TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party! : Xtralarge 7-02-2004
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by kolkiewolkie on Jan-22-2004 09:36:

quote:
Originally posted by franzelare
houd je bek stomme slet en herinner me daar niet aan

altijd gestressed he, die frans

Posted by franzelare on Jan-22-2004 18:03:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
altijd gestressed he, die frans

ik ben niet gestresd ja! hooguit een beetje aan de drukke kant soms!

Posted by Opti on Jan-31-2004 20:08:

He fransje, ga je nou nog hier naartoe?

Posted by Little Theseus on Feb-01-2004 19:18:

Ik ga erbij zijn!!!
De 7e draait de 538 drive-in show in the one dus m'n collega is erbij voor de lichten en ik ben overbodig die avond w00h00!

Sw33t!

Posted by Opti on Feb-01-2004 19:29:

Dancing Dude

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaa

(mooi man)

Posted by SnuggLe on Feb-01-2004 19:51:

Veel plezier
Ik ben d'r jammergenoeg niet bij...familieweekend met de familie van Anke, die ma wordt 50. Dus een heel weekend in een of ander hotel!

Posted by Donna on Feb-02-2004 09:40:

Whoopieeee dudes,party dan uh?!

We hebben nog een aantal vrijkaarten,duzzzz geef op tijd ff aan

Posted by franzelare on Feb-02-2004 16:47:

hmmm dat klink verleidelijk
een keer gewoon springen zonder foto's te hoeven maken!

Posted by kolkiewolkie on Feb-02-2004 19:38:

Ik wacht af wat de rest doet... het blijft vooralsnog zo stil nl. (en tis best wel druk ook verder ).

Posted by basd on Feb-03-2004 07:57:

Ik kan in ieder geval niet, er schijnt ergens anders gezopen te moeten worden.. onder de noemer van kerstdiner

Posted by Opti on Feb-03-2004 10:06:

quote:
Originally posted by Donna
Whoopieeee dudes,party dan uh?!

We hebben nog een aantal vrijkaarten,duzzzz geef op tijd ff aan

jeetje, jullie zijn wel gul hoor, lieve mensen

Hee kolkie, Theesaus en ik zijn er heur En Frans moet ook wel gaan, anders krijgt ie klappen

Posted by SnuggLe on Feb-03-2004 12:52:

quote:
Originally posted by Optimus
jeetje, jullie zijn wel gul hoor, lieve mensen

Hee kolkie, Theesaus en ik zijn er heur En Frans moet ook wel gaan, anders krijgt ie klappen

Ja en ook naar Everybody de week erop

Maar Ruben: succes in ieder geval!
Hoelaat mag je deze keer draaien?
En is er al meer bekend over volgende keren?

Posted by franzelare on Feb-03-2004 20:47:

:S het word echt nooit wat met mij!

maar donna, nog plekkies over schat

Posted by Opti on Feb-03-2004 20:49:

jeeeeeuuuuujjjjj

(of juich ik te vroeg?)

Posted by franzelare on Feb-03-2004 20:50:

jij juicht altijd tevroeg, eerst vrijdag maar weer eens overleven

Posted by kolkiewolkie on Feb-05-2004 11:07:

quote:
jij juicht altijd tevroeg, eerst vrijdag maar weer eens overleven

precies! (en donderdag ofcourse )

Posted by franzelare on Feb-05-2004 18:41:

neeee houd je bek, nou!!

ben ik eindelijk afgekicked van het stappen op donderdag begint hij er weer over!

je steunt me echt niet he, apenlul dat je er bent!

maarja ook nog geen reactie van donna en ik moet vrijdag echt uit anders gaat iemand me hardstikke mors dood maken!

Posted by DjRV on Feb-06-2004 08:11:

ik heb nog vrijkaarten over (franzie??)

