TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »

Posted by jp on Jan-22-2004 23:13:

*scheert z'n hoofd en de rest van schaamhaar*

Ok dan!

Posted by M_Peror on Jan-23-2004 00:12:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig...

Dat wou ik eigenlijk ook al juist suggereren... die dingen zijn ontzettend in, scoren goed, de naam kan wel kloppen dan en ID&T heeft nog geen feest in die richting... dus vernieuwend is het dan wel (voor hun).

Aan de andere kant... een erotic party hou je toch niet in het Gelredome zou je zeggen... dat is meer iets voor locaties die wat "intiemer" overkomen zeg maar.

Posted by ahp2002 on Jan-23-2004 00:23:

een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:

dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.

Posted by Flippe on Jan-23-2004 06:44:

quote:
Originally posted by ahp2002
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:

dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.

Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome

Posted by SnuggLe on Jan-23-2004 10:55:

quote:
Originally posted by Flippe
Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome

Ik ZEI het toch:

quote:
Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies.

Posted by Flipper01 on Jan-23-2004 12:29:

Ik hoop dat het een of ander slecht R&B feest wordt!!
Want als het een TIC2 wordt ga ik heel hard balen aangezien ik 8 mei op vakantie ben......

Posted by HardKiller on Jan-24-2004 02:02:

Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert?

Posted by Duke2003 on Jan-24-2004 11:11:

dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch

Posted by Flipper01 on Jan-24-2004 13:15:

quote:
Originally posted by HardKiller
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert?

Ik hoop het!

Aangezien ze het over een totaal nieuw concept hebben lijkt me dat wel een logische stap..

Posted by Stephan on Jan-26-2004 12:31:

quote:
Originally posted by Duke2003
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch

Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!

Ik gok op een Progressive/Trance feest met meerdere grote namen uit de dance wereld.

Ti�sto, Paul Oakenfold, Sasha&Digweed, Armin van Buuren & live Underworld (of hoop ik dat alleen maar )

Posted by basd on Jan-26-2004 12:35:

quote:
Originally posted by Stephan
Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!

Nou.. Ik denk het wel.

Ben nog steeds benieuwd.. Maar eigenlijk weet ik al dat het toch niks voor mij zal zijn..

Posted by Jappio on Jan-26-2004 13:03:

ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.

Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.

Posted by Stephan on Jan-26-2004 13:41:

quote:
Originally posted by Jappio
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.

Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.

Dan zou het geen uniek evenement zijn ...

Posted by Kakao on Jan-26-2004 14:10:

quote:
Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ...

Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik.

Posted by jp on Jan-26-2004 14:31:

Urban feest: 20.000 man binnen, dak dicht en deuren sluiten. Vervolgens 50.000 schorpioenen en gifslangen loslaten. Het is maar een ideetje...

Je haalt het nieuws dan wel dacht ik zo

Posted by basvh on Jan-26-2004 14:47:

[QUOTE]Originally posted by Kakao
Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. [/QUOTE

sja idd, waar blijft trouwens de eigen evenementen hal van id-t? het tv station? en last but not least hun eigen partyeiland? Veel blaat bij id-t

Posted by Nook on Jan-26-2004 15:03:

ik las ergens dat de geruchten waren:

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Ti�sto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.

Posted by magrec on Jan-26-2004 15:10:

quote:
Originally posted by Nook

Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Ti�sto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.

zier er logisch uit ja zo'n line up die 1e 3 namen zal me niks verbazen trouwens.

Posted by Original on Jan-26-2004 16:00:

quote:

Doe mij dan maar: Tiesto & Paul v Dyk (b2b ofzo) met surprise acts Gouryella & Nu-Nrg Live

Posted by SnuggLe on Jan-26-2004 16:03:

quote:

Goh, wat een vernieuwende en verrassende lineup. Pvd en Tiesto..pfffffffffff.

Posted by basd on Jan-26-2004 16:19:

Geruchten zeggen niks... Laat eerst maar eens iemand met een persbericht komen..

Mocht dit waar zijn: MWOEHAHAHAHA.

Posted by MaGiK54 on Jan-26-2004 16:25:

Who the fuck is dj Hell ?!?!

Posted by eieregooie on Jan-26-2004 16:26:

quote:

Als ze dat doen zijn ze echt nie wijs!

Posted by jp on Jan-26-2004 16:31:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Who the fuck is dj Hell ?!?!

Duitse Techno legende: Mayday/Loveparade sinds 1992

ps: Hell wordt ook genoemd in Scooter's Hyper Hyper

Posted by eieregooie on Jan-26-2004 16:31:

Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...

Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »