TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DJ Radio Show Hype
Pages (2): « 1 [2]


Posted by BaRTeZ on Jan-23-2004 20:45:

quote:
Originally posted by Chicane
Mag ik je er even op wijzen dat house mixes op de radio al net zolang bestaan als de muziek zelf? Vooral locale radio omroepen deden dat (Stadsradio Rotterdam: Mark van Dale oa, Eric de Koning, Michel de Hey / Radio3: For Those Who Like To Groove met Robin 'Jaydee' Albers, rond dezelfde tijd als Plastic Dreams, 1995 dus al) livesets zijn echt niet dingen van de afgelopen 4 jaar. Armin heeft daar echt geen fuck aan toegevoegd, hij heeft alleen maar ID&T Radio wat meer mainstream gemaakt.. dus eigenlijk verdiend Armin gewoon 500 dikke harde stokslagen.

*EDIT* Lees eens wat bio's van DJ's waar ze begonnen zijn.. sommige hadden de Veronica boot nog uitgezwaaid


ja dat snap ik (daarom ook de onderste tekst tussen haakjes), maar wat is dan de reden voor de zwerm (online) radio shows die er afgelopen jaar bij zijn gekomen?

Het succes van de shows van nu is niet te vergelijken met die van vroeger, om de simpele reden dat het bereik nu veel groter is, met dank aan internet.

Armin is mijns inziens dus een pionier, maar dan van de nieuwe generatie, geef het de naam internet DJ generatie of noem het hoe je wilt


Posted by Massive on Jan-23-2004 21:46:

quote:
Originally posted by Chicane dus eigenlijk verdiend Armin gewoon


verdient


Posted by Chicane on Jan-24-2004 10:03:

krijg toch..


Posted by Ding Chavez on Jan-24-2004 11:34:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
ja dat snap ik (daarom ook de onderste tekst tussen haakjes), maar wat is dan de reden voor de zwerm (online) radio shows die er afgelopen jaar bij zijn gekomen?
Het succes van de shows van nu is niet te vergelijken met die van vroeger, om de simpele reden dat het bereik nu veel groter is, met dank aan internet.
Armin is mijns inziens dus een pionier, maar dan van de nieuwe generatie, geef het de naam internet DJ generatie of noem het hoe je wilt


Als je het mij vraagt komt het door de veeeel groter geworden populariteit van house muziek in het algemeen. Doordat steeds meer mensen er naar willen luisteren komen er uiteraard ook steeds meer shows. ID&T radio heeft z'n bestaansrecht te danken aan de enorme populariteit voor house/dance muziek.
Waarom die populariteit zo enorm gegroeid is de laatste 3/4/5/hoever-wil-je-teruggaan jaren heb ik ook zo geen antwoord op


Posted by New Wave on Jan-26-2004 19:50:

quote:
Originally posted by moogwai
Trouwens maak hier maar van:

\
Nee, ik maak er geen 'commerciele trance' van.
Trance = dood, dat stond er dus er wordt niets geweizigd


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.