Posted by kolkiewolkie on Feb-06-2004 12:24:

Wellicht dat ik er op terugkom maar verwacht niet dat ik kom. Ik zou echt heel graag wel komen hoor want ik MOET en ZAL die XL een keer van binnen zien alsmede genieten van Donna's kookkunsten (aanbod is gewaardeerd) alleen...

Ik ga vanavond al voor de derde avond op rij uit (ik heb het kaartje al gekocht dus ik kom daar iig niet onderuit ). Nou en zal er wellicht gedacht worden maar dit is dus wat er te nou ennen is:

1) fysiek ben ik er morgen waarschijnlijk HE-LE-MAAL doorheen
2) het geld VLIEGT deze week werkelijk de portomonee uit. Da's niet verassend natuurlijk maar de cashflow word deze maand zowieso al errrrg overtuigend negatief en dan moet ik gewoon ergens gaan snoeien (in de kosten dus, niet snoeien zoals je bij HS en HC kunt doen ). Ik heb zitten rekenen en het hele geintje zou me zo weer een euro of 40-50 gaan kosten en da's momenteel gewoon even te veel van het goede.

Met andere woorden: succes met draaien Ruben, geniet ervan Donn en we WILL meet again, maar (waarschijnlijk) niet morgen .

Posted by kolkiewolkie on Feb-06-2004 12:28:

quote:
neeee houd je bek, nou!!

ben ik eindelijk afgekicked van het stappen op donderdag begint hij er weer over!

je steunt me echt niet he, apenlul dat je er bent!

maarja ook nog geen reactie van donna en ik moet vrijdag echt uit anders gaat iemand me hardstikke mors dood maken!

Jij blaat sowieso altijd een stuk in de rondte over verzaken hier en verzaken daar, blablabladibla. Ik zou zeggen: kick es af van het internetten onder invloed. Wellicht dat ik je dan ooit nog es serieus neem.

Posted by Opti on Feb-06-2004 14:26:

Heheheh, als niemand wil, willen wij wel

Posted by franzelare on Feb-06-2004 17:47:

quote:

Jij blaat sowieso altijd een stuk in de rondte over verzaken hier en verzaken daar, blablabladibla. Ik zou zeggen: kick es af van het internetten onder invloed. Wellicht dat ik je dan ooit nog es serieus neem.

wie zegt dat ik nooit nuchter internet

Posted by Donna on Feb-07-2004 11:10:

quote:
Wellicht dat ik er op terugkom maar verwacht niet dat ik kom. Ik zou echt heel graag wel komen hoor want ik MOET en ZAL die XL een keer van binnen zien alsmede genieten van Donna's kookkunsten (aanbod is gewaardeerd) alleen...

Ik ga vanavond al voor de derde avond op rij uit (ik heb het kaartje al gekocht dus ik kom daar iig niet onderuit ). Nou en zal er wellicht gedacht worden maar dit is dus wat er te nou ennen is:

1) fysiek ben ik er morgen waarschijnlijk HE-LE-MAAL doorheen
2) het geld VLIEGT deze week werkelijk de portomonee uit. Da's niet verassend natuurlijk maar de cashflow word deze maand zowieso al errrrg overtuigend negatief en dan moet ik gewoon ergens gaan snoeien (in de kosten dus, niet snoeien zoals je bij HS en HC kunt doen ). Ik heb zitten rekenen en het hele geintje zou me zo weer een euro of 40-50 gaan kosten en da's momenteel gewoon even te veel van het goede.

Met andere woorden: succes met draaien Ruben, geniet ervan Donn en we WILL meet again, maar (waarschijnlijk) niet morgen .

Time&place doesnt matter Gerd

En redenen die voor jou voelen als reden om niet te gaan zijn toch altijd ok?
Komt wel goed als t tijd is

Posted by DjRV on Feb-07-2004 13:22:

ik moet openen vanavond; van 22:00 tot 24:00

Posted by franzelare on Feb-07-2004 13:58:

suc6 moppie

Pages (3): « 1 [2] 3 »