TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Ik wil ook weer een mixie maken...das altijd leuk om te doen
Dan doe ik de trance en progressive!!!!
we kunnen het natuurlijk ook onderverdelen in source. dus 1 groep vinyl/cd mixen, 1 groep mp3 mixen
| quote: |
| Originally posted by gtrecords Dan doe ik de trance en progressive!!!! |
Het wordt tijd dat ik ook eens een mixje ga opnemen 
Ik wil dus ook wel mee doen!
Count me in. Heb net decks, dus ben wel benieuwd hoe mijn draaikunsten worden beoordeeld...
Voor jureren heb ik geen tijd, maar de interessantse mixen wil ik zeker wel eens checken!
| quote: |
| Originally posted by Switch we kunnen het natuurlijk ook onderverdelen in source. dus 1 groep vinyl/cd mixen, 1 groep mp3 mixen |
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Laat ik dit keer ook maar eens mee doen..ben benieuwd! |
Wil ook wel es keer wat proberen ben net begonnen met draaien en klint nog voor geen kont maar ach.....we zien wel 
Maaruh op welke termijn is dat dan ongeveer aangezien ik aankomende week tentamens heb en dus totaal geen tijd...
Zet mij ook maar vast op de lijst. Animo is wel erg groot deze keer, wordt nog een hele kluif voor de jury...
cheers
Wilco
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Maaruh op welke termijn is dat dan ongeveer aangezien ik aankomende week tentamens heb en dus totaal geen tijd... |

| quote: |
| Originally posted by Switch ok laten we inschrijfdatum op 1 februari zetten inleverdatum van de mixen maximaal 1 maart. en dan hebben de juryleden 2 weken de tijd om te jureren. ok? eisen voor de mix is: tussen de 60 en 80 minuten maakt niet uit welke genre (ook country ) er moet wel een cue bij gemaakt worden |
ik doe ook mee (draaien dan he)
heb net een nieuwe CDJ-20 speler binnen dus dat moet ik ff oefenen 
Joooo, ik doe ook wel meej met deze contest...
Ik wil ook een setje draaien! 
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez leeezzzuuuhhhh!!! |

Niet teveel zeg 
Anders lukt het helemaal nie met jureren! 
Coumt me in ga ook ff een mixje maken 
Als je NIET genoeg juryleden hebt wil ik wel weer een handje helpen. 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Niet teveel zeg ![]() Anders lukt het helemaal nie met jureren! |
Count me in
Vorige keer was het nog niet veel, inmiddels veel bijgeleerd (vin ik
)
Deze keer ben ik een waardig deelnemer, hopen dat de juri er ook zo over denkt.
als er nu te veel aanmeldingen komen.
Splits het dan op in 2 groepen en daarna luistert elk jurilid de 5 beste nog een keer.
| quote: |
| Originally posted by Creamfields23 Als je NIET genoeg juryleden hebt wil ik wel weer een handje helpen. ![]() Yes er gaat inderdaad veel tijd inzitten. Aan de andere kant was het wel killing time op het werk |
Laat ik voor de gein ook maar eens meedoen, wie weet schop ik het hoger als de derde plek nu
(ph33r my mad l33t collectie nu)
Ik doe mee 
hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is 
Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen
| quote: |
| Originally posted by Switch hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is ![]() Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen |
Ik ben ook van het vinyl/cd 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.