TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het weekend thread: Wie is waar geweest en hoe was het?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by M_Peror on Jan-19-2004 18:46:

Ook niet veel bijzonders... vrijdagavond wat gaan drinken in de kroeg en daarna nog even doorgegaan bij een vriendin thuis... was erg gezellig en werd dus een beetje laat/vroeg, waardoor ik zaterdag niet tot veel meer in staat was. Dus zaterdagavond (alweer) wat gaan drinken bij vrienden en weer op tijd naar bed.

Als ik 't zo lees: best saai eigenlijk.

Hmmm... volgend weekend toch maar wat interessanters ondernemen...

Nog maar anderhalve week tot INVITED!

Posted by MaGiK54 on Jan-24-2004 07:46:

Wederom aan het overwerken

Posted by SnuggLe on Jan-24-2004 09:47:

Dadelijk Amsterdam in, ff shoppen.

Posted by Duke2003 on Jan-24-2004 11:18:

ik had gister een schoolfeest! denken jullie waarschijnlijk: SAAI, maar t was echt melig! het was voor de eerste keer niet op school, t was in de akhnaton n klein zaaltje/bar/weetikveel, dus dat was al n plus. maar hetgene waarom de avond goed was was toen er twee "trance" platen gedraaid werden (traffic DUH en supersound ) ik zit namelijk op zo'n zwartel school waar iedereen hiphop luistert, dus bij traffic stonden we daar met 5 mensen te springen en te schreeuwen, de rest van de zaal; BOOOOOOEEEE, wij nog harder schreeuwen hahaha. die mensen werden zo agressief echt grappig hoe makkelijk sommige mensen op te naaien zijn.

Posted by Jappio on Jan-25-2004 11:16:

leuk ja

mijn weekend:

vrijdag ski�n boven de wolken, heerlijk weer dus vrijdagnacht naar het yorincafe waar 90 % man was 5 % bejaard en de bardame een hele lekkere chick

zaterdag spullen pakken, ski�n, en afscheid nemen van la france met een steak american (juist ja, een stokbrood met patat en hamburgers)

en zaterdagnacht tot nu ehm met de bus naar huis

ook een heel geslaagd weekend dus

Posted by Blik on Jan-25-2004 11:25:

tentamenweek zuigt

Posted by arjen on Jan-25-2004 11:52:

karaoke in cafe de pier

personeelfeestje met veeel drank dat maakt de karaoke mooi

Posted by Asperge on Jan-25-2004 12:04:

Ik ben weer naar die zelfde lokale tent geweest als vorige week, werd nog best aardige muziek gedraaid(voor zon tent dan):

- Tiesto - Traffic
- Motorcycle - As the rush comes
- Katana - Fancy fair
- Armani & Ghost - Airport

Posted by Menno on Jan-25-2004 12:10:

Gisteren naar Scott Bond geweest in de Asta en het was super. Hij draaide harder dan ik verwacht had maar het was werelds.
Satelite, Whispers en de nieuwe Green Martian voorbij horen komen. En daarnaast heel veel lekkere hardtrance plaatjes.

Posted by Dj Lex on Jan-25-2004 12:59:

Zelfde als Menno, alleen vond ik het iets te hard

Posted by Freezel on Jan-25-2004 13:08:

Heb de laatste dingen geregeld voor mijn afstudeerstage die maandag begint en meegeholpen met een verhuizing van het werk (waar ik dus ook ga afstuderen).

Verder beetje gevoetbald, gedraaid en film gekeken.

Posted by Teknikol on Jan-25-2004 13:13:

Vrijdag: Naar een verjaardag geweest, ff naar een (eet)caf� geweest.
Zaterdag: Naar mn vriendin geweest, love letters gekeken en idols

sja en zondag zou dus mn uitbrak dag moeten zijn, maar zoals je ziet is dat niet nodig.

Posted by M_Peror on Jan-25-2004 16:25:

Ook hier weer weinig bijzonders. Vrijdag naar m'n vriendin geweest, zaterdag naar een verjaardag en vandaag dus ook niet echt hoeven bijkomen (hoogstens licht slaaptekort)...

Posted by Blik on Feb-08-2004 10:51:

Het was echt een grof weekend. Donderdag in Tilburg uitgeweest omdat een klasgenoot van mij jarig was, had vrijdag ook een gruwelijke kater daarvan. Gisteravond weer een feestje van 2 vrienden van mij, ook weer veel pils op en ik was zeer blij toen ik erachter kwam dat het voetbal afgelast was

nu moet ik dalijk om 3 uur werken, en daar heb ik vrij weinig zin in om eerlijk te zijn

Posted by Opti on Feb-08-2004 14:53:

XL, en het was zupah!

