TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Partykalender 2004
Pages (7): « 1 [2] 3 4 5 6 7 »
spam ?
Ville bara n�mna att jag har luskat fram n�r en del st�rre fester s�som Dance Valley eller Nature One skall vara... Mer detaljer p� denna l�nk http://www.liquidsunset.org/Party_A...wallparties.php
D�r vi samlar alla typer av fester 
En liten skitsak men t�nk p� att Technostate har bytt namn till State.
Och �ppet tiderna �r 22.00-03.00.
| quote: |
| Originally posted by Sand Leaper @ Mind: Sticky eller link til denne tr�den i Linktr�den hadde v�rt fint |
hum..ere bara jag som tycker denna borde ligga som tex "viktigt" tr�den osv....
e en bra � anv�ndbar tr�d jue som man kan kika in p� d� � d� f�r � uppdatera minnet
nu �r den ju p� v�g ner till sida 3 � d� kommer iaf jag definitivt gl�mma bort den

| Originally posted by Amnezia hum..ere bara jag som tycker denna borde ligga som tex "viktigt" tr�den osv.... e en bra � anv�ndbar tr�d jue som man kan kika in p� d� � d� f�r � uppdatera minnet nu �r den ju p� v�g ner till sida 3 � d� kommer iaf jag definitivt gl�mma bort den ![]() |
Rensa p� fester som redan varit. L�mna mer plats �t vad som komma skall!
| Originally posted by Cow och, hur m�nga kommer till luftkastellet? |
Ultrafusion Music Festival 2004
Place : Kulturkammaren (Tunnbindareg. 37), Norrk�ping, Sweden
Dates : 28th & 29th May 2004
Time : TBA
Dancefloors : 3 + VIP
Musicstyles : Electronic Dancemusic
Confirmed DJ�s so far...
- Envio (swe)
- Mats Wurnell (swe)
- Christian Rusch (swe)
- Piliavin & Zimbardo (uk) *Headliner*
- DJ Lucca (cz) *Headliner*
- Rouzbeh Delavari (swe)
- �zg�r Can (swe)
- DJ Albin (swe)
- Erik Owetz (swe)
- Tege (swe)
- DJ Nu�vo (swe)
- Mike Oxus (swe)
- DJ Rx (fin)
- DJ Dimix (be)
- Seba (be)
- Peter Cekon (swe)
- Michael Splint feat. Sasja on vocals (dk) *Headliner*
- Ike (swe)
- Jennifer Pope (swe)
- DJ Anneli (swe)
- DJ Abtin Siyadat (swe)
- Suzanna Zustovic (swe)
- Moose aka Philter (uk)
- DJ Nax (swe)
- DJ Mickey (swe)
- Nihad Tule (swe)
- Johan Berg (swe)
- DJ Vertigo (fin)
The 28-29th of May 2004, will see music industry professionals, promoters, club owners and enthusiasts from Scandinavia, The Baltic States & Europe will converge in Norrk�ping, Sweden for the 1st Annual non-profit Ultrafusion. Ultrafusion encourages the next generation to come out of their bedrooms and garages and express their musical abilities!
The happening is also helping those who need it; the children of the world.
It�s not like Miami or Amsterdam where it�s just the usual array of big-name stars. This is all about giving young talented DJs/producers a break and the opportunity to play on a proper sound system in front of a good crowd.
http://www.ultrafusion.se/2004/index.php?id=1
Varf�r uppdateras inte denna underbara tr�den? Kan inte n�gon sn�ll OP klistra fast den d�r uppe bland de andra stickysarna?
Jag ska �ra J00f och Airbase/A&B med min n�rvaro... 
| Originally posted by DJ_Laszlo Varf�r uppdateras inte denna underbara tr�den? Kan inte n�gon sn�ll OP klistra fast den d�r uppe bland de andra stickysarna? |
tr�den uppdateras inte pga att lille s�te andrew e och bl�ter ner sin rumpa i skidbackarna i italien...
p� tal om mindshooter.. s� tror ja vi f�r skicka ett pm till han och be att han uppfyller v�r simpla �nskan. han l�ser inte den h�r tr�den. det �r uppenbart... folk har p�pekat sticky i flera veckor!

omg omg omg... den e sticky nu
hehe 
| Originally posted by dbl omg omg omg... den e sticky nu |
| Originally posted by reveal Man m�ste peta lite p� Kenny via ICQ |
| The administrator has specified that you can only edit messages for 28800 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message. |
Originally posted by St_Andrew kan man f� bort det p� n�tt s�tt? |
| Originally posted by dbl swamper vet jag kan fixa det.. han fixa det �t mig i en tr�d.... men det va i production delen och jag har hand om en av sticky tr�darna d�r s� va tvungen att kunna �ndra tr�den hela tiden |
| Originally posted by St_Andrew pmar jag han d� bara eller? |
hoho, f*n va jobbit!
hoppas de l�ser sig!
Hmm..
State under mars (?): jag, Mike Shiver och Airbase.
High Voltage tredje april (http://higvoltage.trance.nu): jag, Airbase och Phasio.

s�d�r, nu ska den vara uppdaterad igen

| Originally posted by St_Andrew s�d�r, nu ska den vara uppdaterad igen |
| Originally posted by reveal S� det gick att fixa s� du kunde editera den "f�r all framtid"? G�tt, k�nn dig sjukt ansvarig f�r den h�r tr�den |
f�r v�l ta p� mig ansvaret f�r den h�r, jooobigt
ahah
| Originally posted by St_Andrew f�r v�l ta p� mig ansvaret f�r den h�r, jooobigt ahah |
hehe