TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar ACT OF GODS! 30:e April/ TranceNation 8:e April
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity m�ste i s� fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis sk�mt �sido: var n�gon p� f�rra �rets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar fr�n Malm� |
| Originally posted by CJ InterCity m�ste i s� fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis sk�mt �sido: var n�gon p� f�rra �rets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar fr�n Malm� |
Steve vill kallas Stiiviiii s� vitt jag f�rst�tt, d�rav "vem �r stiv?"
Siv Stig & stiv , lol 
| Originally posted by staz Steve vill kallas Stiiviiii s� vitt jag f�rst�tt, d�rav "vem �r stiv?" Siv Stig & stiv , lol |
Eller de kanske ocks� �r Stiiivii:sar?
CJ InterCity:
Mycket skitsnack ifr�n ditt h�ll m�rker jag. Det �r L�NGT ifr�n klart att det blir Marco V p� Midway 2004, om det �ns blir n�got Midway 2004.
wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varf�r vet ni s� mycket? 
| Originally posted by DJ_Laszlo ahhaa, s� det �r Stiiiviii allts�? Trodde det bara var Stiiiv, som i Stiiiiv Ajserm�n, eller Stiiiiv L���ler Eller de kanske ocks� �r Stiiivii:sar? |

vad jag fick h�ra var att det redan var fixat. ber om urs�kt om jag blivit vilseledd
@stevetranz
wow tack f�r l�nken. fick se mig sj�lv i Trinity II videon 
| Originally posted by St_Andrew wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varf�r vet ni s� mycket? |
| Originally posted by St_Andrew wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varf�r vet ni s� mycket? |
d� k�nner du kanske Viktor Andersson i... ja var det nu var. han �r ocks� arrang�r och han sa att Marco V var bokad 
ste-ve
allts�, inte stee-vee eller steev. utan ste-ve.,.. som TV.
kan ta grammatikpriset en annan g�ng.
Tycker OT. diskussionen forts�tter h�r 
http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=71883
| Originally posted by CJ InterCity d� k�nner du kanske Viktor Andersson i... ja var det nu var. han �r ocks� arrang�r och han sa att Marco V var bokad |

| Originally posted by CJ InterCity som �nskar all rapmusik �t pipan |
Tycker det l�ter som en viss malm�-bo blivit villseledd :P
Ajja, l�ter kul oavsett. Hoppas alla h�r drar byxorna �ver huvudet och kommer, jag ska f�rs�ka iaf. Kan inte se ngt hitills som kommer s�tta pinnar i ekrarna f�r mig 
| Nyhetsmail fr�n Monday Bar Bedrock featuring JOHN DIGWEED - Valborgm�ssoafton 30 april �ntligeeeeeeen!!!! Vi har f�tt hit honom - THE GOD! Att �verhuvudtaget f� ett svar fr�n superlegenden tillika en av v�rldens absolut st�rsta djs �r en bedrift i sig. Men, ryktet �r allts� sant, sj�lvaste John Digweed kommer hit p� Valborgsafton. Festen g�r av stapeln p� Mondo och biljetterna sl�pps lagom till l�ning denna m�nad. Mer info f�r du via v�rt nyhetsbrev samt via Monday Bars hemsida. |
Det Digweed spelar faller mig inte alls p� smaken. Vad kallar man den typen av musik som han spelar?
tuggummi-trance/house/prog..
funkar ju att dansa till i all �ra, fast inget jag f�redrar direkt.
| Originally posted by staz tuggummi-trance/house/prog.. |
(bara s� jag f�r en uppfattning om honom ?)
staz �r helt ute och cycklar!
digweed k�r s�n h�r m�rkare stil. det �r bara � tanka ner en utav hans set. det �r b�sta s�ttet att motivera om man ska dra p� hans spelning eller inte (om man inte k�nner hans stil alts�)
har h�rt n� set av han, han k�r ju prog framf�rallt, med lite tribal inslag osv.. heaven scent k�nns lite mer trancig.
tack jaybee
digweed e s� l�ngt fr�n tuggummi-trance man kan komma...
du ska d�remot inte lyssna p� hans show p� kiss100, utan f�rs�k hitta mixar fr�n olika klubbar...
digweed e bra progg house med grymt tung undertryck!
Ni som f�rv�ntar er att f� h�ra trance fr�n digweed kommer bli otroligt besvikna.
Tanka hem n�n av hans essential mixar s� ni f�r en uppfattning om vad han spelar! Ja, det st�mmer m�rk prog och tribal �r v�l det b�sta s�ttet att beskriva hans stil.
menar inte att dissa digweeds stil lr n�t, han �r ju legend
(enligt m�nga), men k�nns bara lite som att man f�r h�ra i princip samma stil av musik n�r man checkar parham p� weekender.
fast � andra sidan d� �r det ju samma sak med armin/airbase osv, det �r h�ftighetsfaktorn i att g� och se n�gon omtalad, k�nd, duktig osv som skalar upp upplevelsen.
smaken �r ju som baken ocks�, �lskar att dansa till prog osv, och �ven att lyssna o dansa till tribal, fast den mesta av den typen av musik saknar klimaxet som bildas efter breaksen i trancen n�r allt ljud matas p� i en stor explosion, det �r det jag �lskar med trance.
men hehe.. tuggummi, det var dumt sagt. sorrryyyyyyy.