Posted by MaGiK54 on Feb-08-2004 15:34:

Vrijdag, dronken in de Kings.
Gisteren schaatsen, kaartje Cox gehaald, avondje PS2 met Need for Speed Underground en wederom dronken en een zeer bizarre avond Kings (met een hele hoop foute en lelijke mensen).
Vandaag schaatsen kijken en zo Italian Job kijken.

Posted by Flippe on Feb-08-2004 17:02:

Vrijdag ben ik gewoon op stap geweest net als iedere week, naar dezelfde tent!

Gisteren/zaterdag ben ik naar de Time Out geweest, vond het best gezellig, en heb me er goed vermaakt!

En ja dan vandaag/zondag, niet veel gedaan, moet dadelijk weer een waterpolo wedstrijd spelen!

Posted by SnuggLe on Feb-08-2004 19:09:

Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie van mijn vriendin. Hotelletje in Spijkenisse (Carlton, bij jou ja Jappi0), was wel oke!
Nog daggie Brielle en R'damse haven gedaan, en heeeeeeeerlijk gegeten bij Jasmin Garden (chinees in Spijk-city).

Wel oke. Nu uitbrakken.

Posted by raoel on Feb-08-2004 20:00:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie

Snoegul...

Gister naar stratum geweest.
Caf� De Stunt, altijd wel aardig en daarna naar Playerz.
Playerz: erg leuke tent, leuke muziek en de vrouwen
alleen ��n minpunt, het geluid...

Zo slecht! Ontzettend schel, die hoge tonen komen als een dolle binnen. Voor degene die het kennen, ik stond een tijdje bij de trap naar boven, vlak bij die speaker die daar hangt.
Ik heb nu nog een dof gevoel in mijn gehoor en het heeft gister dus echt weer veel geleden. Ik heb wel is vaker dat ik 's morgens nog zo'n suis heb, maar nu nog steeds, dat is mij nog nooit overkomen* nog niet op enkele houseparties waarbij ik al dacht dat het niet gezond was. Maar daar heeft het meestal betrekking op de lage tonen, nu op de hoge en dat is echt KUT!

* er zullen hier ongetwijfeld enkele gekken zijn die dat maandelijks, zo niet wekelijks hebben

Posted by SnuggLe on Feb-08-2004 20:11:

quote:
Originally posted by raoel
Snoegul...

Jah? Was?

NEIN, es ist DER SnuggLe jah?

Posted by Shabbaman on Feb-09-2004 10:31:

Zaterdag naar x-qlusive geweest. Het contrast met de vorige editie was erg groot: de gemiddelde leeftijd lag zeker vijf jaar hoger. Luna draaide ook erg goed, afgezien van het laatste uur dan. Vooral het eerste uur, met veel oldschool, kon me prima bekoren. De uren daarna zijn een beetje vaag...

Oh ja, het bier was ook weer lekker.

Posted by moogwai on Feb-09-2004 11:15:

Zaterdag weer eens naar de E-dry in Duitsland geweest

Het is altijd wel leuk daar (alleen het geluid staat in Nederland altijd zo zacht ). Voor diegene die hier nog nooit zijn geweest. De muziek die ze daar draaien is altijd een mix van hardtrance/style (Cosmic Gate, Isaac, etc), klassiekers in een nieuwe jasje (remakes van "Sounds Of Silence, etc) en happy hardcore nostalgie (Party Animals, Dune). Oh ja er is ook een schwarze halle (R&B dus ), weisse halle (duitse skihut zeg maar ), maar dat is niet zo interessant

Posted by basd on Feb-09-2004 11:59:

Een (beetje verlaat) kerstdiner gehad met mijn vroegere huisgenoten.. Veel eten en nog meer drinken, was wel okee..

Zondag koppijn en uitbrakken

Posted by Eye-Riz on Feb-09-2004 21:12:

zaterdag eerst op Upop radio gedraaid, daarna door naar Belgie met de plaatjes, zondag met mijn rare hoofd paardgereden, en vervolgens met een bende nog raardere mensen gebowld. erg gezellig, veel slap geouwehoer en nog meer geplaag. en natuurlijk steeds voorzien van de lekkerste muziek

Posted by snitz on Feb-09-2004 22:07:

vrijdag ff naar snowworld geweest in landgraaf, s'avonds verjaardagje gehad waar het een en ander gezopen werd.zaterdag "lekker" gewerkt en daarna naar een pr�-carnaval party geweest waar basvh ook aant feesten was. Daar ok het een en ander gedronken. Zondag uitgeslapen, uitgebrakt en nagedacht over wat ik zaterdag nu eigenlijk allemaal gedaan had en hoe ik in bed beland ben. Was weer een weekend om niet te vergeten en weer een keer over te doen.

LOS BRAQOS SNITZ

Pages (3): « 1 [2] 3 »