TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Leraar in Den Haag neergeschoten
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Asperge Ik weet ook niet wat ik op het nieuwsbericht moet zeggen, ik vind het verschrikkelijk dat zoiets gebeurd in Nederland. Ik weet ook de oplossing ervoor niet. Maarja dit soort berichten geven alleen maar aanleiding tot generaliseren, maarja... |
Neeeeeeeeeeeeee niet weer een oeverloze discussie over allochtonen en criminaliteit. Schiet TOCH niet op....!!!
Ding: bij dat bushokje WEET het dat dat ding blauw is, dat is een feit, dat staat vast. Dat het een allochtoon is staat niet vast, dat is giswerk. Dat is het verschil.
| Originally posted by SnuggLe Neeeeeeeeeeeeee niet weer een oeverloze discussie over allochtonen en criminaliteit. Schiet TOCH niet op....!!! Ding: bij dat bushokje WEET het dat dat ding blauw is, dat is een feit, dat staat vast. Dat het een allochtoon is staat niet vast, dat is giswerk. Dat is het verschil. |
| Originally posted by SnuggLe Neeeeeeeeeeeeee niet weer een oeverloze discussie over allochtonen en criminaliteit. Schiet TOCH niet op....!!! Ding: bij dat bushokje WEET het dat dat ding blauw is, dat is een feit, dat staat vast. Dat het een allochtoon is staat niet vast, dat is giswerk. Dat is het verschil. |
| Originally posted by Jappio Van mij mogen ze de dader, ongeacht zijn afkomst, 50 jaar in een cel van 1 bij 1 gooien om hem zijn daden te laten overdenken. |
| Originally posted by Phat B opvallend is dat altijd iedereen overal (op elk forum, in elk blad/krant, in elk tv-program) maar van zulke dingen zegt dat dit gewoon aso is en niet mag gebeuren. Als iedereen dit vindt, waarom gebeurt dit soort stuff dan nog steeds??? |
| Originally posted by Jappio statistisch gezien kan je op basis van bepaalde gronden vast wel bepalen of het een allochtoon is of niet. wil me er verder niet in mengen, wil alleen zeggen dat dit wel het ultieme voorbeeld is van gebrek aan respect voor anderen. Van mij mogen ze de dader, ongeacht zijn afkomst, 50 jaar in een cel van 1 bij 1 gooien om hem zijn daden te laten overdenken. |
) want ik weet dat je gelijk hebt en het ook vast wel een allochtoon zal zijn. In de steden is het gewoon superverrot wat dat betreft, en dan al helemaal in mijn wijk. Ik behoor tot de 5 % blanke bewoners volgensmij.
| Originally posted by SnuggLe Btw, tis weer een andere discussie, maar mensen die allochtone ouders hebben maar hier zijn geboren, hoelang noemen we die mensen nog allochtonen? Het zijn net als jullie Nederlanders..... met een ander kleurtje. |
Ach ja het is maar hoe je het bekijkt.
Mijn zus werkt als lerares op veel verschillende scholen (invalllen ivm geen vaste baan (jaja in het onderwijs..
)
Op een blanke school krijgt ze geen respect van die kinderen, geen u zeggen en andere beleefdheden terwijl ze op een school met alleen maar asielzoekers door alle kinderen beleefd wordt aangesproken.
Maar goed ook mijn moeder riep vanmiddag: "het zal wel weer zo'n allochtoon zijn"
| Originally posted by SnuggLe Btw, tis weer een andere discussie, maar mensen die allochtone ouders hebben maar hier zijn geboren, hoelang noemen we die mensen nog allochtonen? Het zijn net als jullie Nederlanders..... met een ander kleurtje. |
Als we het hier over mensen die Lonsdale dragen hebben zit ook iedereen met z'n vooroordelen klaar.
En ik zeg het echt niet omdat het niet anders zou kunnen zijn. Ik zei het, zoals Ding al zei, omdat ik bronnen gezien heb die dat zeiden. Een Engelse nieuwssite die zegt dat het een Turkse jongen is, een webmaster van een scannersite die zegt dat de jongen Murat heet. En dan heb je ook nog het feit dat het op een VMBO-school gebeurt is waar 90 % allochtoon is.
Dan heb ik als conclusie: het zou wel eens een allochtoon geweest kunnen zijn.
Het is misschien niet netjes om het te zeggen, maar het is waarschijnlijk wel zo.
