen te dansen, verlekkerd naar haar te kijken. Iemand van jullie haha. Maar hebben we het over hetzelfde meisje? Die was namelijk erg jammie jammie. Weet niet wat ze op had, maar stond heel de avond met een big smile te dansen. Ze was met twee jongens waar ze beetje klef mee deed. Een kerel met wit t-shirt en rode mouwen stond af en toe te bekken met haar. Maar echt een lekker ding en ze kon heerlijk dansen, was een genot om naar haar te kijken haha

Posted by total woot on Feb-12-2004 14:45:

Wat doen jullie moeilijk, t is allemaal dezelfde meid, er was er namelijk maar 1 die de moeite van t bekijken waard was... (en t was idd een genot om naar te kijken ).

Posted by Shadow on Feb-12-2004 15:04:

haha dan zullen we het wel over dezelfde hebben. Heeft er iemand van jullie nog foto's gemaakt? Er liepen namelijk wel wat mensen met camera's. Iemand van jullie toevallig? Wil namelijk erg graag een foto hebben van toen ze zo lief lag te slapen :-)

Posted by TranceFool on Feb-12-2004 15:40:

ben je een beetje verliefd jongen?

Posted by Shadow on Feb-12-2004 15:54:

ja ben heel erg verliefd :-)

Posted by Shadow on Feb-14-2004 00:26:

ben heel erg verliefd, want het is namelijk mijn vriendin haha. Wilde even een grapje uithalen met mijn vriendin, vandaar dit berichtje. Maar bedankt voor alle complimenten haha. Ze heeft het gelezen en voelde zich erg vereerd :-)

Pages (2): « 1 [2]