TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by Spinnin Jack on Jan-21-2004 14:31:

Smiley DJ

Ik wil ook weer een mixie maken...das altijd leuk om te doen


Posted by gtrecords on Jan-21-2004 14:36:

Dan doe ik de trance en progressive!!!!


Posted by Switch on Jan-21-2004 15:09:

we kunnen het natuurlijk ook onderverdelen in source. dus 1 groep vinyl/cd mixen, 1 groep mp3 mixen


Posted by Muppet on Jan-21-2004 16:05:

quote:
Originally posted by gtrecords
Dan doe ik de trance en progressive!!!!


Dan help ik je wel mee!!!!

al hoewel ik weinoig progressive luister ik beter trance/hardtrance kan beoordelen


Posted by TranceFool on Jan-21-2004 17:28:

Het wordt tijd dat ik ook eens een mixje ga opnemen
Ik wil dus ook wel mee doen!


Posted by Bailey on Jan-21-2004 17:29:

Count me in. Heb net decks, dus ben wel benieuwd hoe mijn draaikunsten worden beoordeeld...


Posted by moogwai on Jan-21-2004 17:46:

Voor jureren heb ik geen tijd, maar de interessantse mixen wil ik zeker wel eens checken!

quote:
Originally posted by Switch
we kunnen het natuurlijk ook onderverdelen in source. dus 1 groep vinyl/cd mixen, 1 groep mp3 mixen


Bedoelen we dan wel een real-time MP3 mixje?? Anders kan ik ook wel wat opsturen en dan is het oneerlijke concurrentie t.g.o de real-time mixen


Posted by tijs08 on Jan-21-2004 17:52:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Laat ik dit keer ook maar eens mee doen..ben benieuwd!


geld voor mij hetzelfde! eens moet de eerste keer zijn


Posted by Joost008 on Jan-21-2004 17:56:

Wil ook wel es keer wat proberen ben net begonnen met draaien en klint nog voor geen kont maar ach.....we zien wel
Maaruh op welke termijn is dat dan ongeveer aangezien ik aankomende week tentamens heb en dus totaal geen tijd...


Posted by Wilkman on Jan-21-2004 18:59:

Zet mij ook maar vast op de lijst. Animo is wel erg groot deze keer, wordt nog een hele kluif voor de jury...

cheers
Wilco


Posted by Ding Chavez on Jan-21-2004 19:29:

quote:
Originally posted by Joost008
Maaruh op welke termijn is dat dan ongeveer aangezien ik aankomende week tentamens heb en dus totaal geen tijd...


leeezzzuuuhhhh!!!

quote:
Originally posted by Switch
ok laten we inschrijfdatum op 1 februari zetten
inleverdatum van de mixen maximaal 1 maart. en dan hebben de juryleden 2 weken de tijd om te jureren. ok?

eisen voor de mix is:

tussen de 60 en 80 minuten
maakt niet uit welke genre (ook country )
er moet wel een cue bij gemaakt worden


Posted by dj_spare on Jan-21-2004 19:45:

ik doe ook mee (draaien dan he) heb net een nieuwe CDJ-20 speler binnen dus dat moet ik ff oefenen


Posted by MennoB on Jan-21-2004 19:49:

Smiley DJ

Joooo, ik doe ook wel meej met deze contest...


Posted by Passiva on Jan-21-2004 19:50:

Ik wil ook een setje draaien!


Posted by Joost008 on Jan-21-2004 19:56:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
leeezzzuuuhhhh!!!


Sorriehhhhhh
hmmm heb speciaal nog de hele thread doorgekeken voor een datum maar zal het wel over het hoofd hebbe gezien...
Maar nu weet ik het dus tnx!!


Posted by SnuggLe on Jan-21-2004 20:10:

Niet teveel zeg
Anders lukt het helemaal nie met jureren!


Posted by Ferry 0 on Jan-21-2004 20:11:

Coumt me in ga ook ff een mixje maken


Posted by Creamfields23 on Jan-21-2004 20:17:

Als je NIET genoeg juryleden hebt wil ik wel weer een handje helpen.

quote:
Originally posted by SnuggLe
Niet teveel zeg
Anders lukt het helemaal nie met jureren!



Yes er gaat inderdaad veel tijd inzitten. Aan de andere kant was het wel killing time op het werk


Posted by raoel on Jan-21-2004 20:44:

Count me in

Vorige keer was het nog niet veel, inmiddels veel bijgeleerd (vin ik )
Deze keer ben ik een waardig deelnemer, hopen dat de juri er ook zo over denkt.

als er nu te veel aanmeldingen komen.
Splits het dan op in 2 groepen en daarna luistert elk jurilid de 5 beste nog een keer.


Posted by SnuggLe on Jan-21-2004 20:57:

quote:
Originally posted by Creamfields23
Als je NIET genoeg juryleden hebt wil ik wel weer een handje helpen.




Yes er gaat inderdaad veel tijd inzitten. Aan de andere kant was het wel killing time op het werk


Nah, kan ik niet op mijn werk


Posted by Chicane on Jan-21-2004 21:02:

Laat ik voor de gein ook maar eens meedoen, wie weet schop ik het hoger als de derde plek nu (ph33r my mad l33t collectie nu)


Posted by blighty on Jan-21-2004 22:02:

Ik doe mee


Posted by Switch on Jan-21-2004 22:10:

hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is

Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen


Posted by Spinnin Jack on Jan-21-2004 22:23:

quote:
Originally posted by Switch
hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is

Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen


PM neem ik aan,

Ikke >> Vinyl

p.s Je hebt trouwens ook een PM


Posted by Freezel on Jan-21-2004 22:46:

Ik ben ook van het vinyl/cd


Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.