Hebben wij ook niet altijd ons woordje klaar als er op een hardstylefeest gevochten word? Of hebben wij ook niet onze denkwijzen over mensen die Fred Perry en Lonsdale dragen?
| Originally posted by Blik Dan heb ik als conclusie: het zou wel eens een allochtoon geweest |
| het schijnt dat de dader een allochtoon was... |
hulde, nu hoef ik niks meer te tikken.
| Originally posted by SnuggLe Door dit soort berichten in de media en gedoe krijg je dus alleen maar gezeur en gezeik en een nog grotere kloof tussen allochtonen/mensen van buitenlandse afkomst/'anders gekleurden' en autochtone Nederlanders. |
Zag het net ook op het journaal... echt triest dit, hoe kun je het in je hoofd halen om dit te doen....
| Originally posted by Phat B opvallend is dat altijd iedereen overal (op elk forum, in elk blad/krant, in elk tv-program) maar van zulke dingen zegt dat dit gewoon aso is en niet mag gebeuren. Als iedereen dit vindt, waarom gebeurt dit soort stuff dan nog steeds??? |
| Originally posted by moogwai pim fortuyn |
| Originally posted by SnuggLe Nee, je zei: DUS je spreekt jezelf tegen. NIETS jij kwam tot de conclusie dat het een allochtoon was, je zei 'het schijnt dat'. Dus je moet je mond houden Blik! Zeg dan dat je bronnen hebt gelezen/gezien/gehoord dat het waarschijnlijk een allochtoon is, ipv te gaan blaten. |
Altijd wel leuk inderdaad als dat woord Pim Voortuin weer eens langskomt.
En ze dneken allemaal dat als hij president van nederland was dat het dan NIET zou gebeuren.
Simepele broekies......waar zijn jullie hersenen?
| Originally posted by SnuggLe Door dit soort berichten in de media en gedoe krijg je dus alleen maar gezeur en gezeik en een nog grotere kloof tussen allochtonen/mensen van buitenlandse afkomst/'anders gekleurden' en autochtone Nederlanders. Dusssssssssssss |
| Originally posted by moogwai Een allochtoon is iemand met een niet-westerse achtergrond/afkomst, tenminste dat is de huidige gebruikte betekenis van dit woord. Neger is ook een doodnormaal woord, jammer dat deze woorden altijd direct worden geassocieerd met discriminitatie. |

niet te geloven zeg... denk je weer ff lekker een dagje les te geven, krijg je dit.
Ik hoop dat die man het overleeft, en de dader?
Die hoeft het daglicht niet meer te zien imo, hok van 1 bij 1 propvol met schoolboeken, omdat ie vond dat ie wel op school had moeten zijn!
| Originally posted by BaRTeZ niet te geloven zeg... denk je weer ff lekker een dagje les te geven, krijg je dit. Ik hoop dat die man het overleeft, en de dader?Die hoeft het daglicht niet meer te zien imo, hok van 1 bij 1 propvol met schoolboeken, omdat ie vond dat ie wel op school had moeten zijn! |
| DEN HAAG - De verdachte van de schietpartij op het Terra College in Den Haag heeft zich dinsdagavond rond 21.05 uur gemeld op het politiebureau aan de Beresteinlaan. Dat meldde de persofficier van justitie. De jongen kwam met de auto naar het politiebureau, in het gezelschap van een tweede persoon. Het OM wilde over de identiteit van de verdachte slechts kwijt dat het een minderjarige leerling is van het Terra College. Hij wordt op het moment verhoord. De politie gaat ook de tweede inzittende van de auto uitgebreid horen. Over de identiteit van deze persoon zijn helemaal geen mededelingen gedaan. |
Ik ben inderdaad bang dat dit stuk vreten ondanks zijn moord met voorbedachte rade weer met een jaartje of vijf (die hij in een veel te luxe gevangenis doorbrengt, misschien gaat ie er qua luxe nog op vooruit ook :whip
op straat staat.
Wat betreft het allochtoon zijn; Het is gewoon een feit dat de 2e generatie allochtonen (wel in Nederland opgegroeid dus, en nee, om kritiek te voorkomen, dit is geen generalisatie, ik zeg niet allemaal) toch voor een redelijk groot deel van de problemen in de samenleving zorgen. Maar als ik ook nog eens lees dat dit op een vmbo-school is gebeurd, dan is de gedachte die in mij opkomt inderdaad ook dat het wel een allochtoon zou zijn geweest, het is misschien niet netjes, maar het moet dan niet opgevat worden als een belediging jegens alle allochtonen; natuurlijk heb ik in mijn kennissen- en vriendenkring ook allochtonen, maar klaarblijkelijk uit een heel ander milieu dan de probleemgroep.
Wat betreft de straf, ik vind dat de martelmethodes die in de TV-serie 24 toegepast worden zeker in aanmerking komen 
| Originally posted by New Wave En ze dneken allemaal dat als hij president van nederland was dat het dan NIET zou gebeuren. Simepele broekies......waar zijn jullie hersenen? |