TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het weekend thread: Wie is waar geweest en hoe was het?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ook niet veel bijzonders... vrijdagavond wat gaan drinken in de kroeg en daarna nog even doorgegaan bij een vriendin thuis... was erg gezellig en werd dus een beetje laat/vroeg, waardoor ik zaterdag niet tot veel meer in staat was. Dus zaterdagavond (alweer) wat gaan drinken bij vrienden en weer op tijd naar bed.
Als ik 't zo lees: best saai eigenlijk.
Hmmm... volgend weekend toch maar wat interessanters ondernemen...
Nog maar anderhalve week tot INVITED! 
Wederom aan het overwerken 
Dadelijk Amsterdam in, ff shoppen.
ik had gister een schoolfeest! denken jullie waarschijnlijk: SAAI, maar t was echt melig! het was voor de eerste keer niet op school, t was in de akhnaton n klein zaaltje/bar/weetikveel, dus dat was al n plus. maar hetgene waarom de avond goed was was toen er twee "trance" platen gedraaid werden (traffic DUH en supersound
) ik zit namelijk op zo'n zwartel school waar iedereen hiphop luistert, dus bij traffic stonden we daar met 5 mensen te springen en te schreeuwen, de rest van de zaal; BOOOOOOEEEE, wij nog harder schreeuwen hahaha. die mensen werden zo agressief echt grappig hoe makkelijk sommige mensen op te naaien zijn.
leuk ja
mijn weekend:
vrijdag ski�n boven de wolken, heerlijk weer dus vrijdagnacht naar het yorincafe waar 90 % man was 5 % bejaard en de bardame een hele lekkere chick
zaterdag spullen pakken, ski�n, en afscheid nemen van la france met een steak american (juist ja, een stokbrood met patat en hamburgers)
en zaterdagnacht tot nu ehm met de bus naar huis 
ook een heel geslaagd weekend dus 
tentamenweek zuigt 
karaoke in cafe de pier
personeelfeestje met veeel drank dat maakt de karaoke mooi
Ik ben weer naar die zelfde lokale tent geweest als vorige week, werd nog best aardige muziek gedraaid(voor zon tent dan):
- Tiesto - Traffic
- Motorcycle - As the rush comes
- Katana - Fancy fair
- Armani & Ghost - Airport
Gisteren naar Scott Bond geweest in de Asta en het was super. Hij draaide harder dan ik verwacht had maar het was werelds.
Satelite, Whispers en de nieuwe Green Martian voorbij horen komen. En daarnaast heel veel lekkere hardtrance plaatjes. 
Zelfde als Menno, alleen vond ik het iets te hard
Heb de laatste dingen geregeld voor mijn afstudeerstage die maandag begint en meegeholpen met een verhuizing van het werk (waar ik dus ook ga afstuderen).
Verder beetje gevoetbald, gedraaid en film gekeken.
Vrijdag: Naar een verjaardag geweest, ff naar een (eet)caf� geweest.
Zaterdag: Naar mn vriendin geweest, love letters gekeken en idols
sja en zondag zou dus mn uitbrak dag moeten zijn, maar zoals je ziet is dat niet nodig.
Ook hier weer weinig bijzonders. Vrijdag naar m'n vriendin geweest, zaterdag naar een verjaardag en vandaag dus ook niet echt hoeven bijkomen (hoogstens licht slaaptekort)...
Het was echt een grof weekend. Donderdag in Tilburg uitgeweest omdat een klasgenoot van mij jarig was, had vrijdag ook een gruwelijke kater daarvan. Gisteravond weer een feestje van 2 vrienden van mij, ook weer veel pils op en ik was zeer blij toen ik erachter kwam dat het voetbal afgelast was
nu moet ik dalijk om 3 uur werken, en daar heb ik vrij weinig zin in om eerlijk te zijn
XL, en het was zupah!
Vrijdag, dronken in de Kings.
Gisteren schaatsen, kaartje Cox gehaald, avondje PS2 met Need for Speed Underground
en wederom dronken en een zeer bizarre avond Kings (met een hele hoop foute en lelijke mensen).
Vandaag schaatsen kijken en zo Italian Job kijken.
Vrijdag ben ik gewoon op stap geweest net als iedere week, naar dezelfde tent!
Gisteren/zaterdag ben ik naar de Time Out geweest, vond het best gezellig, en heb me er goed vermaakt!
En ja dan vandaag/zondag, niet veel gedaan, moet dadelijk weer een waterpolo wedstrijd spelen!
Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie van mijn vriendin. Hotelletje in Spijkenisse (Carlton, bij jou ja Jappi0), was wel oke!
Nog daggie Brielle en R'damse haven gedaan, en heeeeeeeerlijk gegeten bij Jasmin Garden (chinees in Spijk-city).
Wel oke. Nu uitbrakken.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Weekendje weggeweest met de (90% Duitse) familie |

| quote: |
| Originally posted by raoel Snoegul... |
Zaterdag naar x-qlusive geweest. Het contrast met de vorige editie was erg groot: de gemiddelde leeftijd lag zeker vijf jaar hoger. Luna draaide ook erg goed, afgezien van het laatste uur dan. Vooral het eerste uur, met veel oldschool, kon me prima bekoren. De uren daarna zijn een beetje vaag...
Oh ja, het bier was ook weer lekker.
Zaterdag weer eens naar de E-dry in Duitsland geweest 
Het is altijd wel leuk daar (alleen het geluid staat in Nederland altijd zo zacht
). Voor diegene die hier nog nooit zijn geweest. De muziek die ze daar draaien is altijd een mix van hardtrance/style (Cosmic Gate, Isaac, etc), klassiekers in een nieuwe jasje (remakes van "Sounds Of Silence, etc) en happy hardcore nostalgie (Party Animals, Dune). Oh ja er is ook een schwarze halle (R&B dus
), weisse halle (duitse skihut zeg maar
), maar dat is niet zo interessant 
Een (beetje verlaat) kerstdiner gehad met mijn vroegere huisgenoten.. Veel eten en nog meer drinken, was wel okee..
Zondag koppijn en uitbrakken 
zaterdag eerst op Upop radio gedraaid, daarna door naar Belgie met de plaatjes, zondag met mijn rare hoofd paardgereden, en vervolgens met een bende nog raardere mensen gebowld. erg gezellig, veel slap geouwehoer en nog meer geplaag. en natuurlijk steeds voorzien van de lekkerste muziek 
vrijdag ff naar snowworld geweest in landgraaf, s'avonds verjaardagje gehad waar het een en ander gezopen werd.zaterdag "lekker" gewerkt en daarna naar een pr�-carnaval party geweest waar basvh ook aant feesten was. Daar ok het een en ander gedronken. Zondag uitgeslapen, uitgebrakt en nagedacht over wat ik zaterdag nu eigenlijk allemaal gedaan had en hoe ik in bed beland ben. Was weer een weekend om niet te vergeten en weer een keer over te doen.
LOS BRAQOS SNITZ