TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 »
*scheert z'n hoofd en de rest van schaamhaar*
Ok dan! 
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig... |
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:
dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.
| Originally posted by ahp2002 een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving: dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go. |
| Originally posted by Flippe Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome |
| Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies. |
Ik hoop dat het een of ander slecht R&B feest wordt!!
Want als het een TIC2 wordt ga ik heel hard balen aangezien ik 8 mei op vakantie ben...... 
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert? 
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch
| Originally posted by HardKiller Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert? |
| Originally posted by Duke2003 dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch |
)
| Originally posted by Stephan Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT! |
ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk.
Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt.
| Originally posted by Jappio ik moest eerlijk gezegd ook gelijk aan tic2 denken; het valt in precies hetzelfde weekend als vorig jaar namelijk. Maar ben benieuwd wat dit gaat worden. Vind het in ieder geval weer een geweldige marketingstunt. |
| Originally posted by Stephan Dan zou het geen uniek evenement zijn ... |
Urban feest: 20.000 man binnen, dak dicht en deuren sluiten. Vervolgens 50.000 schorpioenen en gifslangen loslaten. Het is maar een ideetje...
Je haalt het nieuws dan wel dacht ik zo 
[QUOTE]Originally posted by Kakao
Ach joh, das alleen maar reclame-praat. Zo revolutionair zal het allemaal wel niet zijn denk ik. [/QUOTE
sja idd, waar blijft trouwens de eigen evenementen hal van id-t? het tv station? en last but not least hun eigen partyeiland? Veel blaat bij id-t
ik las ergens dat de geruchten waren:
Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Ti�sto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell.
| Originally posted by Nook ik las ergens dat de geruchten waren: Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Ti�sto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
zier er logisch uit ja zo'n line up die 1e 3 namen zal me niks verbazen trouwens.
| Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Ti�sto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
| Originally posted by Nook ik las ergens dat de geruchten waren: Volgens de geruchten zal deze party in plaats komen van TIC 2! Voorlopige line-up : Ti�sto, Paul v Dyk, Benjamin Bates, Dj Hell. |
Geruchten zeggen niks... Laat eerst maar eens iemand met een persbericht komen..
Mocht dit waar zijn: MWOEHAHAHAHA.
Who the fuck is dj Hell ?!?!
| Originally posted by MaGiK54 Who the fuck is dj Hell ?!?! |

Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...